Vind je ruccola lekker?
- Nee
- Ja
- Mwah wel oke
0 stemmers
En geitenkaas?
- Ja
- Nee
- Wel oke
0 stemmers
Vind je ruccola lekker?
0 stemmers
En geitenkaas?
0 stemmers
Ja maar deze zijn van oral b. Maargoed ik koop ze daar zelf nooit. Tenminste dat dacht ik. Ik slaap zovaak ergens anders dat ik niet meer mn electrische tandenborstel meeneem. En heb 0.0 last gehad de laatste jaren.
Wel alleen zachte geitenkaas, niet die hardere.
Nee, niet van maar geschikt voor Oral-B!
edit: en volgens de Consumentenbond zijn die niet even goed:
Opzetborstels Action, Kruidvat etc. versus de officiƫle! - Huisvlijt
Test opzetborstels | Consumentenbond
Ik wilde juist reageren: wel de harde geitenkaas (liefst oude), liever niet de zachte.
Hahaha mijn bff haat dat het allermeest, hij wordt er bijna kwaad om?! Echt hij heeft er miljoenen meningen over. Ik vind het dus wel lekker maar wel in een kleine mate, het is al snel overheersend. Zijn afkeer vind ik gewoon grappig inmiddels.
Ik weet niet hoe een geitenboerderij ruikt maar geitenkaas heeft wel een heel specifieke smaak.
Een paar jaar terug was de selectie aan vega-gerechten in restaurants niet zo goed, dus was het 9/10 een geitenkaassalade of een variatie daarop. Daar ben je snel klaar mee, het is niet vies, maar ik betaal er liever niet voor.
Ik zie trouwens nooit meer die random bergen ruccola op pizzaās! Al jaren niet meer, zal ook wel een trend zijn geweest.
Oh maar volgens mij zuigt porterenee al die kasboekjes en andere anekdotes uit haar duim. Ik vind ze altijd zo ongeloofwaardig, maar misschien ligt dit aan mij.
Naar aanleiding van de discussie in het wjekw zwanger kind topic. Anoniem:
0 stemmers
Psychische problemen kunnen natuurlijk ook bij partner zijn, maar dan werd het een mega grote poll.
Het is voor mij wel een reden om niet te hoopvol te zijn qua kinderwens
Ik ben er een keer voor geinterviewd! Ze heeft er iemand anders voor ingehuurd, die schrijft dit ook voor volgens mij de Flair. Het is wel echt, alleen je kunt zelf alle bedragen invullen dus of iedereen daar altijd eerlijk en transparant over is, is een tweede. Zij had het ook heel druk hiermee dus ik denk zelf dat (bijna) alle kasboekjes wel mensen zijn die ze gesproken hebben!
2 zijn er getrokken, 1 zit zo diep in de kaak dat die mag blijven zitten en wss nooit uit komt en 1 ontbreekt!
@Frambozentaartje Ik vind ze dus ook niet heel erg realistisch als ik naar mijn eigen kasboekje kijk, wat betreft leuke dingen doen en boodschappen bijvoorbeeld. En vind de āvakantiepotjesā ook best weinig voor het inkomen⦠Als je ā¬4000 netto per maand verdient als gezin, besteed je dan echt maar ā¬150 p/m, dus ā¬1800 per jaar aan vakanties voor 2 personenā¦?
Hahaha nou dat hadden wij kunnen zijn! Wij doen dat inderdaad, maar we gaan ook echt niet veel op vakantie. Moet echt lachen dat je dit als voorbeeld neemt!
Hahaha oeps⦠Ja misschien geef ik ook teveel uit aan dingen en moet ik meer sparen. Dat was wel de reden van mijn oorspronkelijke vraag: ga ik te veel uit eten/drinken?..
Gemiddeld genomen, heb jij dezelfde politieke visie/mening als je collegaās?
0 stemmers
Waarom organiseerde je werk dat?
Dat lijkt mij echt een manier om heibel in de tent te krijgen
0 stemmers
Daarom dus! Lekker stoken en drama!