Ik snap overigens niet wat me toen bezielde want ik was toen dat een hit was al bijna afgestudeerd? Haha maar kan me nog vaag herinneren dat ik een soort fomo had, omdat mensen om me heen beweerden dat ze veel meer energie hadden en beter sliepen enzo. 🥹
Wij zijn echt zulke andere elektrische rijders! Ik vind het juist geweldig met m’n jonge dochter. Stops duren bij ons vaak 20-30 min. Elke 2 a 3 uur stoppen, kan mn dochter even naar de wc, even wat rondrennen en dan gaan we alweer.
Wat vind jij er niet comfortabel aan voor een gezin?
Dus je gaat binnenkort aan de etherische oliën voorschrijven aan je patiënten?
Omg sad inderdaad dat je iets van comfort moeten inleveren om de wereld ietssssss minder naar de klote te helpen
Ben je al lid??
Maar dat was niet elektrisch dus? Want ik heb ook wel eens stops dat we gewoon in de auto blijven zitten tijdens het laden, maar jij vindt het dan met name vervelend dat je langer moet stoppen?
Die verbogen vlaggenstok maakt het plaatje wel helemaal compleet.
Een oranje Respect2All bandje
Ja wat de levensduur van de accu’s betreft snap ik je wel hoor, dat is zeker nog niet zaligmakend. Maar m’n punt ging eigenlijk alleen over comfort - we zijn gewoon zo veel comfort gewend, tuurlijk willen we niet moeilijker, omslachtiger, onhandiger, maar we weten nu dat we te verwend zijn geweest? Dat al dit comfort juist schadelijk is. Ja op den duur moeten we er wel aan geloven?
Maar snap je overwegingen best hoor, zeg ook niet dat je nu meteen een elektrische auto moet nemen.
Je moeder, waar je bij in huis woont, heeft zo’n blauw wit rood vlag voor de deur hangen.
- Ik doe er niks mee en ga er geen discussie over aan, ik laat hem wel hangen.
- Ik ga een discussie/gesprek over zo’n vlag ophangen aan
- Ik haal hem er af en pleur m weg optyfen met die vlag doei
0 stemmers
Met onze auto (tesla) is het iedere twee uur 10 minuten/kwartiertje laden. Kan ook wel langer doorrijden tot een uur of drie maar dan duurt het idd iets langer met laden, maar nooit een half uur. Begin gaat het laden heel snel en het laatste stukje duurt het langst. Daarom kan je ‘m beter niet helemaal leegrijden want dan ben je langer onderweg. Ik vind het juist heerlijk om op deze manier te reizen. Vaak kan je wel ergens een koffie halen bij de snellader, boodschappen doen of een wandeling met de hond maken. Vooral in DL langs de DM en een veganburger bij de Mac halen We zijn pas een maand wezen roadtrippen door Scandinavië en niet een keer last van gehad dat we geen benzineauto hadden.
Dat scheelt wel idd, Tesla heeft zelf ook een goede infrastructuur aangelegd met extra snelle laders. We gingen hiervoor met de camper, dus dan zit je ook meteen in de vakantievibe als je wegrijdt. Daar kan je ook niet hard mee rijden. Maar met zo’n grote oude diesel ga je echt huilen met tanken in Scandinavië momenteel
Mijn ouders hebben er 1 hangen maar ik woon gelukkig niet thuis. Dacht bij mezelf van ik ga er gewoon niet over beginnen maar toen vroeg mijn vader of ik er ook 1 had hangen. (Lol nee)
Whahahaha omg dit zijn echt al mijn oude patiënten als ik op huisbezoek ben en vraag welke medicijnen ze gebruiken
Als je een rok draagt, en je moet plassen. Gaat die dan omhoog of omlaag?
- Omlaag
0 stemmers
Als iemand zegt ‘het ruikt naar vaatwasser’, heb je dan meteen een bepaalde geur voor je?
- Jazeker
- Nou mwah
- Echt geen idee
0 stemmers
Ja zo’n warme muffe walm ofzo
Vind dat stiekem best lekker, maar komt denk ik vooral omdat ik geen vaatwasser heb en er zo graag eentje wil