Uitladen ook wel
Legen
Erover dromen terwijl ik met de hand sta te schrobben
Vol laten
ben jij in het buitenland/tegenover niet-Nederlanders/Belgen opeens trotser op je eigen land dan normaal?
- ja
- een beetje
- nee
0 stemmers
Ik open mān mail een paar keer per dag, vaak prima een halve dag niet of alleen om 1 specifieke mail te lezen en verder nergens naar kijken. Spoed gaat via een ander systeem en er zijn tig andere manieren om mij te bereiken als je me echt nu nodig hebt. Ik krijg zo veel mail per dag dat ik een dag kan vullen met alles gelijk lezen als het binnen komt terwijl dat zelden nodig is.
Ik heb laatst een stel Amerikanen laten weten dat het Belgian fries (hadden ze nog nooit van gehoord) zijn en niet French fries, dat kan ik echt niet laten.
Eerder het tegenovergestelde
ja goedzo, ik geloof ook niets van de voorlopige uitslag
iedereen is toch op vakantie/reis (wanneer in contact met mensen van andere nationaliteit) opeens de deltawerken/bitterballen/FEBO muur/vlaamse mayo/fietscultuur/bier/flevoland/van gogh/wafels whatever aan het prijzen terwijl je er op eigen bodem nooit daadwerkelijk iets om geeft
Alleen de wiet.
Nee eigenlijk niet, ben vooral bezig met andere dingen op vakantie
Ik ben sowieso al trots op bitterballen en van Gogh, dat is niet per se anders in het buitenland
Maar Franse frietjes (dunne frietjes) en Belgische frieten (dikke frieten) zijn toch verschillend? Of mis ik dan kennis van friet?
Dit dacht ik ook, tot ik naar een Vlaamse frietkot ging en ze daar alleen maar dunne frietjes hadden??? Niet zo dun als de maccie, maar ik had verwacht dat ze alleen maar dikke zouden hebben
Tegenover mān Duitse vriend wel ja.
Maar eigenlijk voel ik niet echt een nationale trots. Wel een Friese provinciale trots, haha.
Ik heb überhaupt geen rijbewijs, één van de redenen is ook dat ik het niet nodig vind. Ik doe alles op de fiets of lopend, en heb een OV abonnement. Mijn werk is momenteel het verst fietsen en dat is 15 min.
Nou precies dit dus. Ik krijg ook echt kippenvel van het Friese volkslied. š«¢ Was laatst weer een hele week in Friesland en dat voelde echt goed, door de dorpjes en weilanden heen rijden, de taal horen, Friese vlaggen zien (en dan natuurlijk ook heeeel veel omgekeerde Nederlandse vlaggen).
Nee omdat de andere Nederlandse gasten op de camping mij meestal geen trots gevoel geven meer een puberaal āik hoor hier niet bijā-gevoel
Nederland in de toekomst als een soort Singapore achtige stadstaat bestaande uit alleen de Randstad + stedelijk deel van Brabant
- Ja beter
- Nee niet doen
0 stemmers
I knowwww hahah maar anyway de enige echte goede frieten zijn de Vlaamse/Belgische, who cares over de Franse (ik niet, en ik mis hier ook nogal wat, dat is duidelijk)