Neem jij je mobiel mee als je gaat slapen?
- Ja
- Nee ik laat hem in een andere ruimte /ergens ver van mn bed
0 stemmers
Neem jij je mobiel mee als je gaat slapen?
0 stemmers
Nouja, ik neem m mee naar m’n kamer. Gebruik m verder niet
Beamer dus geen groot scherm. Gebruiken ‘m eigenlijk alleen in de herfst / winter, dan vind ik het wel chill om af en toe in bed tv te kijken.
Ja ik heb echt nooit m’n laptop mee naar m’n slaapkamer, Netflix kijken doe ik alleen in de woonkamer op de bank. Maar heb wel m’n telefoon op m’n nachtkastje liggen dus dat is gewoon een mini-computer evengoed in je slaapkamer
Ik ga eens proberen om weer een gewone wekker te kopen en m’n telefoon echt buiten bereik te laten, ben dat zo niet meer gewend.
Ja het zal mij een worst wezen. Een beamer wil hij sooowieso niet, te slecht beeld etc. Dat zijn zijn woorden. Ik zou een beamer ook prima vinden. Sowieso ben ik niet bepaaald een tv mens. Alleen maar beter want je had mij dus denk ik heel lastig achter een ipad kunnen zetten als klein kind.
Hoeveel tv’s heb jij in huis? Het gaat me er niet eens om of je Nederlandse zenders ofzo hebt. Want dat beschouw ik nog altijd als de EKTE TV maar de hoeveelheid tv schermen die ergens hangen of staan
0 stemmers
0 stemmers
Media consumeren klinkt wel een stuk chiquer dan tiktokken tot ik een slaapgebrek heb.
Heb jij wel eens gewildpoept
0 stemmers
Als je nu zou gaan bowlen, zouden de bumpers dan omhoog moeten?
0 stemmers
Tijdens wildkamperen, dus ik had ook geen andere optie haha
Haha oh man, dat lijkt me dus heel rot. En ja misschien een domme vraag maar dat laat je dan dus liggen of? Ik heb geen idee. Bij expeditie robinson zeiden ze dat ze vaak dan in de zee gingen kakken.
Gat graven, poepen en weer dicht scheppen.
Jarenlang scouting ervaring
Koriander?
0 stemmers
Heb wel eens gehoord dat sommigen het naar zeep (?) vinden smaken
0 stemmers
Hoeveel opladers heb jij voor jouw mobiel? Ik bedoel wel inclusief adapter.
0 stemmers
Alsof ik een hap Dreft naar binnen werk
Ook al zit het goed verstopt in een gerecht, proef ik het nog.
Vond het vroeger wel naar zeep smaken maar vind het steeds minder zo en steeds lekkerder!
Ja en toen ik hem niet op tijd had ingevuld kwam er een man aan de deur
Ik was heel overweldigd en vond hem nogal intimiderend.
Toen ik zei dat het niet uitkwam en vroeg of het verplicht was gaf hij heel ontwijkend antwoord, waardoor ik het idee kreeg dat het wel verplicht was.
Toen kwam hij de volgende dag terug en zat hij bij me aan de keukentafel en ik vond het vreselijk
Mijn moeder werd echt gestalkt door ze, jemig wat een volhouders
Ik heb een keer vanaf baan drie (dus niet langs de kant) een bal tegen de spiegelwand aan gegooid
Dus een bumper alleen is niet goed genoeg.