Stel je persoonlijke vraag #37

Hiervoor mag je 112 bellen! Ik had dezelfde situatie ooit, ook het normale nummer gebeld en die man heeft me meteen met 112 doorverbonden.

Bovenstaande poll doet me denken aan iets wat ik gister had, zat in de trein in een rustige coupé en er was iemand heel hard aan het snikken. Kon haar niet zien en wist echt niet wat ik ermee moest, wilde haar niet nog ongemakkelijker laten voelen en kon haar ook niets aanbieden ofzo. Achteraf een beetje spijt van dat ik niks heb gezegd.

2 likes

Oh ja goeie dat je ff een poll maakt

Ik zou het zelf niet zo goed weten?? Ik heb wel eens in de trein echt zitten snotteren voor het leven en niemand zei wat en dat vond ik ongemakkelijk. Maar aan de andere kant is het ook ongemakkelijk als iemand wel iets zegt. Ik neig toch naar dat ik het wél fijn vind. Het is toch eigenlijk gek om zoiets te negeren.

7 likes

Nou fijn is een groot woord en ik heb weinig zin om al mijn sores uit te storten bij een vreemde, maar ik vind het wel een prettige gedachte dat wanneer iemand overduidelijk in distress is je medemens even controleert of je veilig bent etc en je wellicht kunnen ondersteunen bij iets waar je hulp bij nodig hebt. En als het gewoon liefdesverdriet is altijd lief om gewoon een zakdoekje te krijgen

46 likes

Ik ga ervanuit dat er wel echt iets serieus/acuuts aan de hand moet zijn wil ik heel hard huilen in de trein, dus dan is het misschien wel fijn als er iemand incheckt

4 likes

Beetje twijfelgeval. Ik moest ooit heel hard huilen in de trein op de dag dat m’n opa overleed. Dat kwam ineens binnen in de trein ofzo en toen moest ik ineens vrij hard huilen. Toen had ik niet persé behoefte aan dat iemand iets zou vragen.

Maar als er net iets gebeurd zou zijn in de trein of op het station en ik zou daarom huilen, zou ik het wel chill vinden als iemand ff vraagt of het oké gaat.

3 likes

Ja lastig… Ik lag laatst in bed en toen hoorde ik geschreeuw, toen een aantal deuren die dichtgesmeten werden (en dan moet je ECHT hard gooien wil ik die horen) En daarna hysterisch gehuil. Maar dan kan het echt overal bij mij in het gebouw zijn. Dacht later nog had ik geen briefje in de gemeenschappelijke hal moeten ophangen. Heb het daarna ook niet meer gehoord.

1 like

Zijn er forummers die lid van Podimo zijn?

• Ja, ik heb teveel geld over
  • Ik twijfel nog
  • Nee, nog een abbo. Echt geen zin in.

0 stemmers

Ik mis de optie ‘Wtf is Podimo’

61 likes

Eerste half jaar of zelfs jaar is gratis dus snap dat gezanik (niet naar jou bedoeld overigens) over geld echt zo slecht

2 likes

Ik heb het wel maar een jaar gratis dus nog niet voor betaald

6 likes

Ik hou echt niet van podcasts

5 likes

Dan heb je het toch niet! :rage:
:joy:

@iloveblush Ja dat is het nu niet meer en ik vind het wel apart dat zoveel (eerst gratis) podcasts overstappen naar deze service als er ook dingen als open Tikkies en Petje Af bestaan. Je jaagt je luisteraars toch op extra kosten terwijl de meeste podcasts gewoon slap gelul van verlopen BN’ers zijn.

2 likes

Ik heb 't vooral niet omdat ik ook begrijp dat de app echt ruk werkt. Plus er is maar één podcast waar ik 't voor zou overwegen, dus het is me gewoon de moeite niet waard.

2 likes

Kun jij het verschil horen tussen Pools en Russisch?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik heb het nu een jaar gratis, maar er moet nog een hoop aan verbeteren de komende maanden wil ik na dat jaar betalend lid worden. Echt een kut app en inderdaad nog weinig exclusieve podcasts die ik het geld waard vind.

6 likes

Ik vind Russisch zo veel mooier, zou willen dat ik het sprak.

Ja, maar nu nog gratis.

Ofja, “gratis” want die app trekt je hele internet leeg dus kan deze maand lekker 30 ekkies aftikken buiten mijn bundel. Als deze proeftijd voorbij is, ga ik nog even nadenken…

Ben op zich wel blij dat er nu één app is in plaats van allemaal losse petje’s en vriend van de show dingen.

1 like

Maar zijn er echt veel podcasts waar je geld aan wil besteden?

1 like

Nee, nog niet echt. Maar mocht dat wel het geval zijn in de toekomst, dan heb ik liever alles onder één dak dan losse abbo’s.

3 likes

Jouw tuin…

• Is een oerwoud
  • Is redelijk tot voldoende groen
  • Groen? Grind en tegels bedoel je
  • Heb ik niet maar zou ik wel voorzien van groen
  • Heb ik niet maar zou ik sowieso voorzien van een prachtige laag tegels
  • Tuin? WOIII is aan aantocht!!!

0 stemmers

1 like