- Eerder dan 9:00
0 stemmers
Ik ben geen goede uitslaper
0 stemmers
Ik ben geen goede uitslaper
Vroeger was dat 11 uur, maar nu moet ik om 5.30 opstaan op werkdagen dus dan is 9.00 uur ruimmm uitslapen voor je gevoel
Rond 7u maar dat is geen optie
Ik word meestal tussen 9 en 10 uur wakker, maar blijf dan liggen tot 12 ofzo
Ik wou eerst nog 8:00 uur doen als optie, maar dat leek me wel erg vroeg voor uitslapen.
De actieradius zoals in de brochure klopt echt bij geen enkele auto, dat is vaak de theoretische actieradius. Bij ons is het officieel 560 km, dat zou mss officieel moeten kunnen als je altijd een bepaalde snelheid rijdt, geen wind is, geen airco, stoplichten etc. In de praktijk is het eerder zo een 400 km.
En ook de voorspelling in de auto is vrij onnauwkeurig (maar je weet na een tijdje zelf wel hoe het zit natuurlijk). Aangezien wij alsnog een flinke actieradius hebben en er genoeg laadpalen zijn ondervinden wij geen problemen. Vooral als je gebruik maakt van een supercharger. Dus naar Parijs was echt 0,0 moeite voor ons, andere landen die verder zijn en met zwarte zaterdag en zo doen we niet echt. Maar dat vind ik met een benzineauto ook stom.
Oh ja als het logistiek beter uitkomt dan snap ik het nog, maar hun vonden het allebei niet eerlijk verdeeld omdat ik op die bril wil zitten, zij niet.
Beetje afhankelijk van hoeveel mensen in het huishouden met de wc bril omhoog of naar beneden plassen, eens met wat @sushi zegt dus. Een vriend van mij zegt altijd dat hij de wc bril achterlaat zoals hij m aangetroffen heeft, dat vind ik wel een goeie opzich.
Ligt er ook een beetje aan hoe laat ik ben gaan slapen. Rond 00:00 uur dan is 08:00/09:00 uur voor mij uitslapen. Ben ik later gaan slapen dan kan het ook 10:00/11:00 uur zijn.
Meestal wel, ligt vaak aan de persoon/situatie.
‘s Nachts zelf de bril omhoog doen, dan leren ze het wel af wanneer ze zelf in de pot vallen als ze in het donker gaan zitten.
Ik heb van huis uit meegekregen dat je de deksel dicht doet als je doorspoelt, dus iedereen deed ‘m altijd omlaag. Vind het ook echt naar als een wc geen deksel heeft, dan spat toch het vieze water op.
Maar het gaat om de bril, niet de deksel. Deksel doet echt 1% van alle mensen (ik - bij mij thuis, bij anderen alleen als ik ‘m zo aantref, zelden dus)
Ik vind sowieso bril naar beneden - er bestaan mannen die zittend plassen, iedereen die poept gaat ook op de bril zitten, bij elkaar genomen zijn er meer situaties waarin de bril naar beneden moet dan naar boven, dus wie ‘m naar boven wil doet het lekker zelf maar.
Ik snap het probleem nooit met die wc bril. Als mijn vriend hem omhoog wil, doet hij hem lekker omhoog (1 handeling) en als ik hem naar beneden wil, doe ik hem lekker naar beneden (1 handeling). Iedereen blij.
Ik wil dat ding niet aanraken. En hij is gemaakt voor naar beneden dus als je m omhoog wil, be my guest maar dan gaat ie daarna weer naar beneden. Ik doe m nu altijd maar naar beneden met m’n voet, ik ga dat ding echt niet aanraken met m’n handen
Ik wil nu een uitgebreide uitleg hoe je dat met je voet doet
Ik doe het met een stukje wc-papier. Is wat makkelijker dan met je voet. Wil hem ook niet aanraken.
Huh, doe t zelf niet maar lijkt me toch niet zo moeilijk? Ik doe t zelf altijd met een papiertje (doe ook altijd daarmee deksel dicht als ik doorspoel thuis of ergens anders).
Ik doe het ook met een papiertje (zoals vele blijkbaar), maar nog nooit gehoord dat iemand zijn voet gebruikt om de bril naar beneden te plempen
Hoe doen jullie de wc-bril omhoog of naar beneden?
0 stemmers