Stel je persoonlijke vraag #37

ik ben het niet helemaal met mezelf eens maar denk in zulke situaties regelmatig: betaal het zelf maar dan

12 likes

Ik vind dat de behandeling niet eenzijdig mag worden stopgezet. Iets als een einddatum oid in overleg zou ik begrijpelijker vinden. Maar de beste ‘oplossing’ vind ik dat de ouders een privé kliniek zoeken. Dit is volgens mij niet heel ongebruikelijk. Nu wordt er toch een zkh bed en personeel bezet door iemand met weinig tot geen levenskans.

34 likes

Nou lijkt me dat als het eigen kind is je dit nooit kunt afsluiten dus ben het niet om die reden met de rechter eens. Ik denk ook dat je als ouder zijnde hoop blijft houden ook al zou je rationeel weten dat er geen hoop meer is. Wat een trieste situatie en ook nog door zo’n nutteloze reden.

2 likes

Nee natuurlijk, maar het lijkt mij gezond (en dat zeg ik uit een super privileged positie van iemand die daar nooit mee te maken heeft gehad) als het rouw proces toch kan gaan starten. Ik heb het idee dat hoop dan in de weg kan staan van rouw?

Edit: super lullig om zo te schrijven, ik bedoel het niet zo rot

2 likes

Ja een paar weken, dus echt voldoende op tijd (vind ik zelf!) En inderdaad, je hebt ook altijd die lastminute afzeggers van @FredPaillet dus nu zie ik helemaal zo’n sneue kringverjaardag met drie mensen voor me.

Volgend jaar plan ik een vakantie die week hoor, tabee.

3 likes

Crypto (& NFTs ook trouwens) zijn een grote scam, en ook nog eens ontzettend slecht voor het milieu. Dus ja, enorme afknapper.

@Jammerwel als ik zes weken vakantie had zou ik zes weken op vakantie gaan :grin:

7 likes

Vind je het leuk als je in een lunchroom een klein winkelgedeelte is met spulletjes die je kan kopen? Bijvoorbeeld kaartjes, schaaltjes, canvas tasje etc?

• Ja, leuk!
  • Alleen is het bij de lunchroom/restaurant past
  • I don’t care

0 stemmers

Ik denk dat ik het antwoord al weet maar ben toch benieuwd. Dit felicitatiekaartje voor een meisjesbaby:

• Kan prima, zou ik zelf ook doen
  • Kan prima, zou ik zelf niet doen
  • Kan niet

0 stemmers

3 likes

Ik vind Jip en Janneke alleen zo afgezaagd. Het is zo oubollig.

10 likes

Ik zou het niet niet doen vanwege mijn eigen beeld, maar omdat ik na een lange zwangerschap + bevalling echt geen zin zou hebben in de discussies :sweat_smile:

2 likes

ik tolereer geen disrespect naar annie mg schmidt en fiep westendorp

38 likes

Ohh nee, als felicitatiekaartje! Niet als aankondigingskaartje. Sorry, beetje onduidelijk!

4 likes

O oeps :joy:

1 like

Jip en Janneke vind ik niet meer van deze tijd. Pluk van de Petteflet of floddertje vind ik veel tijdloze. De tekeningen van Fiep zijn zeker leuk en hebben charme. Pim en Pom is heel schattig en al haar reclame tekeningen zijn ook fantastisch.

2 likes

Ik zeg niet doen, afhankelijk van het gezin. Vind het kraambed geen plek om een statement te maken. Doen als het een gezin is wat er niet om geeft, niet doen als je het doet omdat je zelf vindt dat het zou moeten kunnen. Zijn dan nog genoeg ‘neutrale’ kaartjes die echt neutraal zijn

20 likes

Echt enorm. En nog erger: als die een NFT zou hebben. WEGWEZEN!

5 likes

Tsss

3 likes

Vooruit voor jou maak ik een uitzondering

1 like

Goed, dan doen we deze:
afbeelding

11 likes

Dit vind ik dan weer zo’n overdreven hype.

Ik weet niet eens waarom ik hier een mening over heb, haha.

4 likes