Stel je persoonlijke vraag #37

Ik vergeet altijd dat Gelderland bestaat dus denk dat ik daar sowieso nergens op kom

2 likes

Bij Groningen kom ik niet verder dan Groningen :sweat_smile: De rest lukt wel.

1 like

Ja al ver van te voren! :joy:

1 like

Haha ik kom gewoon altijd binnen met mijn sleutel of ze er nou zijn of niet :woman_shrugging: andersom hebben ze ook mijn sleutel maar die mogen ze niet gebruiken voor zomaar dus bellen ze altijd aan :joy: ik kom ook altijd langs wanneer ik wil zonder te vragen en zou ook echt beledigd zijn als ik moet vragen of het uitkomt. Tenzij ik echt bijvoorbeeld specifiek wil komen eten of iets anders doen dan zou ik wel vragen of het uitkomt

4 likes

Over hoe je je partner hebt leren kennen. De buurjongen van mijn beste vriendin.

1 like

24 dagen, dus niet helemaal na 1 cyclus, maar ook niet na een of twee weken al.

2 likes

De eerste pilvrije cyclus was gewoon een normale lengte, daarna echt meer dan een halfjaar helemaal niet ongesteld geweest.
Cyclus is wel een gekke manier om dit te tellen, als je niet ongesteld wordt dan is het technisch gezien ook niet meerdere cycli volgens mij, maar juist 1 langere cyclus.

5 likes

Heb jij bij het corps gezeten?

• Ja
  • :pig:

0 stemmers

2 likes

Ik ben te pauper voor het corps

5 likes

Ik heb wel een paar weken bij een off-brand studentenvereniging gezeten, maar toen kwam ik tot inkeer en was ik er meteen helemaal klaar mee. Al die clubjes en groepjes en verplichte gezamenlijke activiteiten, bleh

6 likes

Ik heb wel gezongen bij een koor van het corps en we repeteerden op de sociƫteit. Wat ik daar dan voor en na de repetitie altijd zag was vooral bijzonder. Blij dat ik er niet bij hoorde

4 likes

Nee, wel bij een andere studentenvereniging. Paste veel beter bij mij. Fantastische tijd gehad :pleading_face:

3 likes

Toch een :pig: dan

3 likes

Hahaha zeker, trotse :pig_nose:

3 likes

Ben benieuwd of er werkelijk niemand (tot dusver) bij het corps heeft gezeten of dat mensen het gewoon niet durven/willen zeggen

13 likes

Het duurde meer dan een jaar, maar ik had ook erge ondergewicht dus dat hielp ook niet. Toen ik weer aankwam werd ik het wel meteen.

@Zemraluani Nee joh, dikke onzin. Een klasgenoot zat bij zo’n vereniging en ik hoorde alleen maar verhalen over dronken worden, kotsen en vieze dingen eten. Oh ja, en in de kou buiten slapen voor de ontgroening. Ja sorry, maar ik heb wel wat beters te doen.
Kind was er ook hartstikke trots op.

Ik heb wel heel lang getwijfeld tussen lid worden bij het corps of het AHC. Uiteindelijk gekozen voor het AHC maar of dat nou beter was: alle vrouwonvriendelijke opmerkingen zijn mij niet onbekend, een zelfde soort kut-cultuur als het corps, walgelijke mannen waren er ook lid. Die verenigingen waren in mijn stundentenstad even groot (en ook allerlei gezeik met niet ok dingen wat resulteerde in beursen die ingetrokken werden, maar no problem want reunisten backup etc.)

5 likes

Kan me van egf nog wel eens ā€˜discussies’ herinneren tussen mensen die er niet bij zaten/hadden gezeten en het stom vonden en mensen die er wel zaten/hadden gezeten en probeerden uit te leggen waarom het wel leuk was iig

6 likes

Hahan nee ik ben geen lid geweest bij het corps maar leuke poging :+1:t2:

6 likes

Maar de optie nee staat er ook niet tussen? Ik snap de poll niet haha