Stel je persoonlijke vraag #37

@iloveblush kun je verklaren waarom je eerst stemde voor de prachtige laag tegels en nu toch voor het groen gaat? Ben je bezweken onder groepsdruk?

Godver, IN aantocht.

6 likes

Ik keek altijd al uit het raam (en afhankelijk daarvan politie gebeld), maar sinds er een vrouw midden in een woonwijk ernstig is toegetakeld en allerlei buren nadien zeiden dat ze inderdaad iemand hoorde huilen/schreeuwen/roepen om hulp, maar niet gingen kijken omdat ze dachten dat het wel meeviel, denk ik al helemaal van wtf kijk op zijn minst…

20/100 mensen die niks zouden doen. Geeft goed vertrouwen deze poll :expressionless:

2 likes

Zeker

1 like

Nu lachen jullie nog, maar als straks WW3 uitbreekt krijgen ze mij niet te pakken in me camouflagepak in m’n natuurlijke tuin

21 likes

Ja daarom moeten wij nu ook tegelwippen!

1 like

me:

8 likes

Ben jij sinds het watertekort is zuiniger met water?

• Ja
  • Niet echt, ik was al redelijk zuinig
  • Nee ik gebruik evenveel water
  • Watertekort?

0 stemmers

2 likes

Disclaimer: volledig betegeld maar zo was het toen ik het kocht. Project voor volgend jaar is een groene tuin maken met veel plantjes.

3 likes

Forummers met het forumbadje:
dd0

26 likes

Een mix van vanalles?

48 likes

Ik zie geen oerwoud gedeelte. Maar wel een hele mooie tuin!

4 likes

Nu al zin in alle opblaaszwembad posts in wjewk foto-editie.

@Spaties, nou toch fijn dat die poll je de gelegenheid geeft even te flexen met je tuin.

18 likes

Schijnt dat een zwembad vullen maar 17 cent kost. Echt bizar

Foto’s op je mobiel van/met je ex

• Vrijwel direct na de break-up verwijderd
  • Binnen een halfjaar na de break-up verwijderd
  • Binnen een jaar na de break-up verwijderd
  • Binnen 2 jaar na de break-up verwijderd
  • Binnen 3 jaar na de break-up verwijderd
  • Na 3> jaar verwijderd
  • Ik heb nog klein aantal foto’s en de rest verwijderd
  • Ik heb alle foto’s nog
  • N.v.t. (Geen ex)

0 stemmers

Ik weet dat dit heel erg situatie afhankelijk is (hoe lang je een relatie had, hoe je uit elkaar bent gegaan, of je een nieuwe partner hebt etc.). Maar toch erg nieuwsgierig!

1 like

Ik heb niet per se heel veel foto’s maar ik heb ook niks specifiek verwijderd. Sowieso verwijder ik eigenlijk zelden foto’s van m’n telefoon

5 likes

Van ons samen heb ik veel weg gedaan maar foto’s met de kinderen erbij, bewaar ik voor hen.

3 likes

Ik heb nadat het uit was juist gevraagd fotos te sturen :sweat_smile: Sommige vakantiefotos hadden we nooit uitgewisseld, en het is wel gewoon een deel van mijn leven dus ik wilde die wel hebben.
En ik heb niks gewist, ook niet van laptop. (Sowieso wis ik trouwens niet vaak en veel foto’s, maakt misschien wel uit).

3 likes

Google zegt:

In het forumbadje gaat 200 liter. Als je die voor 1/4e vult en erin gaat zitten zit je wel goed onder water, want het volume van je lichaam zorgt natuurlijk dat de spiegel stijgt. Duurzamer dan 10 minuten douchen :trophy: (Plus ik zit er meestal 1,5 uur in)

4 likes

Maar de poll ging over huilen niet over schreeuwen en hulp roepen dat is toch heel anders.

Ik heb 2 keer iemand in de buurt geprobeerd te helpen die hysterisch aan het huilen was en beide keren had ik daar achteraf spijt van en was er allemaal gezeik dus nu bemoei ik me er niet meer mee. Maar als iemand zelf om hulp roept ga ik echt wel kijken.

4 likes

Foto’s op je mobiel?? Ik had toen nog niet eens een smartphone, maar wel een dvd :smile: met vakantiefoto’s die ik na een jaar of zo een keer bekeken heb en daarna heb ik die dvd in stukken gebroken. Heerlijk.

4 likes