heb jij wel eens overwogen om op een retreat te gaan?
- ja, ook gedaan
- ja, nog niet gedaan
- nee
- ik boycot retreat
0 stemmers
heb jij wel eens overwogen om op een retreat te gaan?
0 stemmers
kan iemand jou blij maken met Rituals producten als verjaardagscadeau?
0 stemmers
Denk ook niet dat ik het ooit echt zou doen, maar het idee staat me wel aan dat iemand dan een week heel gezonde maaltijden voor me maakt en dat ik door yoga en nadenken tot diepe inzichten kom en als een ander mens die plek verlaat
als er bij een kunstwerk/installatie verzocht wordt geen fotoās te maken, en iemand maakt toch fotoās, vind je dit:
0 stemmers
ik dacht even dat dit antwoord op mān retreat was en dacht gaaf een skate, gabber en schaatsretreat hahaha
Als je uit een blikje (fris) drinkt, giet je dat dan in een glas of drink je direct uit het blikje? Thuis
0 stemmers
Niet dat ik ondankbaar wil zijn maar ik krijg hoofdpijn van 99,9% van alle geuren.
En met cadeaubonnen?
0 stemmers
Forumbesties letten jullie op. 8 juli. Pb voor adres.
liever
0 stemmers
ik wil zo graag een keer een supermarkt cadeaubon krijgen
Iedereen dacht altijd dat ik een grapje maakte toen ik dat als student op mān verlanglijstje had. Maar was geen grapje, leek (en lijkt) me echt chill om te krijgen.
Weet eigenlijk niet eens of het überhaupt bestaat haha.
Edit: ja bestaat natuurlijk gewoon, ben bijna jarig dus ga het weer op mān verlanglijstje zetten.
lijkt me heerlijk, speciaal om half 21:30 naar de Ap om 35% korting met bonus te combineren en nergens voor te betalen
Haha dat bestaat, ik heb dat wel eens gekregen van mijn baas als kerstcadeau
Ik drink met een metalen rietje uit het blikje. Behalve met bier dan rechtstreeks uit het blikje
Uit blik en dan breek ik dat lipje waarmee je het opent af en gooi ik in het drankje
Ben echt benieuwd welke soort kanker dat zal veroorzaken maar het gaat vanzelf
Oh echt? Haha hoezo dat dan? Ik vind het een soort van vies om gelijk uit het blikje te drinken. Alsof iedereen met zijn handen er al aan heeft gezeten.
Oh nog nooit gehoord, maar wel logisch. Rokers hebben ook altijd zoān rimpellip, is dezelfde mondbeweging I guess
Het lekkerste van uit een blikje drinken is uit een blikje drinken
Ik ook! Moet er wel bij zeggen dat mijn baas toen de eigenaar van de supermarkt was en het twee cadeaubonnen van 2,50 per stuk waren, dus ik was er niet onverdeeld gelukkig mee.