Ik vond ze te hard wilde poppen met zachte buikjes!
Zwarte en witte lakschoentjes en dan met sokken met zo een kantrandje Mijn moeder heeft mijn eerste lakschoentjes in iniemini maatje zelfs nog bewaard haha
Whaha wij dachten dat iedereen in de DISCO dus iets met glitter aan had en een blote buik, dus die outfit moest je sowieso naar de disco aantrekken. Ik had idd ook een barbiehuis, zo’n uitklapbare, met 4 delen en een lampje wat echt werkte. Echt ohhhhh myyyyy god toen ik dat als cadeau kreeg ik was toen ook zo teleurgesteld toen ik hoorde dat mn ouders veel hadden weggegeven. Begrijpelijk maar vond het ook echt kut. Een deel ligt gelukkig nog opgeslagen bij ze. Love barbies nog steeds
Och ja, dat deed mijn moeder ook. Maar tegelijkertijd at ze 1 cracker per dag en stond ze de hele dag voor de spiegel te huilen dat ze zo dik was
Ik vond echt alle poppen stom. Had daar helemaal niks mee. Speelde liever met auto’s, racebanen, ballen en buiten ravotten. Gelukkig was dat allemaal geen punt thuis en kreeg ik dus al het speelgoed wat ik leuk vond gewoon aangeboden
Nah echt jammer dat sommigen geen lakschoentjes mochten en als ze ze dan mochten ze die bijna nooit aan mochten trekken. Waarom dan eigenlijk he, zo’n klein gebaar en zulk groot plezier voor zo’n kind. Wat maakt het uit.
Ik had vroeger een Armeens vriendinnetje en die droeg aaaaltijd zwarte lakschoentjes met van die kanten sokjes. Was zó jaloers haha!
Nou, echt goed dat je het zegt. Jij bent zelf moeder toch? Ik niet dus ik kan het me misschien niet helemaal goed voorstellen maar ik kan me dan weer niet indenken dat ik zo’n probleem zou hebben met mn dochter die lakschoentjes draagt/of iets wat ik spuuglelijk vind.
Ja ik ben moeder inderdaad, ik denk dan voor mezelf, als mijn dochter er zo ontzettend blij mee zou zijn, waarom zou ik dan mijn persoonlijke smaak aan haar opdringen, als zij daar nou zo gelukkig van wordt en dan mag ze er ook buiten de tuin mee!
ja maar die wilde ik helemaal niet
had zo’n afstandsbestuurbare auto gevraagd die ook op zn kop kon rijden maar toen zeiden mn opa en oma nee joh een babyborn is veel leuker
en toen kreeg ik nog op m’n kop dat ik er haast niet mee speelde ook, vond dat ding zo stom
dat je dat ranzige papje moest voeren en dan ging hij plassen ofzo? nou en
volgens mij was het deze auto, kijk hoe vet
Mijn broertje speelde met mijn barbies en ik met zijn lego!
Ik had zelfs 2 baby borns, een witte en een bruine. ‘Want we zijn ook voor bruine mensen’ zei mn moeder dan het idee erachter vond ik wel heel goed, de uitspraak iets minder woke, maar het was dan ook 1996 ofzo toen ik die dingen kreeg
Mijn dochtertje speelt nu met mijn baby born pop!
Dit had ik ook! En zoooooveel rascistische opmerkingen over gemaakt in die tijd door (boeren)familie - dezelfde mensen die nu boerenzakdoeken om hun autospiegels hebben en een vlag ondersteboven aan hun huis hebben.
Desalniettemin: die poppen waren echt mijn kinderen, gingen o-ver-al mee naartoe. Heb ze nu nog in de kast staan hier, echt het symbool van mijn jeugd. Hoeveel marie kondo rondes ik ook doe, die poppen sparken joy.
Mijn broertje had een zeehondenknuffel en een playmobil brandweerauto en wilde brandweerzeehond worden, ik zie een verband!!
En ik had de playmobil vuilnisauto en wilde vuilnisvrouw worden, I think we’re onto something here!
Had je niet ook een zeemeerminbarbie waarvan haar haren verkleurden onder water? Echt magisch.
Ja die sokken met een kantrandje had ik ook! Die moest je dan omslaan en ik had iig rode lakschoenen met een strik voorop, die lijken best wel op die van het plaatje van @Jumpsuit. En volgens mij had ik met mn communie witte lakschoenen
Als je barbies had: knipte je het haar af/kort?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo de moeite die ik had met het maken van deze poll
Hahahah je vertelt het heel mooi. En die pop, of wat het ook is, die heb ik letterlijk ook als cadeau van mijn zus gekregen die niet zoveel met poppen etc heeft. die kon vliegen toch? Moest je aan zo’n touwtje trekken? Ik moet eerlijk zeggen, ja een leuk gebaar maar BARBIES IS LEVEN