Oh ik doe niet aan regionale trots
ik strijk dat wel weg
Friesland wordt dan meteen onafhankelijk haha
@Zemraluani ik ook niet maar ga wel goed op de kneuterigheid van die trotse stadjes
Nee Groningen ook met zoân kruis met groen en blauw en rood ook nog geloof ik. En Brabant met die Kroatische vlag van ze zie je ook veel.
En toen ik achter de Veluwe was zag ik overal de vlag van de Achterhoek of Twente idk ik haal die gebieden altijd door elkaar maar iets met groen en wit was dat en die hingen echt ooooooveral
Ik was dus compleet vergeten dat andere provincies dan Friesland ook eigen vlaggen hadden haha
En dan nog met posters van âthe great resetâ en â#hartvoorvrijheidâ
Het zijn 3 strepen op een goedkoop stukkie stof. Waarom zou ik me daar druk om maken?
Het laat wel zien welke huishoudens gek zijn, maar dat is een ander verhaal
Hoeveel heb je gemiddeld uitgegeven aan thuisbezorgd/ubereats/take out per maand het afgelopen halfjaar?
- 1-25
- 25-50
- 50-75
- 75-100
- 100-125
- 125-150
- 150-175
- 175-200
- 200-250
- 250+
- 0, bestel nooit
0 stemmers
Maar wel met zân tweeĂ«n
Niet helemaal 0 maar 1x met vriendinnen afgelopen jaar, pizza van 15 euro. Hm bereken nu dat het dan toch 1 euro per maand isđ
Ik had even de âper maandâ niet gelezen, snapte al niet waarom ik er zo boven uitstak met mn gok op 250+ op een half jaar.
Haha ik had precies hetzelfde!
Hahha wel grappig om dat contrast zo te zien.
Ik voel me helemaal niet zo verbonden met mijn land (en vlag) als sommige mensen in andere landen. Maar toen ik erover na ging denken vond ik het ergens ook wel wat respectloos om de vlag te gebruiken op deze manier voor je eigen belang. Misschien dat het me vooral irriteert omdat die boeren zich nu echt als driftige kleuters gedragen, laat ze lekker die rode zakdoek van ze gebruiken. Maak me er verder ook niet per se druk om verder, was meer benieuwd wat het sentiment hier is over de vlag haha
Weet ik niet en ik durf het niet op te zoeken
Zeg jij:
- Melk
- Mel-lek
0 stemmers
- Helpen
- Hel-le-pen
0 stemmers
Als jij in een hotel bent, haal je dan na het wassen de haren uit het doucheputje?
- Nee nooit
- Soms
- Ja altijd
0 stemmers
Maar ik check van tevoren ook even of hij schoon/leeg is.
âMammmmaaaaa jij mij hellupuh!!â