Hoeveel opladers heb jij voor jouw mobiel? Ik bedoel wel inclusief adapter.
- N.v.t
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10+
0 stemmers
Hoeveel opladers heb jij voor jouw mobiel? Ik bedoel wel inclusief adapter.
0 stemmers
Alsof ik een hap Dreft naar binnen werk ![]()
![]()
Ook al zit het goed verstopt in een gerecht, proef ik het nog.
Vond het vroeger wel naar zeep smaken maar vind het steeds minder zo en steeds lekkerder!
Ja en toen ik hem niet op tijd had ingevuld kwam er een man aan de deur ![]()
Ik was heel overweldigd en vond hem nogal intimiderend.
Toen ik zei dat het niet uitkwam en vroeg of het verplicht was gaf hij heel ontwijkend antwoord, waardoor ik het idee kreeg dat het wel verplicht was.
Toen kwam hij de volgende dag terug en zat hij bij me aan de keukentafel en ik vond het vreselijk ![]()
Mijn moeder werd echt gestalkt door ze, jemig wat een volhouders ![]()
Ik heb een keer vanaf baan drie (dus niet langs de kant) een bal tegen de spiegelwand aan gegooid ![]()
Dus een bumper alleen is niet goed genoeg.
Ik heb ooit ergens gelezen of gehoord dat dat genetisch bepaald is of je koriander naar zeep vindt smaken of niet, geen idee of het echt zo is overigens
Ik heb weleens aan de ober gevraagd of het kon dat mn bord niet goed afgespoeld was omdat het naar afwasmiddel smaakte ![]()
Ja dat heb ik dus ook. Zo smerig
Heb jij wel eens (live) een voorstelling van Cirque du Soleil gezien?
0 stemmers
Love wildkamperen met onze camper met toilet. En een vriend die dat ding schoonmaakt ![]()
Ik hou zooo van cirque du soleil, jammer dat het zo tering duur is.
Ugh en dan die wc papiertjes weer mee in een zakje
echt verschrikkelijk, maar ja, wildkamperen inderdaad
Ik dacht eerst dat je een grapje maakte, maar wat erg! Vind dit ook wel erg ver gaan voor een enquĂȘteâŠ
Lijkt me echt een vreselijke klus om steeds dat te moeten legen. Als ik op de camping dan mensen zie die hun cassette toilet gaan legen, hebben ze dat ding vaak op een soort trolley. En dan zeg ik altijd tegen mijn man: kijk daar gaat weer iemand met een poepkarretje ![]()
Wel fijn dat je vriend die klus op zich neemt ![]()
Oke wtf ik vind het CBS echt een stuk minder sympathiek nu terwijl ik helemaal vereerd was met de brief en 5 euro cadeaukaart.
Je zou er maar werken en langs mensen moeten ![]()
Ik ga vaak trekken en dan heb ik een mini schepje bij me ja !
Dat is een hele gekke zin als je de context niet weet
Ik stond een keer ergens op een camping en daar zag ik dat een man uit zân grote witte koelkast camper kwam, pakte zân scooter en zette daar zijn portable toilet op om vervolgens naar de loosplek op de camping te rijden om daar zân wc te legen. ![]()