Boeit me niks, je kan toch gewoon zo’n spray gebruiken? Ik vind het zelf wel fijner om naar de grootste ruimte te gaan als ik er langer zit, dus dan zou ik voor de badkamer gaan. Maar dus niet voor de geur.
Poep gewoon waar je wil, daar zijn wc’s voor
Ik vind het erg dat ik over zoiets triviaals een mening heb, maar ik vind ook dat er, mits er nog een wc is, niet gepoept moet worden waar ook het bad/de tandenborstels etc. staan.
Ik vind dat een vies idee, maar ik heb ook selectieve smetvrees op bepaalde gebieden.
Douchen of baden in poeplucht geeft zo’n vieze vochtige, warme poeplucht-sensatie die veel langer blijft hangen.
Ik ruik echt 100x liever poep dan poep gemixt met zo’n chemische bloemengeur. Ik vind die sprays echt een uitvinding van de duivel.
Is er iemand die die sprays wel lekker vind ruiken?
Poepmaskeersprays:
- Neutraal
- Lekker
0 stemmers
Lucifertje
poepen in de badkamer is ook zoveel chiller, ik wil ruimte
Ik ken meer mensen die dat hebben maar ik wil juist liever een klein hokkie waar ik me geborgen in voel, voel me zo naakt in zo’n grote ruimte.
Als je kunt kiezen, waar poep je dan liever?
- Aparte wc
- Badkamer
0 stemmers
De meeste vind ik te chemisch (zeker die met lavendel, haat lavendel), maar de ah verkocht eentje in zo’n groene verpakking (buiten?) die ik wel chill vond! In mijn vorige huis stond de wc in de badkamer, dus vond het daar wel zo chill die geur direct weg te hebben. Nu heb ik een amberblokje liggen.
Goh, interessant verhaal dit.
het liefst in bed
Zo vermoeiend zulke reacties
Met mn onderbroek uit!
Vind je het over het algemeen leuk om cadeautjes voor iemand te verzinnen/kopen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En gewoon zomaar, zonder dat iemand bijvoorbeeld jarig is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Bij mijn badkamer heeft dat te maken dat het niet is aangesloten op de standleiding ofzo. Dan kan er sneller een verstopping komen.
In de gordijnen
Als je praat over hoe zuinig een auto is / hoeveel de auto met 1 tank benzine/diesel kan rijden, hoe geef je dat dan aan?
- Hoeveel km je met 1 liter kan rijden (de auto rijdt 1 op 10)
- Hoeveel liter je nodig hebt voor 100 km (6 liter op 100 km)
- Anders
0 stemmers
“Met 40 liter rijd ik ongeveer 650 km voor ik weer moet tanken”
Ik zeg iets als ‘jezus ik moet keivaak tanken dit is toch niet normaal meer’ want die andere twee zeggen me echt helemaal niks.