Crypto (& NFTs ook trouwens) zijn een grote scam, en ook nog eens ontzettend slecht voor het milieu. Dus ja, enorme afknapper.
@Jammerwel als ik zes weken vakantie had zou ik zes weken op vakantie gaan
Crypto (& NFTs ook trouwens) zijn een grote scam, en ook nog eens ontzettend slecht voor het milieu. Dus ja, enorme afknapper.
@Jammerwel als ik zes weken vakantie had zou ik zes weken op vakantie gaan
Vind je het leuk als je in een lunchroom een klein winkelgedeelte is met spulletjes die je kan kopen? Bijvoorbeeld kaartjes, schaaltjes, canvas tasje etc?
0 stemmers
Ik denk dat ik het antwoord al weet maar ben toch benieuwd. Dit felicitatiekaartje voor een meisjesbaby:
0 stemmers
Ik vind Jip en Janneke alleen zo afgezaagd. Het is zo oubollig.
Ik zou het niet niet doen vanwege mijn eigen beeld, maar omdat ik na een lange zwangerschap + bevalling echt geen zin zou hebben in de discussies
ik tolereer geen disrespect naar annie mg schmidt en fiep westendorp
Ohh nee, als felicitatiekaartje! Niet als aankondigingskaartje. Sorry, beetje onduidelijk!
O oeps
Jip en Janneke vind ik niet meer van deze tijd. Pluk van de Petteflet of floddertje vind ik veel tijdloze. De tekeningen van Fiep zijn zeker leuk en hebben charme. Pim en Pom is heel schattig en al haar reclame tekeningen zijn ook fantastisch.
Echt enorm. En nog erger: als die een NFT zou hebben. WEGWEZEN!
Tsss
Vooruit voor jou maak ik een uitzondering
Goed, dan doen we deze:
Dit vind ik dan weer zo’n overdreven hype.
Ik weet niet eens waarom ik hier een mening over heb, haha.
Oh oeps lees nu pas dat het om een felicitatie kaartje gaat ipv een geboorte kaartje wat je zelf verstuurd. Vond t al vreemd dat mensen t echt niet vonden kunnen.
Psst, het is niet goed of het deugt niet
Worden er in jouw omgeving geboorteborden in de voortuin gezet?
0 stemmers
Jaa mn favo was er een van koekiemonster met " Hoera weer een muppet erbij"
Oke ik heb even advies nodig want ik begin aan mezelf te twijfelen:
Ik ga met een vriendin op vakantie en we wonen ruim 30 minuten uit elkaar(zowel met auto als trein). Vanaf beide plekken is het even lang naar de bestemming.
Nu vraagt ze me of ik haar kan ophalen en mijn eerste reactie is: nee! Ik rijd met mijn auto(ze heeft geen auto), dus zij moet naar mij toekomen. Het wordt ook een lange reis en ik heb geen zin om dan eerder weg te gaan.
Extra info: Ze hoeft alleen een kleine tas en slaapzak mee, ik neem de rest mee. Oh en ze reist bijna elke dag met de trein, dus daar is ze makkelijk mee.
Wat zouden jullie doen?
0 stemmers
Ik begin namelijk nu aan mezelf te twijfelen of ik meer recht heb op dat zij naar mij toe moet komen dan ik naar haar?