Stel je persoonlijke vraag #37

Daar maakt je mond een hele andere beweging dan bij aan een rietje of sigaret zuigen

2 likes

Nee ik doe dat ook!

1 like

Daarbij komt er denk ik niet zoveel kracht op het gebied rond je mond? Drinken uit een glas is vrij passief, met een rietje zet je zelf kracht door te zuigen. Geen idee of dat betekent dat je er rimpels van krijgt maar dat is wle een belangrijk verschil denk ik

1 like

ik zeg ook niet dezelfde rimpel? het gaat erom dat je nog steeds regelmatig dezelfde beweging maakt

@Chuckie dat klinkt op zich wel logisch!

@Lula ja maar jij bent ook al bejaard!

1 like

En toch heb ik geen rimpels sgat. Asian don’t raisin.

8 likes

nou

37 likes

Maar je mond beweegt nauwelijks bij drinken uit een glas waar je je lippen alleen min of meer tegenaan zet toch itt door een rietje. Maar goed idd we krijgen toch allemaal wel ergens rimpels dus boeie

4 likes

Hahah ik lig er sowieso niet wakker van :laughing: Van het ene blikje dat ik per week drink krijg ik minder rimpels dan van het roken.
En daarnaast denk ik altijd maar black don’t crack :joy:

2 likes

Ik vind dit juist een actie waarbij niemand er last van heeft, zolang je het op eigen grond doet. Ik snap de frustratie van boeren wel en beter dat ze het zo uiten dan met al die domme acties op snelwegen nu.

4 likes

Persconferentie! Er is een vlaggendeal gesloten en alle Nederlandse burgers dienen vanaf morgen een vlag bij hun woning te hangen. Welke vlag kies jij?

En welke vlag zal in jouw woonplaats overheersen?

2 likes

Deze zou overheersen vermoed ik
afbeelding

20 likes

Haha ja maar non-asian is al rozijn tussen 30 en 50 sorry.

5 likes

Zijn dit echt al je keuzes?

3 likes

Met deze beperkte keuze moeten de burgers het doen.

2 likes

Welke mis je?

Eentje met mijn hoofd erop

Nee maar ik zou geen van deze vlaggen ophangen. Random de pride/Oekraïne vlag zou ik performatief vinden, rood wit blauw vertik ik sowieso (maar das dan miss nog de beste optie), andersom wil ik niet mee geassocieerd worden. Ik wil gewoon geen vlag eigenlijk

5 likes

De Friese vlag mist en de optie voor de vlag van je eigen gemeente. Die laatste hangt hier in de regio vaak met lokale evenementen uit en vind dat best vrolijk staan eigenlijk

3 likes

Oh ik doe niet aan regionale trots

5 likes

ik strijk dat wel weg

4 likes

Friesland wordt dan meteen onafhankelijk haha

@Zemraluani ik ook niet maar ga wel goed op de kneuterigheid van die trotse stadjes

2 likes