Stel je persoonlijke vraag #37

heb jij wel eens overwogen om op een retreat te gaan?

• ja, ook gedaan
  • ja, nog niet gedaan
  • nee
  • ik boycot retreat

0 stemmers

kan iemand jou blij maken met Rituals producten als verjaardagscadeau?

• ja
  • beetje
  • ligt eraan van wie
  • nee

0 stemmers

6 likes

Denk ook niet dat ik het ooit echt zou doen, maar het idee staat me wel aan dat iemand dan een week heel gezonde maaltijden voor me maakt en dat ik door yoga en nadenken tot diepe inzichten kom en als een ander mens die plek verlaat

10 likes

als er bij een kunstwerk/installatie verzocht wordt geen foto’s te maken, en iemand maakt toch foto’s, vind je dit:

• heel asociaal
  • asociaal
  • vind er niet zoveel van
  • prima
  • doe ik ook
  • anders:

0 stemmers

1 like

ik dacht even dat dit antwoord op m’n retreat was en dacht gaaf een skate, gabber en schaatsretreat hahaha

12 likes

Als je uit een blikje (fris) drinkt, giet je dat dan in een glas of drink je direct uit het blikje? Thuis

• In een glas
  • Uit het blikje
  • Drink nooit uit blikjes

0 stemmers

Niet dat ik ondankbaar wil zijn maar ik krijg hoofdpijn van 99,9% van alle geuren.

7 likes

En met cadeaubonnen?

• Ja
  • Nee
  • Beetje
  • Ligt eraan door wie

0 stemmers

Forumbesties letten jullie op. 8 juli. Pb voor adres.

6 likes

liever

• een materieel cadeau
  • een immaterieel cadeau

0 stemmers

2 likes

ik wil zo graag een keer een supermarkt cadeaubon krijgen

8 likes

Iedereen dacht altijd dat ik een grapje maakte toen ik dat als student op m’n verlanglijstje had. Maar was geen grapje, leek (en lijkt) me echt chill om te krijgen.

Weet eigenlijk niet eens of het überhaupt bestaat haha.

Edit: ja bestaat natuurlijk gewoon, ben bijna jarig dus ga het weer op m’n verlanglijstje zetten.

lijkt me heerlijk, speciaal om half 21:30 naar de Ap om 35% korting met bonus te combineren en nergens voor te betalen

3 likes

Haha dat bestaat, ik heb dat wel eens gekregen van mijn baas als kerstcadeau :thumbsup:

4 likes

Ik drink met een metalen rietje uit het blikje. Behalve met bier dan rechtstreeks uit het blikje

Uit blik en dan breek ik dat lipje waarmee je het opent af en gooi ik in het drankje

Ben echt benieuwd welke soort kanker dat zal veroorzaken maar het gaat vanzelf

15 likes

Oh echt? Haha hoezo dat dan? Ik vind het een soort van vies om gelijk uit het blikje te drinken. Alsof iedereen met zijn handen er al aan heeft gezeten.

5 likes

Oh nog nooit gehoord, maar wel logisch. Rokers hebben ook altijd zo’n rimpellip, is dezelfde mondbeweging I guess

2 likes

Het lekkerste van uit een blikje drinken is uit een blikje drinken :drooling_face:

26 likes

Ik ook! Moet er wel bij zeggen dat mijn baas toen de eigenaar van de supermarkt was en het twee cadeaubonnen van 2,50 per stuk waren, dus ik was er niet onverdeeld gelukkig mee.

3 likes