Met onze auto (tesla) is het iedere twee uur 10 minuten/kwartiertje laden. Kan ook wel langer doorrijden tot een uur of drie maar dan duurt het idd iets langer met laden, maar nooit een half uur. Begin gaat het laden heel snel en het laatste stukje duurt het langst. Daarom kan je ‘m beter niet helemaal leegrijden want dan ben je langer onderweg. Ik vind het juist heerlijk om op deze manier te reizen. Vaak kan je wel ergens een koffie halen bij de snellader, boodschappen doen of een wandeling met de hond maken. Vooral in DL langs de DM en een veganburger bij de Mac halen We zijn pas een maand wezen roadtrippen door Scandinavië en niet een keer last van gehad dat we geen benzineauto hadden.
Dat scheelt wel idd, Tesla heeft zelf ook een goede infrastructuur aangelegd met extra snelle laders. We gingen hiervoor met de camper, dus dan zit je ook meteen in de vakantievibe als je wegrijdt. Daar kan je ook niet hard mee rijden. Maar met zo’n grote oude diesel ga je echt huilen met tanken in Scandinavië momenteel
Mijn ouders hebben er 1 hangen maar ik woon gelukkig niet thuis. Dacht bij mezelf van ik ga er gewoon niet over beginnen maar toen vroeg mijn vader of ik er ook 1 had hangen. (Lol nee)
Whahahaha omg dit zijn echt al mijn oude patiënten als ik op huisbezoek ben en vraag welke medicijnen ze gebruiken
Als je een rok draagt, en je moet plassen. Gaat die dan omhoog of omlaag?
- Omlaag
0 stemmers
Als iemand zegt ‘het ruikt naar vaatwasser’, heb je dan meteen een bepaalde geur voor je?
- Jazeker
- Nou mwah
- Echt geen idee
0 stemmers
Ja zo’n warme muffe walm ofzo
Vind dat stiekem best lekker, maar komt denk ik vooral omdat ik geen vaatwasser heb en er zo graag eentje wil
Wooow memory unlocked. Deze bandjes doen me enorm denken aan de zwart witte Chanel armbanden die een hit waren op het forum zo zond 2006. Weet iemand welke ik bedoel?
Edit:
Volgens mij was het zoiets.
Mijn ouders hebben ook een losse wc en een de badkamer. Normaal poep ik waar ik wil, maar één keer hadden ze bezoek en dacht ik: laat ik maar in de badkamer gaan. Ik doe dat echter noooit meer want er bleek dus iets te zijn met de riolering waardoor die badkamer-wc geen drollen meer kon doorspoelen Toen moest ik dus m’n drol eruit gaan vissen.
Voor mijn werk (HR) onderzoeken wij of we meer elektrische auto’s willen aanbieden (hebben nu wel aantal in poule). Maar begreep van mijn collega’s dat die actieradius heel vaak niet klopt? Dat kan ook bijdragen aan de stress lijkt me. Dus 400 km is in de praktijk 300 bij wijze van
Onze auto zegt gewoon zelf tot waar je kan rijden en waar je moet opladen. En hoeveel procent je nog hebt als je aankomt. Klopt altijd. Dus daar hoef je echt niet over te stressen. Met de benzineauto wel een keer langs de snelweg gestaan omdat mijn vriend dacht ‘dat halen we wel’
Fijn dat het altijd klopt bij jou! Zij gaven aan vaak van niet, geen idee bij welk merk of prijscategorie. Eigenlijk wat @anon3219017 zegt
Heb jij wel eens verschimmeld eten in je tas? Bijv ene broodje die je bent vergeten
- Ja
- Nee
0 stemmers
Na aanleiding van een lange dronken discussie afgelopen nacht met twee mannelijke vrienden.
Wiens verantwoordelijkheid is het om de wc bril naar beneden te doen als je gaat plassen?
- De persoon die de wc-bril om hoog heeft gezet
- De persoon die op de bril wil zitten
0 stemmers
Vind je dat je een goede collega bent?
- Ja
- Nee
- Twijfel
- Ik werk niet
0 stemmers
Als je uitslaapt, hoe laat kom je dan ongeveer je bed uit?
- 9:00 uur
- 10:00 uur
- 11:00 uur
- 12:00 uur
- 13:00 uur
- Later dan 13:00 uur
0 stemmers
Ik zou normaal gezien zeggen degene die 'm omhoog heeft gezet, maar toen ik in een hostel zat met 5 mannelijke kamergenoten en ik was de enige vrouw vond ik het niet erg dat de bril grootste deel van de tijd naar boven stond en ik 'm dan maar naar beneden moest doen, leek me vrij logisch gezien de verdeling haha
Qua werk wel, maar ik ben wel wat minder van de sociale activiteiten met collega’s dan de rest, dus op persoonlijk gebied niet zo. Daar heb ik overigens geen problemen mee. Ik ben er om te werken, niet om vrienden te maken.