Stel je persoonlijke vraag #37

Oh oeps lees nu pas dat het om een felicitatie kaartje gaat ipv een geboorte kaartje wat je zelf verstuurd. Vond t al vreemd dat mensen t echt niet vonden kunnen.

5 likes

Psst, het is niet goed of het deugt niet

1 like

Worden er in jouw omgeving geboorteborden in de voortuin gezet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Jaa mn favo was er een van koekiemonster met " Hoera weer een muppet erbij"

5 likes

Dat, of deze krengen

9 likes

Oke ik heb even advies nodig want ik begin aan mezelf te twijfelen:

Ik ga met een vriendin op vakantie en we wonen ruim 30 minuten uit elkaar(zowel met auto als trein). Vanaf beide plekken is het even lang naar de bestemming.

Nu vraagt ze me of ik haar kan ophalen en mijn eerste reactie is: nee! Ik rijd met mijn auto(ze heeft geen auto), dus zij moet naar mij toekomen. Het wordt ook een lange reis en ik heb geen zin om dan eerder weg te gaan.

Extra info: Ze hoeft alleen een kleine tas en slaapzak mee, ik neem de rest mee. Oh en ze reist bijna elke dag met de trein, dus daar is ze makkelijk mee.

Wat zouden jullie doen?

• Wel haar ophalen
  • Niet haar ophalen

0 stemmers

Ik begin namelijk nu aan mezelf te twijfelen of ik meer recht heb op dat zij naar mij toe moet komen dan ik naar haar?

Als het je echt tegenstaat, niet doen. En anders ergens halverwege afspreken?

3 likes

Dat word een leuke vakantie.

75 likes

Hahaha, dit is nog geen discussie hoor! Ze vroeg het gewoon en ik heb nu gezegd dat ik dat wel erg om vind.

Halverwege afspreken is trouwens super onpraktisch en gaat zn doel een beetje voorbij(je moet allebei eerder op en reizen)

1 like

Mijn redenatie is dat het toch al een lange reis is dus dan maakt 30 extra minuten voor mij niet uit. Maar als ik je vriendin zou zijn dan snap ik het ook als je geen zin zou hebben om mij op te halen

4 likes

Ja en ja! Ze woont ook in het centrum van de stad, dus ze is denk ik met een kwartiertje bij het station.

En hier haal ik haar natuurlijk wel op van het station(woon er 5 minuten vanaf) en ik denk dat we dan gelijk gaan rijden.

Ook heerlijk om te zien hoe gelijk op dit gaat.

1 like

Ik zou haar ophalen gewoon vanuit het idee dat het relaxt is voor haar. Zou het echt geen probleem vinden om dan een half uurtje extra te rijden.

18 likes

Louis Theroux had hier laatst een hele interessante documentaire over

Bekijk Louis Theroux: LA Stories - Edge of Life op Louis Theroux: LA Stories - Edge of Life gemist? Start met kijken op NPO Start

Over mensen in de VS die hun geliefden, ondanks dat ze nooit bij zullen komen, in leven houden. Vond het heel interessant, maar hoop wel dat mijn familie zou beslissen me te laten gaan als ik in zo’n staat verkeerde.

5 likes

vind jij van die hippe foodhallen/markets (die vaak in oude ~industriele~ gebouwen zitten) leuk?

• ja, altijd
  • ja, meestal
  • soms
  • meestal niet
  • nooit

0 stemmers

3 likes

vind het namelijk steeds vaker (tourist) traps, kleine porties, hoge prijzen, altijd druk, gerechten specialer laten voordoen dan ze zijn

29 likes

Het ziet er leuk uit maar het is meestal meh en kapot duur. En aan t einde heb je alsnog honger.

9 likes

Ik vind het altijd irritant dat je eerst ergens een zitplek moet veroveren en dan is er zoveel keuze dat ik niet kan kiezen en dan moet je ergens in een rij staan en daarna wachten tot het klaar is en dan denk ik uiteindelijk altijd, shit ik had wat anders moeten kiezen…

4 likes

Ik zou denken: jij rijdt al en neemt het grootste gedeelte van de spullen mee, dus dat is jouw bijdrage aan de gezamenlijke vakantie. Haar bijdrage is dan de trein naar jou nemen.

14 likes

Ik vind eigenlijk alleen die in Hilversum chill, Mout. Daar is altijd wel ergens plek en nemen ze ook alle bestellingen gewoon aan tafel aan. En de prijzen zijn prima.

3 likes

Heb een keer 5 euro betaald voor een deluxe stroopwafel. Dus die vent maakt zo’n grote stroopwafel, doet er stroop op, strooit daar wat zout overheen en ik kon alleen maak ‘oh, ja, oke, lekker hoor dankje’ zeggen.

5 likes