Stel je persoonlijke vraag #37

Hans Klok

• onsympathiek
  • sympathiek

0 stemmers

Jan Smit

• onsympathiek
  • sympathiek

0 stemmers

Maarten van Rossem

• onsympathiek
  • sympathiek

0 stemmers

Matthijs van Nieuwkerk

• onsympathiek
  • sympathiek

0 stemmers

Jeroen Pauw

• onsympathiek
  • sympathiek

0 stemmers

Alexander Pechtold

• onsympathiek
  • sympathiek

0 stemmers

Rob Kemps

• onsympathiek
  • sympathiek

0 stemmers

2 tantes van me hebben een soortgelijke situatie gehad. Hun vader en moeder gingen scheiden, vader kreeg een nieuwe vrouw en die heeft er voor gezorgd dat de vader z’n beide dochters ging onterven en alles naar haar ging

1 like

goed boomerpactje gesloten evert :handshake:

3 likes

Waarom niet?

1 like

Ik denk echt dat mijn familie een heel seizoen zou kunnen vullen en het dan nog niet goed zou zijn

11 likes

Mijn jongste schoonzus. Echt een ongelofelijk egocentrisch persoon, nog nooit meegemaakt. Walgelijke dingen gedaan en gezegd en echt nog nooit is het in haar opgekomen om dan maar ook misschien excuses aan te bieden. Ergste is nog dat mijn schoonvader het bagatelliseert en vindt dat mijn echtgenoot “vergevingsgezind” moet zijn en niet “zo koppig hoort te blijven”, “ze zijn immers broer en zus”. Lijkt me oprecht vreselijk als je eigen familie zo bijzonder weinig rekening houdt met je gevoelens.
Hebben haar gelukkig al jaren niet gezien en dat houden we het liefst ook zo. Vraag me oprecht af hoe mijn man afstamt van hetzelfde gezin. :flushed:

over vagina readings gesproken, ik las laatst dit:

en het lijkt me zo ongemakkelijk en onhygienisch met al dat schurende zand overal
dus de vraag van vandaag: lijkt jou dit wat?

• ja, lekker vrij
  • nee, geen baren in de zee vanlife voor mij

0 stemmers

4 likes

waarom heeft ze een beha aan? ze wisselt zelfs nog van beha :o_o:

2 likes

Je mag niet eens in bad na je bevalling omdat alles open staat. Lijkt me niet echt handig als goor zeewater je baarmoeder instroomt.

11 likes

iemand comment schijnbaar ook:
“All I keep thinking is how much that salt water will help with healing — congratulations,” said another.

hoe dan??? inderdaad brandend zout water in al je diverse wonden en gaten, ik moet er niet aan denken

3 likes

Ik vind in de zee liggen het lekkerste op aarde dus in dat opzicht lijkt het me wel wat maar dat zand in je open wond en het lijkt me ook niks om terug te moeten naar huis over het strand met je baby haha

2 likes

Zo’n beetje de hele familie van mn vaders kant, in het speciaal een van mn tantes die het nodig vond om tegen m’n moeder te zeggen dat ze slecht voor haar kinderen zorgde en de kinderbescherming ging bellen, terwijl haar man (mijn stiefvader) net twee maanden dood was. M’n moeder lag uiteraard gewoon depressief veel op bed. En die tante kwam elke week oppassen als mn moeder was werken(!). Na dat incident kwam ze ook nooit meer en liet ze ons (de in haar ogen verwaarloosde kinderen) gewoon in de steek. Echt een hekel aan dat mens. En zo kan ik doorgaan over die achterlijk botte kant van de familie. Dit is allemaal al heel lang geleden, maar voel de woede nog die ik als 16 jarige voelde.

8 likes

M’n tante heeft met minimaal één van dr zwagers gebatst (ik gok op iedereen, inclusief m’n vader) wat al vrij trash is, m’n oma is echter de overtreffende trap die tien jaar nadat de man in kwestie was overleden dit tegen z’n weduwe ging vertellen want boos over iets met geld.

8 likes

Het stiefkind van mijn opa waar hij altijd goed voor is geweest heeft nadat mijn oma overleden was gezegd dat er geen lening open stond, uiteindelijk is er een klein deel terug betaald met de woorden ‘als ik je nog een keer zie sla ik je in elkaar’.

Stiefkind had/heeft bloed nodig van familieleden en ik heb geweigerd om mij te laten testen.
Uiteraard sta ik er ver vanaf aangezien mijn ouder een andere vader heeft, maar het was mijn manier om mijn opa te eren.

1 like

ik sta op het punt een veel te dure waterkoker te kopen,

1. Stelton

2. Eva

welke zouden jullie kiezen?

Waterkoker
    1. Stelton
    1. Eva

0 stemmers

4 likes

Ik vind het model van de eerste mooier, maar vind zwarte accessoires in keukens niet zo mooi dus daarom zou ik voor de tweede gaan.

Alessi plisse

9 likes

Ik vind zwart juist wel mooi en sjiek, alleen ik zou alsnog voor degene gaan met instelbare temperatuur.

9 likes

Als een van de twee de optie heeft om de temperatuur in te stellen, dan die

7 likes

ja die vind ik heel mooi maar ik ben bang dat mijn zus die too much vindt.

1 like