elmex is m’n favo
Waarschijnlijk vallen onze tanden binnen 3 jaar uit.
Net als met die mensen die hun hele persoonlijkheid baseren op het feit dat zij geen Andrélon gebruiken, want daarvan breekt spontaan je haar af.
Volgens mij is dit echt al meer dan een jaar in de bonus, heeft iemand dit daadwerkelijk wel eens gekocht?
- Ja ik!
- Nee
0 stemmers
Ja, 2/5 sterren.
ik vind ze wel lekker!
Ja ik heb meerdere snacks geprobeerd. Allemaal goor.
Eentje ben ik echt boos over. Ik dacht oh lekker gedroogde boontjes. Ze waren qua structuur enzo prima, maar er zat suiker op wtf
Diegene die dat bedacht heeft die heeft echt Jezus nodig.
Een man met een Rolex horloge vind ik
- Aantrekkelijk
- Onaantrekkelijk
- Vind ik niets van
0 stemmers
Kan het horloge niet zoveel aan doen, maar mannen die enorme status ontlenen aan dat soort spulletjes vind ik heel erg onaantrekkelijk en meestal hangt er wel zo’n man aan het horloge vast.
Hangt van de Rolex af, de meeste zijn echt van die horloges die mensen alleen kopen om te laten zien dat ze een Rolex kunnen betalen en dat vind ik intens onaantrekkelijk. Maar je hebt ook wel soort van klassiekere modellen waar heel veel andere merken dan weer horloges op gebaseerd hebben enzo dus als je into horloges bent kan ik me wel voorstellen dat het vet is om dan de og te hebben. Los daarvan vertrouw ik heel rijke mensen sowieso niet echt lol
Ik kan me niets voorstellen bij je mannelijk of vrouwelijk voelen. Daar zit mijn twijfel meer. Als je je vrouw voelt waar voel je dat dan aan? En vice versa voor man zijn, of non binair. Of zou je duidelijk voelen dat het anders is?
Ik loop hierin ook tegen mijn autisme aan
Ik heb me eigenlijk nog nooit afgevraagd of ik me vrouw voel of non binair ofzo. Ik ben gewoon een mens. En het boeit me verder ook niet genoeg om erover na te denken (m.b.t. mezelf dan).
@Hippe_kikker @Lula ik denk dat dat het ook juist is, dat je het pas merkt als het niet klopt. Met gemder heb ik dat niet en voel ik me net als jullie neutraal, maar ik ben niet hetero en dat merkte ik op een gegeven moment wel heel erg en dat voelde wel beklemmend/raar. Ik kan het niet goed omschrijven, maar wel duidelijk ‘afwijkend van de norm’
Kijk jij Netflix? Of andere streaming diensten die ik niet ken
- Ja dagelijks
- Ja wekelijks
- Ja maandelijks
- Nooit
- Eens in de zoveel maanden
0 stemmers
Ik ben echt te ongeduldig voor films en series thuis kijken
Ik denk dat laatste. Je merkt het vanzelf op een bepaald punt wel. Desnoods met hulp
Heb zoiets van: heb wel wat beters te doen dan hieraan denken. Als die gevoelens ooit komen, komen ze wel.
Net als dat timmeren op geaardheid door sommige mensen/instanties. Leave me alone. Je ziet wel waar ik mee thuis kom.
vind jij een crypto interesse bij anderen een afknapper?
- ja
- nee, niet per se
- nee, juist interessant
0 stemmers
Stel je hebt 6 weken vakantie in de zomervakantieperiode, denk begin juli - eind aug.
Zou je dan in het begin op vakantie willen of juist tegen het einde aan?
- Aan het begin
- Aan het einde
- Ergens in het midden
0 stemmers
Ik vind het zelf echt chill om te gaan als de meeste mensen terugkomen en om nog lekker bruin terug te komen op werk
Ik zou in het midden het fijnst vinden qua vrije tijd ervoor en erna, maar dit is echt net de schoolvakantie periode dus dan zou ik liever zo laat mogelijk gaan en hopen dat alle families/kinderen dan al weg zijn of bijna weggaan haha
Wat vind je hiervan?
(Een 12-jarige jongen werd in april bewusteloos door zijn moeder aangetroffen en ligt sindsdien aan de beademing. De jongen heeft door een ongeval ernstige hersenschade opgelopen. De ouders willen dat hij behandeld wordt zolang hij een hartslag heeft en gingen in hoger beroep, maar er is nu in dat hoge beroep opnieuw besloten dat de behandeling morgen wordt stopgezet omdat de rechters vinden dat het doorbehandelen zijn dood alleen maar uitstelt. De ouders hebben nu de minister van Volksgezondheid en de Verenigde Naties ingeschakeld.)
- Ik ben het met de rechters eens
- Ik vind dat de behandeling niet stopgezet mag worden
0 stemmers
Ook omdat de ouders het ook moeten kunnen afsluiten. Sommige mensen hebben zoveel hoop dat het eigenlijk niet goed voor ze is. Dus ik denk ook bijna om die ouders in bescherming te nemen tegen hun ‘valse hoop’? Mits er onomstotelijk is vastgesteld dat de hersenschade onomkeerbaar is