Stel je persoonlijke vraag #37

Ja denk dat een soft close bril dan wel fijn is. Mijn vriend vergeet altijd dat niet iedereen dat heeft dus dan hoor je wel eens als we ergens op bezoek zijn een enorme knal omdat hij dat ding zo naar beneden heeft laten mieteren.

4 likes

Doe dit ook. Meestal niet thuis (vriend doet hem meestal naar beneden) maar op andere plekken.

Duw dan met mijn voet op de deksel, zodat alles in ƩƩn keer naar beneden gaat. En daarna met mijn voet de deksel omhoog duwen, op zo’n manier dat de bril beneden blijft.

Ben jij goed in series bingen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je favo serie uitkomt, heb je dan liever elke week 1 aflevering, of dat het hele seizoen al gelijk online staat?

• 1 afl per keer
  • Alles tegelijk online

0 stemmers

Heb je liever een partner zonder humor of iemand met vreselijke humor, waar je niet om kunt lachen?

• Humorloos
  • Iemand met vreselijke humor

0 stemmers

2 likes

Mijn wens is om ooit in een straat te wonen met alleen maar dupes van mij als buren :smiley: :pray:

9 likes

Als je aardappels eet, hoeveel maak je er dan meestal per persoon? Even van een normaal, gemiddeld formaat aardappel uitgaan.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Meer dan 5
  • Ik maak nooit iets met aardappels

0 stemmers

4 likes

Ik doe altijd maar wat

19 likes

Dit is mijn antwoord op vrijwel elke poll en levenskwestie

5 likes
Antwoord op actieradius

Je hebt de WLTP standaard, dat is Europees en die actieradius klopt, maar dan alleen als het gaat om ideale omstandigheden (goed weer, geen zware bepakking en gemiddeld 110km/u rijden). In de praktijk haal je dus meestal minder, maar dit is, zoals anderen ook al zeiden, wel snel duidelijk. Onze auto moet 420km kunnen, maar we rijden meestal zo’n 350km. Als elektrische rijder leer je het vaak snel, maar zoals eerder genoemd gebruik ik voor langere ritten ook graag een app als A Better Route Planner omdat je daar ook die factoren in kunt vullen.
De auto rekent in principe altijd zelf uit hoeveel batterij je nog hebt als je op je bestemming aankomt etc. Het voordeel van een Tesla is wel dat deze ook aangeeft waar je dan moet gaan laden.

3 likes

Haha deze vraag werd vroeger gesteld als ik bij vriendinnetjes ging eten maar net als nu had ik echt geen idee. Maar er zijn ook zoveel verschillende soorten aardappelen. Je hebt krieltjes, maar ook kleine normale aardappelen. En ook gemiddelde aardappelen. Dan heb je nog die enorme aardappelen voor bijvoorbeeld jacket potatoes.

Ik weeg het vaak af anders maak ik makkelijk veel te veel.

1 like

Hoe heb jij je partner leren kennen?

• Uitgaan
  • Werk
  • School/opleiding
  • Viavia
  • Datingapp
  • Social media
  • Anders, nl:

0 stemmers

3 likes
  • Single as a Pringle
  • Vrijgezellig
  • Forever alone
  • Ik heb geen partner

0 stemmers

2 likes

Buurjongen van beste vriend destijds.

2 likes

Reddit

2 likes

Vind jij dat je als volwassen kind altijd bij je (stief)ouder(s) moet kunnen logeren, ongeacht of het hen uitkomt of niet?

• Ja, je moet als volwassen kind ten alle tijde bij je ouders kunnen logeren
  • Nee, je moet als volwassen kind altijd overleggen of het uitkomt en een ā€˜nee’ accepteren
  • Anders namelijk

0 stemmers

3 likes

Dbb forum

12 likes

Ik heb ook graag dat mijn ouders even overleggen als ze bij mij langs willen komen, vind dat andersom hetzelfde. Ze hebben ook een eigen leven

17 likes

In de praktijk bel ik vaak vooral op: hoi, ik kom dan en dan bij jullie slapen, joeeee. Maar ik ga er dan niet per se vanuit dat zij ook aanwezig zijn om mij te entertainen en als het om een of andere reden niet zou kunnen zeggen ze dat ook gewoon

5 likes

Ben jij mij, ik ook!

Ik vind het niet meer dan normaal om te overleggen en het hoeft echt niet altijd te kunnen, in de praktijk zullen m’n ouders nooit zeggen ā€œgeen zin in vandaag doe maar een andere keerā€, eerder als er om praktische redenen geen plek is ofzo.

Zij hebben mij graag gewild, ā€œgemaakt/gekregenā€. Ik vind juist dat ik als hun kind het recht erop heb. Maar het heeft er ook wel enorm mee te maken dat hun huis dus nog net zoveel mijn huis is als toen ik was geboren. Denk dat het ook een beetje aan opvoedingsstijl ligt. Ik heb altijd de sleutel van mn ouders, in alle gevallen dat ik iets kwijtraak kunnen ze het terugleiden naar mn ouders. Ook al woon je bijv. 9000. Km verder

Los van mn verhaal.

Heb jij een huissleutel van je ouderijk huis/waar je ouder(s)nu wonen?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

3 likes