Stel je persoonlijke vraag #37

Zou je in de limo stappen?

2 likes

Allebei niet

3 likes

Haha sinds mijn vader overleden is, is er niets anders dan drama. Enerzijds mijn moeder, broertje en ik en anderzijds zijn hele kant van de familie. Tot meerdere rechtszaken aan toe. Echt verrot tot op het bot die mensen. En hij is in 2013 overleden dus het houdt ook niet op :woozy_face:

14 likes

Mijn tante ugh, een decadente trut. Mijn omaatje (en dus haar moeder) lag in redelijk kritieke toestand in het ziekenhuis toen ze naar huis mocht, en iedereen aan het werk was behalve zijzelf, appte ze: “ze kan toch met de taxi”

En ze is gierig as fuck terwijl zij een dikke erfenis heeft van haar overleden man.

3 likes

Welke kant van je fam vind je gezelliger?

• Vader
  • Moeder
  • Nvt

0 stemmers

Gladjakker die goed zou doen als tweedehands stofzuigerverkoper

3 likes

Hahah ja want dat betekent dat mijn broertjes me een keer wel beantwoorden, ipv steeds een doodlopend gesprek op WhatsApp :-1:

Dit alleen al is echt iets waarvan ik denk :face_vomiting:

9 likes

Hij heeft gelijk. Alleen paupers betalen voor hun koffie

2 likes

Ja geen idee, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet helemaal eruit kon halen:

“Een vagina reading, wat een ervaring.
Het mogen VOELEN, VOELEN om VROUW te zijn.
Vanuit de bekken de prachtreis naar de baarmoeder.
Terug naar de roots, ZIJN wie ik ben :sparkles: VROUW ZIJN”

Was voor mij nog niet duidelijk 

6 likes

Heeft ze het niet gewoon over masturbatie?

4 likes

Nee nee, er stond een foto bij dat ze op een ibiza kleedje zat tussen de palmbomen met een soort vuurtje erbij en wierrook en nog wat attributen die ik niet kon plaatsen

Heb de foto opgezocht, er lagen ook kaarten om een kaars heen

2 likes

Is dat niet een yoni massage idee?

1 like

Zou goed kunnen! Het was in elk geval iets spiritueels

2 likes

Ik hou het denk ik max. 10 minuten vol als de goedmaker en dan kan ik me niet meer inhouden omdat ik wel heel duidelijk meer sympathie voor de ene dan de andere kant voel en ga ik echt schreeuwen denk ik.

2 likes

Hoe ‘iedereen’ het doet (iedereen zonder testament of iedereen die het testament op deze manier vormgeeft) heet de ‘wettelijke verdeling’ en dat zou zijn 50% naar jou in de vorm van een vordering op stiefpa, opeisbaar na zijn overlijden. Dus zeker niet normaal. Maar jouw kindsdeel (ÂŒ vh totaal) krijgt hij niet hoor

Ik denk wat zij met “iedereen” bedoeld een tweetrapsmaking is. Dus vriend erft eerst en wat over blijft gaat naar kind(eren) bij overlijden vriend.

Maar een tweetrap is toch niet superstandaard? Zitten ook nog wel wat haken en ogen aan soms geloof ik.

Ik zou alleen komen voor het gratis voer

2 likes

Volgens mij komt het bij ons op kantoor wel veel voor. Maar ik maak gelukkig geen testamenten :face_with_hand_over_mouth:

2 likes