Als het je echt tegenstaat, niet doen. En anders ergens halverwege afspreken?
Dat word een leuke vakantie.
Hahaha, dit is nog geen discussie hoor! Ze vroeg het gewoon en ik heb nu gezegd dat ik dat wel erg om vind.
Halverwege afspreken is trouwens super onpraktisch en gaat zn doel een beetje voorbij(je moet allebei eerder op en reizen)
Mijn redenatie is dat het toch al een lange reis is dus dan maakt 30 extra minuten voor mij niet uit. Maar als ik je vriendin zou zijn dan snap ik het ook als je geen zin zou hebben om mij op te halen
Ja en ja! Ze woont ook in het centrum van de stad, dus ze is denk ik met een kwartiertje bij het station.
En hier haal ik haar natuurlijk wel op van het station(woon er 5 minuten vanaf) en ik denk dat we dan gelijk gaan rijden.
Ook heerlijk om te zien hoe gelijk op dit gaat.
Ik zou haar ophalen gewoon vanuit het idee dat het relaxt is voor haar. Zou het echt geen probleem vinden om dan een half uurtje extra te rijden.
Louis Theroux had hier laatst een hele interessante documentaire over
Bekijk Louis Theroux: LA Stories - Edge of Life op Louis Theroux: LA Stories - Edge of Life gemist? Start met kijken op NPO Start
Over mensen in de VS die hun geliefden, ondanks dat ze nooit bij zullen komen, in leven houden. Vond het heel interessant, maar hoop wel dat mijn familie zou beslissen me te laten gaan als ik in zoān staat verkeerde.
vind jij van die hippe foodhallen/markets (die vaak in oude ~industriele~ gebouwen zitten) leuk?
- ja, altijd
- ja, meestal
- soms
- meestal niet
- nooit
0 stemmers
vind het namelijk steeds vaker (tourist) traps, kleine porties, hoge prijzen, altijd druk, gerechten specialer laten voordoen dan ze zijn
Het ziet er leuk uit maar het is meestal meh en kapot duur. En aan t einde heb je alsnog honger.
Ik vind het altijd irritant dat je eerst ergens een zitplek moet veroveren en dan is er zoveel keuze dat ik niet kan kiezen en dan moet je ergens in een rij staan en daarna wachten tot het klaar is en dan denk ik uiteindelijk altijd, shit ik had wat anders moeten kiezenā¦
Ik zou denken: jij rijdt al en neemt het grootste gedeelte van de spullen mee, dus dat is jouw bijdrage aan de gezamenlijke vakantie. Haar bijdrage is dan de trein naar jou nemen.
Ik vind eigenlijk alleen die in Hilversum chill, Mout. Daar is altijd wel ergens plek en nemen ze ook alle bestellingen gewoon aan tafel aan. En de prijzen zijn prima.
hahaha ja het eten van je tafelgenoot is altijd lekkerder
Ik heb gestemd op zou ik zelf ook doen maar ook deels omdat ik waarschijnlijk gewoon zou denken āoh leuk, Jip en Janneke kaartjeā. Duurde echt even voordat ik me realiseerde dat blauw de ~jongetjeskleur~ is en dat je het daarom misschien niet zou doen. Maar als ik me dat op tijd zou bedenken zou het afhangen van de ouders van de baby, voor de meeste mensen die ik ken zou het helemaal prima zijn denk ik maar ik zou niet expres gaan provoceren bij iemand die net bevallen is
Ik wil graag bloed doneren maar ik heb net genoeg ijzer voor mezelf dus dat mag niet
Ik was bloeddonor maar door mijn dunne aderen was het iedere keer zoān gevecht met prikken dat ik ben gestopt. Ze hebben me om die reden ook aangeraden geen stamceldonor te worden, want op het moment supreme zou het dan ook weer gedoe worden en dat wil je op dat moment niet.
Ze zijn ook heel streng met de eisen om stamcel/bloed/plasma te mogen doneren. Wat overigens terecht is natuurlijk, maar dat speelt denk ik ook wel mee.
Ik ben bloeddonor maar de vorige keer dat ik gedoneerd heb heb ik weken last gehad van hoge hartslag en snel buiten adem zijn na de donatie, dusdanig dat ik niet eens meer normaal het huishouden kon doen (en bleek achteraf mijn ijzer flink gedaald door de donatie). Nu ben ik zwanger dus mag ik sowieso een tijd niet doneren maar ik twijfel of ik het na de zwangerschap nog een keer doe. Het gekke is dat ik de eerste drie donaties nergens last van had en dit pas na de vierde keer gebeurde.
Maar je wordt alsnog gecheckt. Ik heb me namelijk een paar jaar ingeschreven en ben toen door een arts daar afgekeurd omdat ik 8 jaar geleden een vaatziekte gehad heb. Denk dat best een percentage mensen uiteindelijk wegvalt, omdat ze ongeschikt zijn om te mogen doneren.