Stel je persoonlijke vraag #37

Iedereen mag de stress ervaren die ze willen, ik zeg alleen dat ik denk dat je dat niet hoeft te ervaren. En dat door zulke termen te gebruiken mensen blijven zeggen dat ze niet elektrisch willen rijden terwijl ik er van overtuigd ben dat het de toekomst heeft.

En uit jouw reactie blijkt ook dat veel mensen niet weten hoe het elektrisch rijden werkt, maar dan wel reageren op woorden als ‘stress’ waardoor het ongemak uitvergroot wordt.

Maar dit is voor mij echt niet de heuvel om op te sterven, ik geef aan dat ik het een vervelend woord vind in de media en daar voer ik met @anon3219017 een prima discussie over.

4 likes

Wij hebben thuis twee wc’s. Een zit beneden in de gang, de ander zit boven in de badkamer. Welke van deze twee wc’s is dan logischer om te gebruiken als je moet poepen?

Ik vind dus die in de badkamer want als er (onverwachts) bezoek komt, gaan ze naar de wc beneden en ik vind het stom als die dan stinkt. M’n moeder vind beneden want ze vindt het vies als de badkamer stinkt.

• Eens met mij (dus in de badkamer)
  • Eens met je moeder (dus in de losse wc)
  • Ik ben je vader en distantieer mij van deze discussie

0 stemmers

9 likes

Als ik beneden ben, poep ik beneden en als ik boven ben, poep ik boven.

11 likes

Haha ja iedereen moet gewoon poepen waar hij wil hoor. Maar m’n moeder vind het blijkbaar heeeel vervelend als ik dat in de badkamer doe. Maar ik vind dat dus onlogisch.

Boeit me niks, je kan toch gewoon zo’n spray gebruiken? Ik vind het zelf wel fijner om naar de grootste ruimte te gaan als ik er langer zit, dus dan zou ik voor de badkamer gaan. Maar dus niet voor de geur.

2 likes

Poep gewoon waar je wil, daar zijn wc’s voor

3 likes

Kind, schijt gewoon waar je op dat moment bent. I cannot hoor.

10 likes

Ik vind het erg dat ik over zoiets triviaals een mening heb, maar ik vind ook dat er, mits er nog een wc is, niet gepoept moet worden waar ook het bad/de tandenborstels etc. staan.

Ik vind dat een vies idee, maar ik heb ook selectieve smetvrees op bepaalde gebieden.

11 likes

Douchen of baden in poeplucht geeft zo’n vieze vochtige, warme poeplucht-sensatie die veel langer blijft hangen.

7 likes

Ik ruik echt 100x liever poep dan poep gemixt met zo’n chemische bloemengeur. Ik vind die sprays echt een uitvinding van de duivel.
Is er iemand die die sprays wel lekker vind ruiken?

Poepmaskeersprays:

• :nauseated_face:
  • Neutraal
  • Lekker

0 stemmers

3 likes

Lucifertje :sparkles:

19 likes

poepen in de badkamer is ook zoveel chiller, ik wil ruimte

13 likes

Ik ken meer mensen die dat hebben maar ik wil juist liever een klein hokkie waar ik me geborgen in voel, voel me zo naakt in zo’n grote ruimte.

Als je kunt kiezen, waar poep je dan liever?

• Aparte wc
  • Badkamer

0 stemmers

2 likes

De meeste vind ik te chemisch (zeker die met lavendel, haat lavendel), maar de ah verkocht eentje in zo’n groene verpakking (buiten?) die ik wel chill vond! In mijn vorige huis stond de wc in de badkamer, dus vond het daar wel zo chill die geur direct weg te hebben. Nu heb ik een amberblokje liggen.

Goh, interessant verhaal dit.

het liefst in bed

15 likes

Zo vermoeiend zulke reacties

13 likes

Met mn onderbroek uit!

1 like

Vind je het over het algemeen leuk om cadeautjes voor iemand te verzinnen/kopen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En gewoon zomaar, zonder dat iemand bijvoorbeeld jarig is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

afbeelding

10 likes

Bij mijn badkamer heeft dat te maken dat het niet is aangesloten op de standleiding ofzo. Dan kan er sneller een verstopping komen.

2 likes