Kunnen jullie goed zoenen
- Ja ik ben pro
- Nee kan beter
- Weet ik niet wil je t uitproberen?
0 stemmers
Kunnen jullie goed zoenen
0 stemmers
Hele specifieke vragen met specifieke antwoorden
Ik probeer met je te flirten maar laat maar dan
Jaa nee ik ben all in hoor. Moet ik me als zwerver verkleden of?
Ik kom nu op het idee dat je elke tinderdate een beoordelingsformulier stuurt:
Van 0-5, hoe goed zoent soy?
van 0-5, hoe lekker is soy?
Heeft u nog verdere opmerkingen
Vul uw bankrekening-, pasnummer en pincode in en maak kans op een tweede date
Ja soms weet ik ook niet waar mijn hersenen naartoe gaan
Zwerver?!
Gucci nektas* is mn ding
Hahaha nee ik ga gewoon uit pak t eerste en t beste wat ik pakken kan en dr na krijg ik vaak automatisch een review
Zo erg dat ik op beide opties heb gestemd
Ik vat dit dit ik een klein beetje als een compliment op?
Iig mn vader heeft zooovaak gezegd iedereen is welkom, en daarmee dus ook van welke cultuur, afkomst, dat heeft hij, samen met mn moeder, er wel echt ingestampt. Zovaak herhaalt. Dus of iemand even knap ofzo is, ja ? Who cares. Hoop iig dat je dat een beetje bedoelt @Zemraluani en daar ben ik mn ouders ook dankbaar voor. Ik wil dus ook niet op die poll stemmen.
Oh het is al weer weg gehaald
Hoe leef jij momenteel over het algemeen?
0 stemmers
Dit gaat toch niet over de inhoud van die poll maar over al jullie polls in 't algemeen
Hahahaha ik bedoelde niet deze vraag, hoewel ik je verhaal leuk vind.
Ik bedoel dat jij altijd van die fijne chaotische polls plaats met antwoordopties die wss voor jou heel logisch zijn, maar ik vind dat altijd wel leuk (dus het is wel een compliment in zekere zin) omdat ik altijd denk ?? Hoe komt ze erbij?? En @Nysmn maakt altijd juist van die ālogischeā polls over hele gangbare/burgerlijke onderwerpen, vind ik dan.
Heb jij een knappe vriend/vriendin en eh? Wat was de vraag überhaupt. Nouja.
0 stemmers
Ik vind bandshirts " al mn andere shirts zaten in de was heb alleen deze nog"
Mannen die met een blote bast in het openbaar rondlopen (bijvoorbeeld fietsen, boodschappen doen, hond uitlaten etc.)
0 stemmers
Ik ben wel een nerd en ik heb geen behoefte aan contact met anderen op basis van shirts haha
Ik houd van bandshirts en van nerdshirts. Vind het gewoon gezellige basics. Draag het thuis op een legging of buiten met een jeans en blazer. Wel voornamelijk bands die ik luister (Queen, Bon Jovi, John Mayer), maar heb toevallig ook een h&m nirvana shirt, omdat die gigantisch en in de sale was toen ik hoogzwanger was vorig jaar en die draag ik evengoed nog.
Oh en ik heb ook nog 2 Spice Girls shirts, want duh.
Mijn T-shirt collectie is 90 procent bandshirts. Overigens wel alleen van bands die ik luister.