Ik wilde nog even in m’n badje zitten maar ik vind het echt fris nu
Vind echt top hoe je het doet! Geeft hoop voor de nieuwe generatie, bewust van grenzen! (Nee het is niet de schuld van vrouwen, ik bedoel dat dingen dan hopelijk minder uit de hand lopen en dat de samenleving andere normen krijgt)
Oh wat handig, maar nee dit ken ik niet als Android gebruiker. Wellicht is het er wel overigens, geen idee.
Ah oke, ja stel ik denk 's ochtends van oh ik moet vanmiddag een tomaat halen voor het avondeten, dan app ik het naar mezelf. Of als ik bijvoorbeeld een dag heb waarop ik allemaal ‘klusjes’ moet doen, app ik dat ook naar mezelf.
Alleen niet ver vooruit, dus niet voor volgende week bijvoorbeeld.
Het is vooral benauwd hier
Satisfyer
Hahah nee, maar dat komt omdat ik het én de dag zelf doe én ik laat die appjes ongelezen staan. Dus als ik op mn telefoon kijk (wat ik te vaak doe op een dag), zie ik een ongelezen appje en denk ik oh ja moet tomaat halen zo.
Kruis
Nou dit noemen we dus karma, ik ben niet thuis doei
Deze was ik alweer vergeten, maar dit idd
Dit wordt ook gezegd in Belgisch Limburg. Ik vind het wel schattig. Ik kom uit provincie Antwerpen en kende alleen foef.
Oh jullie Vlaamse schattige mensjes
Doddo. Heb tot m’n 15e gedacht dat dat Surinaams voor vagina was
Volgens mij was het een mix van van alles, maar mijn vader zei regelmatig kut of kutje (brrr)
Dit is toch Al een andere keer heel uitgebreid besproken? Die kut benamingen
Verdien jij dit nu? Ik werk ook 28 uur met evenveel jaren werkervaring in dezelfde sector, maar door vermoedelijk een andere CAO verdien ik €1900 (edit netto) ex reiskosten! Dus ik vind dit heel laag.
Ik onthoud dit inderdaad gewoon allemaal, ik heb hier ook geen agenda oid voor.
Is echt zelden dat ik ergens een herinnering voor instel eigenlijk.
Mn moeder vertelde wel dat ik altijd in het rond liep te scheeuwen dat ik 3 bipsen had, 1 voorbips en 2 achterbipsen. Maar dat hadden ze dus nooit aan mij geleerd dus misschien via de peuterspeelzaal of oppas opgepikt.
Ik gebruik mijn agenda voor reminders over verjaardagen, dagen dat het kdv gesloten is etc maar ik heb verder ook nergens herinneringen voor ingesteld. Ik ken die app ook niet