Stel je persoonlijke vraag #37

Hahahahaha

1 like

Mijn beste keuze van vorig jaar :clap:t3:

1 like

https://wikimiddenbrabant.nl/Dubbeltjespot

ik las een tijd terug een verhaal over dit concept en ik vind het zo bizar
dat mensen in een cafe een eigen sleuf hadden waar je dan je dubbeltjes voor de kermis in deed, dat kun je toch ook gewoon thuis bewaren?

oh ja dat was dit verhaal:

“Op dinsdagavond kreeg ik mijn weekbuiltje. Mijn eerste salaris weet ik nog precies, dat was negen gulden tweeĂ«nvijftig. Ik mocht van mijn moeder een knaak aan Lange Jan geven. Dat was Jan Smulders, die in de fabriek geld ophaalde voor de kermis."

wat een concept, dat je dan in de fabriek geld als spaarsaldo bij lange Jan uitzette

3 likes

Weet jij wie Pol Pot is?

• Ja
  • Vaag
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Als je thuis aan het werk bent en je hebt niets te doen, ga je dan:

• privĂ© dingen doen, zet computer uit
  • wel wat privĂ© dingen doen, maar steeds tussendoor op computer kijken
  • anders

0 stemmers

Ik heb tot nu toe daarin geen rust gehad, dan ben ik bang dat er toch emails komen van dingen die ik echt niet had mogen missen

1 like

Alvast een waarschuwing voor mensen die hem gaan opzoeken. Hij was leider van de rode khmer en heeft de Cambodjaanse genocide op zijn geweten.

Dus als je geen zin hebt in, op zijn zachtst gezegd, heftige verhalen zou ik zijn naam niet in Google gooien.

4 likes

ben laatst in een leuke doorklikhole beland over de killing fields en die boom die daar staat en waar ze die voor gebruikten

0/10 would recommend

8 likes

Betaal jij met je telefoon?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Het kan wel want ik heb het ingesteld, maar ik durf het niet? Ben bang dat het misgaat en dat ik dan alsnog mijn pas moet pakken. Ik snap het zelf niet zo goed, zelfs mijn vader van 70 betaalt altijd met telefoon :grimacing:

1 like

En wat is het ergste dat dan kan gebeuren? Dan moeten de mensen achter je vijf seconden wachten, dat overleven ze ook wel.

Of probeer het eens bij een zelfscankassa, dan zit er ook niemand op je vingers te kijken.

5 likes

Ja je hebt gelijk, ik moet het ook gewoon proberen

3 likes

Telefoon of apple watch. Eigenlijk nooit meer met m’n fysieke pinpas.

8 likes

Eigenlijk alleen bij thuisbezorgd omdat ik te gierig ben om €0,25 aan iDeal kosten te betalen terwijl Apple Pay gratis is of als ik m’n pinpas vergeten ben.

2 likes

Klinkt eerder een beetje sneu, eigenlijk
 Alcoholverslaafden die op deze manier zelf geen discipline hoefden op te brengen om te sparen, zodat ze 1x per jaar een extra groot zuipfestijn konden doen. :no_mouth:

4 likes

Wow ik dacht dat dit echt nog een uitzondering was. Ik ken niemand die met zijn telefoon betaalt en zou ook niet weten hoe dat moet. Voel me boomer nu :grimacing:

Ik moet uren schrijven dus niks doen is geen optie :sweat_smile:

5 likes

De vraag is dan ook als je niets te doen hebt

1 like

ik wil eigenlijk een nieuwe auto maar heb geen idee hoe je het budget zou moeten bepalen?
Hoeveel zou jij uitgeven aan een nieuwe auto (geen tweedehands!)

• Half jaarloon
  • EĂ©n jaarloon
  • Twee jaarlonen
  • Drie jaarlonen

0 stemmers

3 likes

Als het leven toch eens zo makkelijk was he, meid

5 likes

Wat zijn je wensen en wat is je jaarloon. :rofl:

20 likes