Stel je persoonlijke vraag #37

Ohhh dat is wel…apart :nauseated_face: Ik dacht dat je gewoon van boven het putje zegmaar bedoelde, dat doe ik meestal wel

9 likes

Oh dan verander ik m’n stem van soms naar nooit. Gadverdamme

3 likes

:eek:

2 likes

Oh wauw ik dacht dat je alleen de haren bovenop bedoelde, die haal ik zelf wel vaak weg. Maar zelfs thuis doe ik het putje alleen open als het water niet meer goed wegloopt. :sweat_smile:

1 like

Maar waarom doet ze dat?

4 likes

Vindt ze netjes, zodat housekeeping het niet hoeft te doen.

5 likes

Zij is te goed voor deze wereld

28 likes

Dat is wel lief! Je kan ook gelijk zien of de putjes vaak leeggehaald worden dan. Checkt ze het ook van te voren of er al allemaal haar in zit? Het idee van onbekenden haar zonder handschoenen op te rapen vind ik wel goor. Thuis maak ik ook elke week het doucheputje leeg dus dat zou mij echt niet kunnen boeien.

Ah dat vind ik wel echt lief! Ik heb heel veel doucheputjes in hotelkamers geleegd voor mijn werk en sommige zijn echt te vies om vrijwillig te doen, dat zou ook nooit in me opkomen eigenlijk :sweat_smile:

2 likes

Ja en het is echt stom. Hij gaat precies af op het moment dat ik niks doe. Als ik terugkijk naar alle foto’s deze maand lijkt het net alsof ik niks anders doe dan in bed liggen.

5 likes

Ik had het maar heb ‘m er weer afgegooid.

6 likes

Moest het opzoeken, maar eerder bestond er al zo’n app. Picture your moment ofzoiets heette dat. Heb dat ooit eens gedaan en net zoals bij @lisaanna altijd als ik op de bank zat. Maar oké misschien zit ik gewoon te vaak op de bank :smiling_face_with_tear:

2 likes

Oh nee klopt inderdaad. Had ook niet verder gelezen dan dat je een foto moet maken op een willekeurig moment eerlijk gezegd

1 like

Ohja had vroeger ook zo’n app met one pic a day ofzo. Was in mijn studententijd dus was uiteindelijk nog best wel leuk ook om terug te zien. Vond het alleen wel jammer dat er bijna op alles een filter zat. Of misschien deed ik dat zelf haha

2 likes

De dag voordat ik op vakantie ga, ben ik…:

• Compleet ontspannen
  • Volledig gestrest
  • Licht gespannen
  • Anders
  • Ik ga nooit op vakantie

0 stemmers

2 likes

Zeg jij ‘de’ voor namen van winkels etc? Bijvoorbeeld ‘ik ga naar Albert Heijn’/‘ja bij McDonalds’ vs ‘ik ga naar de Albert Heijn’/‘ja bij de McDonalds’

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Meestal volledig ontspannen tot 23.30 en dan besef ik dat ik alles nog moet wassen en in moet pakken. En dan slaat het om naar volledig gestresst.

3 likes

Kan jij goed plannen?:

• Ja
  • Ja, alleen als het moet
  • Nee, ik ben een grote chaoot
  • Mwa, ik kan het wel

0 stemmers

2 likes

Zou je het erg vinden als de straat waar je woont ‘Slachthuisstraat’ heet?

• Nee hoor geen probleem
  • Ik vind het een stomme straatnaam en zou me er wel aan irriteren
  • Ik zou nooit in een straat willen heten die zo heet

0 stemmers

1 like

Ik wacht nog altijd op een buurt met straten vernoemd naar dictators.

4 likes