Jan des Bouvrie was mijn idool (ja dat schreef ik in vriendenboekjes…) en dus wilde ik architect worden, zowel binnenhuis als gewone architect.
Zeehondenverzorgster.
Ik wilde heel graag actrice worden en dan in films spelen voor 80 jaar en ouder (dat waren de échte horror films)
Een vriendinnetje van mij vroeger had wel een bijzondere keuze: postbode.
Vooral omdat zij als enige eigenlijk een reëel beroep noemde. Verder wilde iedereen dolfijnentrainer, prinses, elfje (ja, echt, dit wilde ik), bij de bereden politie, etc
Ik wilde graag Ludo Sanders worden
Mijn broer had vroeger op de crèche de bijnaam ‘de burgemeester’. Had jij als peuter/kleuter een bijnaam?:
- Ja
- Nee
- Meerdere
0 stemmers
Hahah love it!
Ik wilde zelf graag sirene worden? Kan wel aardig hard schreeuwen dus deels gelukt denk ik
Ik wilde heel graag samen met mijn nichtje ons eigen McDonalds-restaurant runnen. We hadden zelfs al een taakverdeling wie de hamburgers zou bakken en wie de kassa zou draaien.
Ik had vroeger een groot Barbie huis van 4 verdiepingen hoog gemaakt door mijn opa en ook echt heel veel Barbies. Ik had op school niet veel vriendjes en speelde in mijn vrije tijd altijd met de Barbies dus. Hele verhalen maakte ik altijd en àls er al iemand kwam spelen mocht die echt niet met mijn favo pop spelen
Verzon jij ook altijd hele verhalen met je Barbies?
- Ja
- Nee
- Soms
- Ik speelde niet met Barbies
0 stemmers
ik schreef in vriendenboekjes in groep 2 steevast Prinses/Moeder/Clown
het 1 sluit het ander niet uit gelukkig
Ik vond als kind het bliepen leuk haha. Volgens mij speelde ik wel eens met een plakbandhouder als scanner
@anon50301661 ik denk dat ik als caissière het bliepen wel ook leuker vond dan de knopjes!!
Hoewel dat in een hele dienst ook wel het meeste geestdodende was
Snap ik.
Zo ja mijn Barbies hadden altijd meerdere relaties met de Action Mans van mijn broertje inclusief popseks.
Weet eigenlijk niet of dit normaal is of dat ik een oversekst kind was😂
Liet jij jouw Barbies seksen?
- Nee wtf
- Ja hoor deed ik ook
- Weet ik niet meer
0 stemmers
Ja hoe kwamen er anders baby’s
Patholoog anatoom, ik was 8
Sneeuwpop.
Geen idee meer waarom.
Vogel, ik wilde vogel worden.
Mijn simspoppetjes wel. En voila daar stond dan opeens een wiegje dat later door de kinderbescherming weer werd opgehaald.