Ja heel fijn, ik vind dat je dan elkaars menselijkheid erkent ofzo, zo van oh ja ik zie je zitten en wat vervelend dat je je zo voelt. Of elkaar bestaan erkend, nou ja kan het niet goed verwoorden maar iets in die trant. Vind het zelf heel ongemakkelijk als je iemand in zo’n staat negeert
Hou ons op de hoogte
Mijn tuin is nog onder ontwikkeling. Toen we hier kwamen wonen was hij volledig bestraat, dat hebben we er voor 75% uitgehaald en vervangen voor borders met inheemse wildbloemen, boompje en struikjes. In het midden hebben we gras gezaaid, omdat we nog niet zo goed wisten wat we wilden en onder de loungeset liggen nog tegels.
Die tegels gaan we vervangen voor waterdoorlatendetegels waar klaver in en tussen kan groeien en het gras gaan we nu ook langzaam vervangen voor klaver.
Ooooh dat van die klaver vind ik een super goed idee! Dat ga ik mee nemen in mijn tuin verbouwing.
En ook klaver tussen de tegels, dat lijkt me wel gezellig zo dat groen tussen de voegen (4 jaar met een tegeltuin nu en ik ben er echt helemaal klaar mee).
Ik bied mensen die huilen een zakdoekje aan, ik heb standaard een pakje in mijn tas zitten. Als ze behoefte hebben aan contact beginnen ze daarna vaak wel te praten en anders blijft het bij het zakdoekje.
Ik heb het echt geprobeerd en we gaan volgende week aanplanten, maar ik denk dat het stiekem toch teveel tegel is naar de smaak van de ff groenpolitie
Ik deed het nooit, totdat ik zelf een keer huilend in de trein heb gezeten toen een familielid een dodelijk ongeluk had gehad en ik naar de andere kant van het land moest. Mensen keken me afkeurend aan, maar niemand zei wat. Was echt heel erg naar. Oh edit: ik las de vraag verkeerd.
Weten we in ieder geval wie we de schuld moeten geven als de wereld in de fik staat.
Ik bied jullie graag wat lekkers aan als jullie met hooivorken staan te dringen in mijn 30m2
Er gaan wel rond de 60 verschillende planten en drie bomen in om het goed te maken
Ik heb ze allemaal 10 minuten na m’n break-up verwijdert haha. Onze enige foto’s samen waren vakantiefoto’s en we kijken zo verschrikkelijk gelukkig nog daar dat ik die echt niet meer wilde zien. Zou ze nog wel terug kunnen vinden via WhatsApp, maar wilde ze niet binnen handbereik hebben.
En het gesprek op WhatsApp heb ik wel nog helemaal. Van begin tot eind.
- Pathé
- Vue
- Kinepolis
- Doe mij maar een kleinere bioscoop/filmhuis
0 stemmers
4DX
- Ga ik heen als een film in 4DX draait
- Leuk voor een keertje, maar doe ik niet nog eens
- Lijkt me niks
0 stemmers
Nee eigenlijk niet maar mijn vriend heeft ze wel bier aangeboden toen ze om half twaalf ‘s ochtends klaar waren. Leken ze blij mee
Ben jij een goeie smalltalker?
- Ja joh ik kan een uur in de wind lullen
- Gemiddeld denk ik
- Minder dan gemiddeld
- Nee dan panikeer ik
0 stemmers
Ben jij een goeie bigtalker?
- Ja ik hype mezelf graag op
- Nee ik maak m’n prestaties vaak kleiner
- Gemiddeld
- Ik panikeer laten we het over jou hebben
0 stemmers
Ben jij überhaupt een goeie talker?
- Nee ik ben een mompelaar
- Nee ik praat heel zacht
- Nee ik praat niet graag
- Ja ik mompel niet
- Ja ik praat normaal volume OF LUIDER
- ik praat graag
0 stemmers
Ik doe zoveel smalltalk op m’n werk dat ik er inmiddels pro in ben geworden. Krijg ook veel levensverhalen te horen want dat krijg je er gratis en voor niets bij haha
Ik moet met dementerende ouderen gesprekken voeren daar heb je echt veel fantasie en uithoudingsvermogen voor nodig
Ah heerlijk PRAAT JE DAN OOK ALTIJD ZO HARD
vind dat altijd heerlijk als ik bij m’n oma ben en de verzorging langskomt en dan schreeuwend vertellen wat ze gaan doen. Heerlijke types
Dit klinkt serieus als dé droombaan voor jou. De hele dag keihard praten.
Ik bied het elke keer weer aan, maar ze hebben nog nooit geaccepteerd. Smoothies in de ochtend accepteren ze wel vaak.
Ik zorg elke dag voor koeken oid, en bied aan om op de laatste dag de lunch te verzorgen. Lekkerbekjes van de visboer of broodjes kroket ofzo. Dat wordt vaak wel gewaardeerd. In mijn ervaring hebben werkmannen zelf altijd wel boterhammen mee namelijk, waardoor ze nee zeggen als je het niet van tevoren vraagt.
Bij mij valt en staat alles met mijn gesprekspartner. Voel ik mij op mijn gemak en hebben we gedeelde interesses dan kan ik non stop lullen. Het tegenovergestelde als we gewoon nul chemie hebben.
Ben soms wel jaloers op mijn vriend, die kan echt met elke dweil zonder persoonlijkheid praten alsof het z’n beste vriend is. En dan ook nog mensen herkennen plus attente details (oh hoe is met Annika, je vrouw, of hoe was die reis naar…)
Terwijl ik mijn eigen moeder nog voorbij loop op straat als ik even niet op let.