Ik heb een goede vriendin leren kennen doordat ik een 5SOS shirt aanhad van hun tour
Word jij wel eens moe van je dromen (dromen als je slaapt, geen dromen voor de toekomst)?
- Ja figuurlijk
- Ja letterlijk
- Nee
- Ik droom nooit dus nvt
0 stemmers
5SOS! 1 van de bands waar ik meerdere shirts van heb.
Ik vatte het ook op als een compliment, oeps, pollstrijd.
Nee ik ga echt stuk om jouw polls, ze slaan echt nergens op maar dat maakt ze zo leuk. Good chaos. Mijne zijn inderdaad wat meer geordend met logische antwoordopties stukkie saaier.
Ik had een keer een Beatles shirt aan toen ik bij een café zat en toen kwam er een pretentieuze gatekeeper naar me toe en moest ik 5 Beatles nummers van hem opnoemen, want hij vond het vreselijk als meiden shirts droegen van een band die ze niet luisterden. Hele rare guy. Eindstand kende ik meer nummers van de band waarvan hij een shirt aan had dan hijzelf
Laatst een hele nacht gewerkt in mân droom. Dat is echt kut.
Dit doet me denken aan de twee kerels die mij en een vriendin uitdaagden om uit te leggen wat buitenspel was, wat we vervolgens deden, en toen vroegen ze zich af of we âdan wel echte vrouwen warenâ
Sorry echt HEEL saai dit maar ik kwam er vandaag echter dat mân gordijnen helemaal stoffig waren dus heb ze maar gestofzuigd, wist niet dat dat ook een huishoudelijke taak was die moest
- Ja ik stofzuig mân gordijnen wel eens
- Nee ik doe dat nooit
0 stemmers
Ik heb wel van die te lange gordijnen die net iets over de vloer slepen. Je kan ze trouwens ook wassenâŠ
Ik wilde nee stemmen maar ik heb op dit moment een shirt van Moomin aan
Moet dat voor of na het wassen?
gewoon wow
That didnât age wellđ€Ż
Nee en stoor ik me niet aan maar niet omdat het âmaar mân collegaâsâ zijn.
Al waren het mân beste vrienden. Lijkt me eigenlijk wel interessant om vrienden met totaal andere politieke voorkeur te hebben. Elkaar beetje mee plagen enzo. Zou daar niet heel veel aan ophangen.
Een shirt van the cure met boys donât cry maar was ook een beetje petty omdat mân ex toen om rare dingen moest huilen.
En van sticky fingers en toen kwam er ook een gozer naar me toe dat het ook een album van The Rolling Stones was maar dat ik dat vast niet wist
OH MIJN GOD what the fuck did I just watch. Gatverdamme. Hoezo is dit ook gewoon een reclame.
Ergens geeft deze reclame mij een beetje hoop voor de toekomst. Want hij is walgelijk en dit was dus nog prima acceptabel in 2007. Dat betekent toch dat er vooruitgang is en ik hoop dat we over 15 jaar over een hele hoop dingen van nu ook zeggen âdat zoiets toen gewoon kĂłn, belachelijkâ.
uberhaupt bizar dat zoiets op tv is geweest, maar ik snap ook niet wat het reclamepotentieel is hier?
hoe positioneert amstel zich hiermee: als bier voor mannen die in de kroeg transgenders spotten? bijdehandte mannen?
welke man kijkt hiernaar en denkt: ja amstel, ik voel deze reclame! ik identificeer me met deze guy?
Leest jouw partner âstiekemâ mee op dit forum?:
- Ja, maar niet stiekem
- Niet dat ik weet
- Nee, maar ik vertel hem/haar/hen wel wat op het forum gaande is
- Nee
- n.v.t
0 stemmers