Ik heb sowieso het idee dat iedereen na Corona alles aan het inhalen is en mensen die normaal nooit feest geven die dat nu ineens wel doen.
Oja dat heb ik ook, mensen met weekend dienst of avond dienst. Of iemand die standaard elke zaterdag werkt. Echt geen doen joh.
1x op een woensdag vrij spontaan mijn verjaardag gevierd en iedereen kon (en was de volgende dag vrij). Echt een mega leuke avond!
Juist weer iets meer dan een aantal jaar geleden omdat ik nu wat meer budget heb en af en toe iets kan kopen van een duurzaam merk dat gemaakt is onder fatsoenlijke werkomstandigheden en traceable is en echt lang mooi gaat blijven enzo
Erg lang van tevoren maar ik ben met kerst jarig, dus daar maken mensen al heel vroeg plannen voor.
oei, ik heb pas zelfs de homeopathische elmex gekoht omdat die geen gore muntsmaak heeft
Heb je dit verhaal wel eens eerder gedeeld? Het komt me echt bekend voor haha.
Ik kreeg pas een uitnodiging 3 maanden van te voren. Wtf. Hoe ver was jij nu van te voren?
Je hebt Jessica Krug en Rachel Dolezal. Ik meost daar aan denken. Maar die gingen beiden wel heel ver.
Ik kan het op zich heel goed, op mijn werk ben ik supergeorganiseerd en is alles strak gepland. In mijn persoonlijke leven daarentegenâŠ
Iedereen is altijd zo volgeboekt dat ik zeg maand-6 weken maar eigenlijk ben ik erop afgeknapt om iets te plannen
Mensen die op de dag zelf âtoch niet komenâ. Gruwel!
Ben jij op dit moment in het buitenland?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben jij op dit moment thuis?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dit is echt typisch zoân vraag die ik niet eerlijk zou beantwoorden. Je weet nooit wie er mee kijkt en weet waar je huis staat.
Huh wat is er mis met Elmex?
Heb jij gehuild bij de laatste afl van stranger things ?
- Niet gezien
- Nee
- Misschien een brok in mijn keel/waterige oogjes
- Ja full on tranen
0 stemmers
Als het ff kan bel ik de snorder
Ik ga echt maar enkele keer per jaar met de taxi. Vaak vraag ik wel van te voren hoe duur het ritje zal worden, en dan zeggen ze dat de meter dat gewoon bepaalt en dat vind ik dan eigenlijk wel ok. Ik zou bang zijn dat ik zelf een veel hogere prijs noem dat het eigenlijk zou zijn en dom aan het onderhandelen ben, dat zie ik zo gebeuren.
In het buitenland wel en in NL niet.
Paar maanden geleden ging ik ook met de taxi buiten de meter om met een tikkie, alleen toen ben ik wel behoorlijk genaaid
Maarja dat was een kwestie van vraag en aanbod⊠ik kon of deze hoge prijs betalen, of 1,5u wachten op een andere taxi. Ik zat niet echt in de juiste regio om de snorder te bellen