Stel je persoonlijke vraag #37

Ik heb een dagje meegelopen op de afdeling van gevonden koffers op Schiphol en kwijt betekent meestal niet dat de hele koffer weg is maar dat het label er niet meer aanzit en ze niet kunnen achterhalen van wie de koffer is. Ze kijken wel naar de inhoud maar als er geen identificeerbare spullen inzitten kunnen ze er niks mee! En bijna iedereen heeft een standaard zwarte koffer dus dan houdt het op.

Tip is om een label of briefje ook in je koffer te stoppen :slight_smile: goedkoper dan een air tag!

14 likes

Oh ja, klinkt allemaal helemaal niet als gedoe idd…

Met een speciale app mijn route volledig afstemmen op waar er inheemse boskikkers leven en als ze allemaal doodgaan zoek ik via een andere app of er ook bospadden in de buurt zijn. Als ik verder wil moet ik me eerst 's nachts aan een boom vastketenen, de buik van de pad likken en mijn eerstgeborene offeren. Fijne vakantie!

3 likes

Had jij vroeger zo’n armbandje?
afbeelding

• Ja, eentje
  • Ja, meerdere
  • Ik heb nog steeds zo’n armbandje
  • Nee
  • Ik ben een jonge blom, dus ik heb deze trend niet meegemaakt

0 stemmers

1 like

Volgens mij heb ik die gele van Livestrong gehad. :woozy_face:

17 likes

Oh dus jij support drugsgebruik? Lekkere dokter ben jij zeg.

9 likes

Heb je die destijds ook doorgeknipt toen bleek dat Armstrong doping gebruikte?

4 likes

Ja

Deze

13 likes

Haha dit is toch behoorlijk overdreven? :stuck_out_tongue:

Maar ja, misschien moeten we ons ook gewoon gaan neerleggen bij het feit dat onze manier van leven niet duurzaam (als in, niet houdbaar) is en moeten we leren leven met het idee dat we op sommige vlakken op comfort moeten inboeten. Het went. Als je volgende generaties een planeet wil nalaten tenminste.

De batterij van mijn oude Nokia 3310 ging een week lang mee, had soms niet eens een oplader mee op vakantie. Nu hangt een smartphone elke dag aan de oplader. Wende ook, kan met andere levenskeuzes vast ook.

3 likes

Maar eigenlijk wordt er sowieso aangeraden om na 2 uur rijden te stoppen om te pauzeren.

Niet dat ik me kan herrineren! Maar wat niet is kan nog komen :sunglasses:

2 likes

Klopt, maar in de praktijk strek je toch allebei even je benen, ga je naar de wc, moet je een keer tanken, etc. Ik denk dat zo’n half uurtje wachten in de praktijk best meevalt, maar goed, ieder zijn voorkeur

1 like

Haha sorry maar als jij een man was geweest had ik je nu van mansplaining beticht

20 likes

Lekker aan de epo, zouden meer mensen moeten doen.

Ik heb veel later ook nog dat achterlijke balansbandje gehad. @Schaakmat

5 likes

Die scam was inderdaad ook zo’n trend
Ik denk dat doping beter helpt met sportprestaties dan magneetjes rondom je pols.

5 likes

Ik raad het alle instabiele mensen hier van harte aan.

10 likes

Ik snap overigens niet wat me toen bezielde want ik was toen dat een hit was al bijna afgestudeerd? Haha maar kan me nog vaag herinneren dat ik een soort fomo had, omdat mensen om me heen beweerden dat ze veel meer energie hadden en beter sliepen enzo. 🥹

7 likes

Wij zijn echt zulke andere elektrische rijders! Ik vind het juist geweldig met m’n jonge dochter. Stops duren bij ons vaak 20-30 min. Elke 2 a 3 uur stoppen, kan mn dochter even naar de wc, even wat rondrennen en dan gaan we alweer.

Wat vind jij er niet comfortabel aan voor een gezin?

2 likes

Dus je gaat binnenkort aan de etherische oliën voorschrijven aan je patiënten?

2 likes

Omg sad inderdaad dat je iets van comfort moeten inleveren om de wereld ietssssss minder naar de klote te helpen

3 likes

Ben je al lid??

5 likes