Met kamperen is mijn moeder een keer de tentstokken vergeten, dat hebben we toen ‘opgelost’ met pvc buizen van de bouwmarkt. En jaren later toen ik met vrienden ging kamperen was een vriendin de binnentent vergeten, dus toen waren we overgeleverd aan de naaktslakken
Ik vergat geregeld mijn pyjama als ik ging logeren.
Dus nu zet ik dagen van tevoren een reminder met alarm klaar in m’n telefoon voor de betreffende dag met CHECK PYJAMA! en sindsdien is het het eerste wat ik klaarleg als ik ga inpakken. Het spiekbriefje dat je uiteindelijk niet nodig hebt
Heb ik ook gedaan! Nog steeds heel blij mee want hoewel ik bellen vaak nog steeds awkward vind, doe ik het nu wel gewoon
Ik had vroeger geen principes dus ben er wel eens geweest. Nu m’n addergebroed ondergebracht is op de kostschool kom ik gelukkig nooit meer in de dierentuin.
Godverrrr, ik ben vandaag op vakantie gegaan en kom er door deze poll achter DAT IK M’N TANDPASTA BEN VERGETEN
echt zo vaak mijn bril vergeten omdat ik altijd lenzen draag en bril alleen voor savonds is, en het is superkut want als je dan savonds wil chillen moet je met je gortdroge ogen tot het laatste moment wachten tot je die stomme dingen uit kan doen
Het is trouwens altijd bril of de pil, mmm lekker ongesteld worden precies op vakantie
Dovezeep voor m’n gezicht is m’n holy grail. Lekker goedkoop en werkt als een tiet tegen puisten.
Verder merk ik vooral wanneer mijn huid het niet leuk vindt hahaha.
I ging eens met m’n ex op vakantie, en we waren gewoon alletwee onze portefeuille vergeten?!? Kwamen achter na een heel eind in de auto al. Konden echt niks, zo dus ineens rechtsomkeer moeten maken
En iemand heeft ook al eens mijn identeitskaart moeten nabrengen toen ik een internationale bus wou nemen en er uiteraard niet op mocht zonder. Net op tijd nog gelukt
Warhoofd wie?
Ik merk geen verschil tussen de gewone en die voor de gevoeligehuid, maar ik zou met die 2e beginnen.
Ojaa ik ben naar een festival ook eens m’n tentstokken vergeten. Heb toen 1 nacht in m’n auto geslapen en daarna werd het festival afgelast ivm slecht weer dus uiteindelijk was het zo slecht nog niet. Maar wel megadom
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10+
0 stemmers
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10+
0 stemmers
Niets, want ik controleer minstens twintig keer of ik alles heb. Da’s opeen andere manier vermoeiend
Aanhakend op de poll hierboven:
Hoe veel knuffels liggen er op jouw bed?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5+
0 stemmers
Ben jij ooit op groepsreis geweest?:
- Ja, het was leuk
- Ja, vond het vreselijk
- Ja, was oké
- Mij niet gezien
- Nee
- Nee, maar ik wil wel
0 stemmers
Eigenlijk had ik er 3, maar mijn hond heeft er 1 kapotgebeten. Lul.
Toen ik 18 was ofzo en met toenmalig vriendje op vakantie ging bedacht ik me na het inchecken vd koffers dat ik scheermesjes was vergeten. En hij ook dus die dachten we nog wel even op Schiphol voorbij de douane te kunnen vinden hahaha, lekker naïef.
Noodpaspoort bij de marechaussee
Ik zeg het zelf niet als ik het niet meen, maar ik zeg wel altijd ‘ja leuk!’ als iemand anders het voorstelt, maar ik eigenlijk niet wil.
‘Laten we dat vooral niet doen’ lukt dan nooit.
De tandarts of Jan Smit?