Klopt, maar in de praktijk strek je toch allebei even je benen, ga je naar de wc, moet je een keer tanken, etc. Ik denk dat zo’n half uurtje wachten in de praktijk best meevalt, maar goed, ieder zijn voorkeur
Haha sorry maar als jij een man was geweest had ik je nu van mansplaining beticht
Lekker aan de epo, zouden meer mensen moeten doen.
Ik heb veel later ook nog dat achterlijke balansbandje gehad. @Schaakmat
Had je ook een BioStabil Krab?
Die scam was inderdaad ook zo’n trend
Ik denk dat doping beter helpt met sportprestaties dan magneetjes rondom je pols.
Ik raad het alle instabiele mensen hier van harte aan.
Ik vermoed dat de voorraad niet zal voldoen.
Ik snap overigens niet wat me toen bezielde want ik was toen dat een hit was al bijna afgestudeerd? Haha maar kan me nog vaag herinneren dat ik een soort fomo had, omdat mensen om me heen beweerden dat ze veel meer energie hadden en beter sliepen enzo. 🥹
Oké dus wat je zegt is dat je potentieel wappie materiaal bent?
Wij zijn echt zulke andere elektrische rijders! Ik vind het juist geweldig met m’n jonge dochter. Stops duren bij ons vaak 20-30 min. Elke 2 a 3 uur stoppen, kan mn dochter even naar de wc, even wat rondrennen en dan gaan we alweer.
Wat vind jij er niet comfortabel aan voor een gezin?
Dus je gaat binnenkort aan de etherische oliën voorschrijven aan je patiënten?
Omg sad inderdaad dat je iets van comfort moeten inleveren om de wereld ietssssss minder naar de klote te helpen
Ben je al lid??
Maar dat was niet elektrisch dus? Want ik heb ook wel eens stops dat we gewoon in de auto blijven zitten tijdens het laden, maar jij vindt het dan met name vervelend dat je langer moet stoppen?
Die verbogen vlaggenstok maakt het plaatje wel helemaal compleet.
Een oranje Respect2All bandje
Ja wat de levensduur van de accu’s betreft snap ik je wel hoor, dat is zeker nog niet zaligmakend. Maar m’n punt ging eigenlijk alleen over comfort - we zijn gewoon zo veel comfort gewend, tuurlijk willen we niet moeilijker, omslachtiger, onhandiger, maar we weten nu dat we te verwend zijn geweest? Dat al dit comfort juist schadelijk is. Ja op den duur moeten we er wel aan geloven?
Maar snap je overwegingen best hoor, zeg ook niet dat je nu meteen een elektrische auto moet nemen.
Je moeder, waar je bij in huis woont, heeft zo’n blauw wit rood vlag voor de deur hangen.
- Ik doe er niks mee en ga er geen discussie over aan, ik laat hem wel hangen.
- Ik ga een discussie/gesprek over zo’n vlag ophangen aan
- Ik haal hem er af en pleur m weg optyfen met die vlag doei
0 stemmers