Ligt er ook een beetje aan hoe laat ik ben gaan slapen. Rond 00:00 uur dan is 08:00/09:00 uur voor mij uitslapen. Ben ik later gaan slapen dan kan het ook 10:00/11:00 uur zijn.
Meestal wel, ligt vaak aan de persoon/situatie.
‘s Nachts zelf de bril omhoog doen, dan leren ze het wel af wanneer ze zelf in de pot vallen als ze in het donker gaan zitten.
Ik heb van huis uit meegekregen dat je de deksel dicht doet als je doorspoelt, dus iedereen deed ‘m altijd omlaag. Vind het ook echt naar als een wc geen deksel heeft, dan spat toch het vieze water op.
Maar het gaat om de bril, niet de deksel. Deksel doet echt 1% van alle mensen (ik - bij mij thuis, bij anderen alleen als ik ‘m zo aantref, zelden dus)
Ik vind sowieso bril naar beneden - er bestaan mannen die zittend plassen, iedereen die poept gaat ook op de bril zitten, bij elkaar genomen zijn er meer situaties waarin de bril naar beneden moet dan naar boven, dus wie ‘m naar boven wil doet het lekker zelf maar.
Ik snap het probleem nooit met die wc bril. Als mijn vriend hem omhoog wil, doet hij hem lekker omhoog (1 handeling) en als ik hem naar beneden wil, doe ik hem lekker naar beneden (1 handeling). Iedereen blij.
Ik wil dat ding niet aanraken. En hij is gemaakt voor naar beneden dus als je m omhoog wil, be my guest maar dan gaat ie daarna weer naar beneden. Ik doe m nu altijd maar naar beneden met m’n voet, ik ga dat ding echt niet aanraken met m’n handen
Ik wil nu een uitgebreide uitleg hoe je dat met je voet doet
Ik doe het met een stukje wc-papier. Is wat makkelijker dan met je voet. Wil hem ook niet aanraken.
Huh, doe t zelf niet maar lijkt me toch niet zo moeilijk? Ik doe t zelf altijd met een papiertje (doe ook altijd daarmee deksel dicht als ik doorspoel thuis of ergens anders).
Ik doe het ook met een papiertje (zoals vele blijkbaar), maar nog nooit gehoord dat iemand zijn voet gebruikt om de bril naar beneden te plempen
Hoe doen jullie de wc-bril omhoog of naar beneden?
- Met blote hand
- Met papiertje
- Met voet
- Met de gordijnen
- Met de dode cavia
0 stemmers
Ja denk dat een soft close bril dan wel fijn is. Mijn vriend vergeet altijd dat niet iedereen dat heeft dus dan hoor je wel eens als we ergens op bezoek zijn een enorme knal omdat hij dat ding zo naar beneden heeft laten mieteren.
Doe dit ook. Meestal niet thuis (vriend doet hem meestal naar beneden) maar op andere plekken.
Duw dan met mijn voet op de deksel, zodat alles in één keer naar beneden gaat. En daarna met mijn voet de deksel omhoog duwen, op zo’n manier dat de bril beneden blijft.
Ben jij goed in series bingen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als je favo serie uitkomt, heb je dan liever elke week 1 aflevering, of dat het hele seizoen al gelijk online staat?
- 1 afl per keer
- Alles tegelijk online
0 stemmers
Heb je liever een partner zonder humor of iemand met vreselijke humor, waar je niet om kunt lachen?
- Humorloos
- Iemand met vreselijke humor
0 stemmers
Mijn wens is om ooit in een straat te wonen met alleen maar dupes van mij als buren
Als je aardappels eet, hoeveel maak je er dan meestal per persoon? Even van een normaal, gemiddeld formaat aardappel uitgaan.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- Meer dan 5
- Ik maak nooit iets met aardappels
0 stemmers
Ik doe altijd maar wat
Dit is mijn antwoord op vrijwel elke poll en levenskwestie
Antwoord op actieradius
Je hebt de WLTP standaard, dat is Europees en die actieradius klopt, maar dan alleen als het gaat om ideale omstandigheden (goed weer, geen zware bepakking en gemiddeld 110km/u rijden). In de praktijk haal je dus meestal minder, maar dit is, zoals anderen ook al zeiden, wel snel duidelijk. Onze auto moet 420km kunnen, maar we rijden meestal zo’n 350km. Als elektrische rijder leer je het vaak snel, maar zoals eerder genoemd gebruik ik voor langere ritten ook graag een app als A Better Route Planner omdat je daar ook die factoren in kunt vullen.
De auto rekent in principe altijd zelf uit hoeveel batterij je nog hebt als je op je bestemming aankomt etc. Het voordeel van een Tesla is wel dat deze ook aangeeft waar je dan moet gaan laden.