Stel je persoonlijke vraag #37

Omhoog in mijn shirt zo rollen

@Krabsalade als ik dit filmpje moet geloven werkt het wel echt heur!

3 likes

Wooow memory unlocked. Deze bandjes doen me enorm denken aan de zwart witte Chanel armbanden die een hit waren op het forum zo zond 2006. Weet iemand welke ik bedoel?
Edit:
Volgens mij was het zoiets.
image
image

3 likes

Mijn ouders hebben ook een losse wc en een de badkamer. Normaal poep ik waar ik wil, maar één keer hadden ze bezoek en dacht ik: laat ik maar in de badkamer gaan. Ik doe dat echter noooit meer want er bleek dus iets te zijn met de riolering waardoor die badkamer-wc geen drollen meer kon doorspoelen :sob: Toen moest ik dus m’n drol eruit gaan vissen.

7 likes

Voor mijn werk (HR) onderzoeken wij of we meer elektrische auto’s willen aanbieden (hebben nu wel aantal in poule). Maar begreep van mijn collega’s dat die actieradius heel vaak niet klopt? Dat kan ook bijdragen aan de stress lijkt me. Dus 400 km is in de praktijk 300 bij wijze van

1 like

Onze auto zegt gewoon zelf tot waar je kan rijden en waar je moet opladen. En hoeveel procent je nog hebt als je aankomt. Klopt altijd. Dus daar hoef je echt niet over te stressen. Met de benzineauto wel een keer langs de snelweg gestaan omdat mijn vriend dacht ‘dat halen we wel’ :joy:

5 likes

Fijn dat het altijd klopt bij jou! Zij gaven aan vaak van niet, geen idee bij welk merk of prijscategorie. Eigenlijk wat @anon3219017 zegt

Heb jij wel eens verschimmeld eten in je tas? Bijv ene broodje die je bent vergeten

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Na aanleiding van een lange dronken discussie afgelopen nacht met twee mannelijke vrienden.

Wiens verantwoordelijkheid is het om de wc bril naar beneden te doen als je gaat plassen?

• De persoon die de wc-bril om hoog heeft gezet
  • De persoon die op de bril wil zitten

0 stemmers

1 like

Vind je dat je een goede collega bent?

• Ja
  • Nee
  • Twijfel
  • Ik werk niet

0 stemmers

Als je uitslaapt, hoe laat kom je dan ongeveer je bed uit?

• 9:00 uur
  • 10:00 uur
  • 11:00 uur
  • 12:00 uur
  • 13:00 uur
  • Later dan 13:00 uur

0 stemmers

1 like

Ik zou normaal gezien zeggen degene die 'm omhoog heeft gezet, maar toen ik in een hostel zat met 5 mannelijke kamergenoten en ik was de enige vrouw vond ik het niet erg dat de bril grootste deel van de tijd naar boven stond en ik 'm dan maar naar beneden moest doen, leek me vrij logisch gezien de verdeling haha

7 likes

Qua werk wel, maar ik ben wel wat minder van de sociale activiteiten met collega’s dan de rest, dus op persoonlijk gebied niet zo. Daar heb ik overigens geen problemen mee. Ik ben er om te werken, niet om vrienden te maken.

3 likes
  • Eerder dan 9:00

0 stemmers

Ik ben geen goede uitslaper

5 likes

Vroeger was dat 11 uur, maar nu moet ik om 5.30 opstaan op werkdagen dus dan is 9.00 uur ruimmm uitslapen voor je gevoel

2 likes

Rond 7u maar dat is geen optie :sweat_smile:

1 like

Ik word meestal tussen 9 en 10 uur wakker, maar blijf dan liggen tot 12 ofzo

3 likes

Ik wou eerst nog 8:00 uur doen als optie, maar dat leek me wel erg vroeg voor uitslapen. :smiley:

1 like

De actieradius zoals in de brochure klopt echt bij geen enkele auto, dat is vaak de theoretische actieradius. Bij ons is het officieel 560 km, dat zou mss officieel moeten kunnen als je altijd een bepaalde snelheid rijdt, geen wind is, geen airco, stoplichten etc. In de praktijk is het eerder zo een 400 km.

En ook de voorspelling in de auto is vrij onnauwkeurig (maar je weet na een tijdje zelf wel hoe het zit natuurlijk). Aangezien wij alsnog een flinke actieradius hebben en er genoeg laadpalen zijn ondervinden wij geen problemen. Vooral als je gebruik maakt van een supercharger. Dus naar Parijs was echt 0,0 moeite voor ons, andere landen die verder zijn en met zwarte zaterdag en zo doen we niet echt. Maar dat vind ik met een benzineauto ook stom.

4 likes

Oh ja als het logistiek beter uitkomt dan snap ik het nog, maar hun vonden het allebei niet eerlijk verdeeld omdat ik op die bril wil zitten, zij niet. :melting_face:

Beetje afhankelijk van hoeveel mensen in het huishouden met de wc bril omhoog of naar beneden plassen, eens met wat @sushi zegt dus. Een vriend van mij zegt altijd dat hij de wc bril achterlaat zoals hij m aangetroffen heeft, dat vind ik wel een goeie opzich.

5 likes