Niet altijd, soms. Was nieuwsgierig wat er dan met dat haar zou gebeuren haha
Ja die optie wilde ik toevoegen, ging fout en toen dacht ik. Dan niet hé. Ik kreeg op een bepaald punt geen nieuwe meer omdat mijn moeder vond dat ik ze toch altijd lelijk maakte.
Zo hey, ik heb toch wat haren afgeknipt, echt zonde. Ik ging ook Ken’s maken met afgeknipt haar en mascara van mn moeder erin smeren voor een baard enzo. Maar het was zo mn passie, ik zie nog barbies die ik helemaal heb ingevlochten zoals mn moeder dat vroeger deed etc. Maar die haren afknippen, zo zonde.
Ik had ook ooit van die mini baby born dingen. Die had je in allemaal verschillende outfits enzo.
Mn beste vriendinnetje vond die stom. 3x raden wie ze later toch had!
Toen was ik al een influencer.
Ik vind dit ontzettend schattig. Zo’n klein kind dat als een soort speelgoedmoeder gedraagt
Jaa, die waren zo leuk! Die hadden dan allemaal hun eigen (kartonnen) huisje met eigen interieur (badkamer/slaapkamer/ski piste etc). Ik had een open stellingkast met allemaal die huisjes en mini baby borns erin
Heb je misschien een voorbeeld? Of iemand? Ik kan me dus niks voorstellen bij dit, en weet daarom ook niet waar ik op moet googlen.
Bij mij eindigde dit ermee dat mijn knuffels in mijn bed “sliepen”, en ikzelf op de grond.
Oh wauw dat had ik denk ik ook geweldig gevonden. Beetje als shelly van mattel. Maargoed mn moeder vond het lelijk(dus ik ook )
Ik was meer van het scala Lego. Ik had ook deze beauty:
En is er hier toevallig ook nog iemand die zo’n grote pop had?
- Ja, die had ik ook
- Nee, ken wel iemand die er een had
- Ik ken niemand die dit had
0 stemmers
Ze werd door m’n ouders liefkozend ‘het grote kreng’ genoemd omdat ze ontiegelijk in de weg stond in m’n kamer en ze haar eigenlijk een beetje eng vonden.
Jaa geweldig! Ik had soieso die buggy daar in de hoek. Dat was mn allesje
Haha wat kinderen later willen worden is soms zo grappig. Die brandweerzeehond
Ik had al klein kind een bijzondere beroepskeuze?
- Ja en ik ga nu vertellen wat dat was
- Nee
0 stemmers
Ik wou ster worden. Aka beroemd. Geen idee waarmee.
Bijzonder als in dat ik blijkbaar hoge verwachtingen had van mezelf en tegelijk ook niet: prinses, beroemd en mooi.
Niet bijzonder omdat een hoop meisjes die kant op dachten.
Denk niet dat ik ooit een echt beroep heb willen zijn.
Ik weet niet of het raar is, maar ik wilde graag een hotel samen met mn vriendinnetje van toen hebben. Nou, ik moet er niet aan denken gewoon. En er moesten bergen zijn.
Het is nooit te laat!!
Ik wilde juf worden en schrijfster. Ik had een heel plan dat ik op ma/wo/vr juf was en dan op dinsdag en donderdag schrijfster