Stel je persoonlijke vraag #37

Haha deze vraag werd vroeger gesteld als ik bij vriendinnetjes ging eten maar net als nu had ik echt geen idee. Maar er zijn ook zoveel verschillende soorten aardappelen. Je hebt krieltjes, maar ook kleine normale aardappelen. En ook gemiddelde aardappelen. Dan heb je nog die enorme aardappelen voor bijvoorbeeld jacket potatoes.

Ik weeg het vaak af anders maak ik makkelijk veel te veel.

1 like

Hoe heb jij je partner leren kennen?

• Uitgaan
  • Werk
  • School/opleiding
  • Viavia
  • Datingapp
  • Social media
  • Anders, nl:

0 stemmers

3 likes
  • Single as a Pringle
  • Vrijgezellig
  • Forever alone
  • Ik heb geen partner

0 stemmers

2 likes

Buurjongen van beste vriend destijds.

2 likes

Reddit

2 likes

Vind jij dat je als volwassen kind altijd bij je (stief)ouder(s) moet kunnen logeren, ongeacht of het hen uitkomt of niet?

• Ja, je moet als volwassen kind ten alle tijde bij je ouders kunnen logeren
  • Nee, je moet als volwassen kind altijd overleggen of het uitkomt en een ā€˜nee’ accepteren
  • Anders namelijk

0 stemmers

3 likes

Dbb forum

12 likes

Ik heb ook graag dat mijn ouders even overleggen als ze bij mij langs willen komen, vind dat andersom hetzelfde. Ze hebben ook een eigen leven

17 likes

In de praktijk bel ik vaak vooral op: hoi, ik kom dan en dan bij jullie slapen, joeeee. Maar ik ga er dan niet per se vanuit dat zij ook aanwezig zijn om mij te entertainen en als het om een of andere reden niet zou kunnen zeggen ze dat ook gewoon

5 likes

Ben jij mij, ik ook!

Ik vind het niet meer dan normaal om te overleggen en het hoeft echt niet altijd te kunnen, in de praktijk zullen m’n ouders nooit zeggen ā€œgeen zin in vandaag doe maar een andere keerā€, eerder als er om praktische redenen geen plek is ofzo.

Zij hebben mij graag gewild, ā€œgemaakt/gekregenā€. Ik vind juist dat ik als hun kind het recht erop heb. Maar het heeft er ook wel enorm mee te maken dat hun huis dus nog net zoveel mijn huis is als toen ik was geboren. Denk dat het ook een beetje aan opvoedingsstijl ligt. Ik heb altijd de sleutel van mn ouders, in alle gevallen dat ik iets kwijtraak kunnen ze het terugleiden naar mn ouders. Ook al woon je bijv. 9000. Km verder

Los van mn verhaal.

Heb jij een huissleutel van je ouderijk huis/waar je ouder(s)nu wonen?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

3 likes

Maar die gebruik ik nooit als zij thuis zijn, tenzij ze dat vragen. Ik gebruik die enkel voor als er iets zou zijn of als ik de planten water moet geven i.v.m. vakantie.

Zij hebben ook onze sleutel, maar zou t ook niet chill vinden als zij die ongevraagd gebruiken.

7 likes

Maar dat spreekt voor zich, nóóit ongevraagd.

Haha nou ik kan jou zeggen dat dat niet voor iedereen voor zich spreekt :sweat_smile::sweat_smile:

5 likes

Ik heb anders, namelijk gestemd, als ik vraag of ik voor de gezelligheid kan komen slapen en het komt niet uit vind ik dat niet erg en ook normaal (hoewel mijn moeder, gescheiden ouders, ws wel altijd ja zou zeggen), maar als er een noodgeval is verwacht ik wel altijd terecht te kunnen. Dat is helaas ook nodig geweest in het verleden en kon toen ook gewoon gelukkig.

13 likes

Hahaha lol ik laat mezelf altijd binnen ja, maar ze weten vaak dus wel dat ik kom, niet altijd precies hoe laat tho.

5 likes

Als dat bij hen okƩ is, is dat prima toch! Weet dat mijn ouders dat niet fijn zouden vinden en ik bij mij ook niet.

5 likes

Mijn ouders zijn beide verhuist naar een of ander gat waar niets te doen is, zou niet weten waarom ik daar zou blijven slapen

Ik gebruik mijn sleutel gewoon ongevraagd bij m’n ouders (meestal om iets in de garage te droppen ofzo) en als ik echt op bezoek ga dan stem ik dat soms wel af. Ouders komen hier ook gewoon binnen om wat af te geven. Ze weten dan wel dat het er uit kan zien als Tsjernobyl (who am I kidding, zo ziet het er Ć”ltijd uit) en dat ik aan ā€˜t werk ben als het doordeweeks is :woman_shrugging:. Is ongeveer een km tussen hun huis en het mijne.

3 likes