Aaaah ik heb mijn scriptie over dit soort zinnen geschreven en het komt weer helemaal terug haha
Verder niet belangrijk hoor donāt mind me maar ik voel de nostalgie
Ach mn oma streek echt alles, tot aan de vaatdoekjes en het beddengoed. Sliep wel lekker!
Mijn vader strijkt altijd mijn onderbroeken als ik daar logeer
Het hele principe van een tikkie vind ik ook dat je meteen ātikkieā kan betalen. Zijn mn vrienden, geen bank.
Meteen want anders vergeet ik het.
Zeven paar sokken mee en alleen maar de sandalen die ik aan mijn voeten had. Ik ging toen (na mān eindexamen) echt niet met sokken in sandalen, dus elke avond koude voeten
Zo snel mogelijk, dat is soms meteen, soms de dag erna omdat ik bv mn limiet van zonder kastje overmaken op een dag al heb bereikt en dan thuis meteen naar bed ben gegaan ofzo.
Ik vind mensen die langer wachten met het betalen omdat ze het geld niet hebben ook vrij asociaal. Tenzij van tevoren besproken, āik heb het geld nu niet, maar wil wel heel graag mee, vind je het oke om het voor te schieten dan betaal ik je terug op datum Xā.
Ligt er ook aan hoe snel de ander een tikkie stuurt. Als dat een paar dagen duurt, dan ben ik ook niet super snel met betalen en is het wanneer ik er aan denk. Anders zo snel mogelijk/meteen.
Stuur jij een als je hebt betaald via tikkie?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Ik kreeg het laatst pas na twee weken van een vriendin, dat was 100 euro en toen had ze er 120 van gemaakt uit schuldgevoel dat vond ik ook weer overdreven haha
Hahaha die wil ik!
Your zelf bepils
@Evert kan je die hier plaatsen? Een screenshot ofzo ervan. Dan kan ik weer ff lekker knutselen met mn sticker maak app
Ga straks voor de 5x op groepsreis. Zin in.
Maar moet zeggen dat het echt ligt aan de groep hoe leuk het is, tot nu tot gelukkig wel leuke ervaringen.
Meestal stuur ik iets als ābedankt voor het voorschietenā als ik betaald heb
Zitten er in het dagelijks leven weleens mensen achter jou aan/wordt je weleens versierd door mensen uit je omgeving? Ongeacht of je een relatie hebt. Apps tellen niet
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Moest laatst een vriendin wel 5x reminden aub een tikkie te sturen. Wist zelf totaal niet wat het eten (met 4) had gekost want anders had ik het al zelf overgemaakt . Stuur zelf ook altijd meteen een betaalverzoek, ben skeerā¦
Ik krijg van een bepaalde vriendin steeds reminders dat ik aan haar nog geen tikkie heb gestuurd. Vakvrouw.
Ik doe dit eigenlijk alleen als de tikkie in een groepsapp verstuurd wordt en er dus voor meerdere mensen voorgeschoten is, zodat de betaler makkelijker kan zien wie er betaald heeft. Tikkie geeft zelf een notificatie dat er betaald is dus als het 1 op 1 is is dat vinkje via Whatsapp een beetje overbodig.
Zou jij voor een miljoen de naam van een vriend/vriendin op je bil laten tatoeƫren?
- Ja
- Nee
0 stemmers