Stel je persoonlijke vraag #37

Dit dacht ik ook, tot ik naar een Vlaamse frietkot ging en ze daar alleen maar dunne frietjes hadden??? Niet zo dun als de maccie, maar ik had verwacht dat ze alleen maar dikke zouden hebben :sweat_smile:

3 likes

Tegenover m’n Duitse vriend wel ja.

Maar eigenlijk voel ik niet echt een nationale trots. Wel een Friese provinciale trots, haha.

5 likes

Ik heb überhaupt geen rijbewijs, één van de redenen is ook dat ik het niet nodig vind. Ik doe alles op de fiets of lopend, en heb een OV abonnement. Mijn werk is momenteel het verst fietsen en dat is 15 min.

1 like

Nou precies dit dus. Ik krijg ook echt kippenvel van het Friese volkslied. 🫢 Was laatst weer een hele week in Friesland en dat voelde echt goed, door de dorpjes en weilanden heen rijden, de taal horen, Friese vlaggen zien (en dan natuurlijk ook heeeel veel omgekeerde Nederlandse vlaggen).

2 likes

Nee omdat de andere Nederlandse gasten op de camping mij meestal geen trots gevoel geven :joy: meer een puberaal ā€˜ik hoor hier niet bij’-gevoel

1 like

Nederland in de toekomst als een soort Singapore achtige stadstaat bestaande uit alleen de Randstad + stedelijk deel van Brabant

• Ja beter
  • Nee niet doen

0 stemmers

1 like

I knowwww hahah maar anyway de enige echte goede frieten zijn de Vlaamse/Belgische, who cares over de Franse (ik niet, en ik mis hier ook nogal wat, dat is duidelijk)

5 likes

heb jij wel eens overwogen om op een retreat te gaan?

• ja, ook gedaan
  • ja, nog niet gedaan
  • nee
  • ik boycot retreat

0 stemmers

kan iemand jou blij maken met Rituals producten als verjaardagscadeau?

• ja
  • beetje
  • ligt eraan van wie
  • nee

0 stemmers

6 likes

Denk ook niet dat ik het ooit echt zou doen, maar het idee staat me wel aan dat iemand dan een week heel gezonde maaltijden voor me maakt en dat ik door yoga en nadenken tot diepe inzichten kom en als een ander mens die plek verlaat

10 likes

als er bij een kunstwerk/installatie verzocht wordt geen foto’s te maken, en iemand maakt toch foto’s, vind je dit:

• heel asociaal
  • asociaal
  • vind er niet zoveel van
  • prima
  • doe ik ook
  • anders:

0 stemmers

1 like

ik dacht even dat dit antwoord op m’n retreat was en dacht gaaf een skate, gabber en schaatsretreat hahaha

12 likes

Als je uit een blikje (fris) drinkt, giet je dat dan in een glas of drink je direct uit het blikje? Thuis

• In een glas
  • Uit het blikje
  • Drink nooit uit blikjes

0 stemmers

En met cadeaubonnen?

• Ja
  • Nee
  • Beetje
  • Ligt eraan door wie

0 stemmers

liever

• een materieel cadeau
  • een immaterieel cadeau

0 stemmers

2 likes

ik wil zo graag een keer een supermarkt cadeaubon krijgen

8 likes

Iedereen dacht altijd dat ik een grapje maakte toen ik dat als student op m’n verlanglijstje had. Maar was geen grapje, leek (en lijkt) me echt chill om te krijgen.

Weet eigenlijk niet eens of het überhaupt bestaat haha.

Edit: ja bestaat natuurlijk gewoon, ben bijna jarig dus ga het weer op m’n verlanglijstje zetten.

lijkt me heerlijk, speciaal om half 21:30 naar de Ap om 35% korting met bonus te combineren en nergens voor te betalen

3 likes

Haha dat bestaat, ik heb dat wel eens gekregen van mijn baas als kerstcadeau :thumbsup:

4 likes

Ik drink met een metalen rietje uit het blikje. Behalve met bier dan rechtstreeks uit het blikje