Stel je persoonlijke vraag #37

Maar die gebruik ik nooit als zij thuis zijn, tenzij ze dat vragen. Ik gebruik die enkel voor als er iets zou zijn of als ik de planten water moet geven i.v.m. vakantie.

Zij hebben ook onze sleutel, maar zou t ook niet chill vinden als zij die ongevraagd gebruiken.

7 likes

Maar dat spreekt voor zich, nóóit ongevraagd.

Haha nou ik kan jou zeggen dat dat niet voor iedereen voor zich spreekt :sweat_smile::sweat_smile:

5 likes

Ik heb anders, namelijk gestemd, als ik vraag of ik voor de gezelligheid kan komen slapen en het komt niet uit vind ik dat niet erg en ook normaal (hoewel mijn moeder, gescheiden ouders, ws wel altijd ja zou zeggen), maar als er een noodgeval is verwacht ik wel altijd terecht te kunnen. Dat is helaas ook nodig geweest in het verleden en kon toen ook gewoon gelukkig.

13 likes

Hahaha lol ik laat mezelf altijd binnen ja, maar ze weten vaak dus wel dat ik kom, niet altijd precies hoe laat tho.

5 likes

Als dat bij hen oké is, is dat prima toch! Weet dat mijn ouders dat niet fijn zouden vinden en ik bij mij ook niet.

5 likes

Mijn ouders zijn beide verhuist naar een of ander gat waar niets te doen is, zou niet weten waarom ik daar zou blijven slapen

Ik gebruik mijn sleutel gewoon ongevraagd bij m’n ouders (meestal om iets in de garage te droppen ofzo) en als ik echt op bezoek ga dan stem ik dat soms wel af. Ouders komen hier ook gewoon binnen om wat af te geven. Ze weten dan wel dat het er uit kan zien als Tsjernobyl (who am I kidding, zo ziet het er áltijd uit) en dat ik aan ‘t werk ben als het doordeweeks is :woman_shrugging:. Is ongeveer een km tussen hun huis en het mijne.

3 likes

Uhm ik weet even niet waarmee hahah

Hoe is dat dan als je ligt te seksen (solo of met je partner) en ze staan ineens binnen? Of jij bij hen? Ik zou echt nooit meer kunnen relaxen.

5 likes

Kan jij bij elke provincie direct 2 steden opnoemen?

Ik kreeg toen de vraag friesland, en toen zei ik :leeuwarden en dronten :joy:. Maar ik vond het ook lastig bij drenthe.

• Ja zeker weten
  • Nee
  • Ik twijfel

0 stemmers

Ik ben single as a pringle. En ik ontken sws dat mijn ouders ooit seks hebben gehad, dat zijn de meest burgerlijke lui, ik ga nooit op een ‘onorthodox’ tijdstip én een van m’n broers woont nog thuis, dus die mensen hebben sowieso nooit het rijk voor zich alleen.

5 likes

Ja is serieus! Maar ik was daar een normaal actief lid en hij ook. Hij heeft me paar keer geholpen met m’n voedingsschema enz en toen gingen we appen etc.

12 likes

Ik vergeet altijd dat Gelderland bestaat dus denk dat ik daar sowieso nergens op kom

2 likes

Bij Groningen kom ik niet verder dan Groningen :sweat_smile: De rest lukt wel.

1 like

Ja al ver van te voren! :joy:

1 like

Haha ik kom gewoon altijd binnen met mijn sleutel of ze er nou zijn of niet :woman_shrugging: andersom hebben ze ook mijn sleutel maar die mogen ze niet gebruiken voor zomaar dus bellen ze altijd aan :joy: ik kom ook altijd langs wanneer ik wil zonder te vragen en zou ook echt beledigd zijn als ik moet vragen of het uitkomt. Tenzij ik echt bijvoorbeeld specifiek wil komen eten of iets anders doen dan zou ik wel vragen of het uitkomt

4 likes

Over hoe je je partner hebt leren kennen. De buurjongen van mijn beste vriendin.

1 like

Voor de mensen die gestopt zijn met hormonale anticonceptie: wanneer werd jij weer voor het eerst ongesteld?

• Binnen één cyclus (na 1 of 2 weken al)
  • Na één cyclus (rond de 27-30 dagen)
  • Na twee cycli
  • Na drie cycli
  • Tussen vier en zes cycli
  • Na meer dan zeven cycli
  • Ik ben niet gestopt met hormonale anticonceptie

0 stemmers

2 likes

24 dagen, dus niet helemaal na 1 cyclus, maar ook niet na een of twee weken al.

2 likes