Ik praat heel vaak tegen mezelf. Of nouja, mompelen dus. Waardoor een ander regelmatig vraagt wat ik zeg, nee niks belangrijks. Op werk moet ik daar bewust van zijn, want vind het zelf ook raar staan als mensen zo tegen zichzelf zitten te praten/mompelen. Alsof ze ze niet allemaal op een rijtje hebben (klopt in mijn geval).
Hoewel qua smalltalk alles rondom corona/lockdowns/thuiswerken wel echt een gouden onderwerp is gebleken om eindeloos met iedereen over te kunnen praten. Ging me echt 100x makkelijker af bij de kapper etc dan ouwehoeren over geboekte vakanties of wat voor werk ik doe.
Nog anders: ik praat wel op een normaal volume en mompel niet maar struikel wel heel vaak over mijn woorden.
Dan begin ik een zin en weet ik plots niet meer hoe ik m af moet maken
Heb je weleens per ongeluk een dubbele bestelling gehad, een gratis extra item, je geld terug terwijl je niet om een refund had gevraagd of iets in deze richting en dat gewoon gehouden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wel, maar alleen bij een heel groot bedrijf. Bij een heel klein bedrijf dat niet miljoenen winst maakt zou ik dat denk ik wel terugsturen/melden.
Ik bestelde ooit bij victoria’a secret. Pakket leek kwijtgeraakt. Geld terug. Ik bestelde daarna opnieuw en toen gebeurde weer precies hetzelfde… Maar toen kwam het pakket ineens 2 weken later alsnog, geld was al retour. Was ook allemaal steeds superveel moeite want alleen klantenservice in de VS blabla. Heb ‘t gehouden en niks laten weten doeiii
Als je op je laptop/computer aan het internetten bent, vergroot je dan de letters? of hoe zeg je dat, zoom je in?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Misschien even langs de opticien?
Snoeptrommel
- Hadden we vroeger thuis, heb ik nu niet
- Hadden we vroeger thuis, heb ik nu ook
- Hadden we vroeger thuis niet, heb ik nu wel
- Hadden we vroeger thuis niet, heb ik nu ook niet
- Je bent een optie vergeten, namelijk…/ik wil iets vertellen
0 stemmers
Uit zelfbescherming heb ik dit niet meer
De dierentuin…
- Ga ik graag heen
- Kom ik uit principe niet
- Kwam ik sowieso al nooit, niet per se uit principe
- Sta ik zelf niet achter, maar alles voor me kindjes
0 stemmers
Als we iets lekkers wilden moesten we het zelf maken, dus ik stond als 8 jarige koekjes te bakken.
Vind ik een beetje saai eigk. Zo van ja kijk een stokstaartje… oke en nu?
Vond ik altijd heel leuk, maar gaat me steeds meer tegen staan eerlijk gezegd. Vind het toch zielig die dieren zo opgesloten. Sommigen hebben wel een mooie ruimte maar veel verblijven zijn wel echt heel klein
Ik heb/had principes, maar nu woon ik ernaast en denk ik toch steeds: is wel leuk voor de kleintjes hé?
Ja dit! Ik was er toevallig afgelopen weekend en er was eigenlijk gewoon niks aan. Had helemaal m’n leven gewaagd op de snelweg om vervolgens binnen een uur weer terug te gaan. Zou niet zo snel weer gaan.
Ik ben (nog) niet eens moeder en ik voel me al helemaal nostalgisch als ik in een dierentuin ben.
Ik heb een redelijk makkelijke huid, maar wel superdroog. Dus geef mij een hele vette gezichtscrème, anders zit mijn voorhoofd onder de schilfers
Ik hou zo ontzettend van skincare, vind het leuk om me erin te verdiepen, erover te leren, nieuwe dingen uit te proberen, een self care momentje te hebben etc. Ik ga binnenkort stage lopen bij The Body Shop en mijn eerste skincare ooit had ik daar gekocht (tea tree producten) dus ik kan niet wachten hahaha
Ik ga op vakantie en vergeet…
- Genoeg schone onderbroeken
- Diarreeremmer
- Oplader van tel/iPad/laptop etc.
- Reisstekker
- Lenzen/bril
- Zonnebril
- Tandenborstel/pasta
- Medicatie/anticonceptie
- Paspoort
- Pinpas/cash
- Schoenen waar je goed en lang op kunt lopen
- Iets anders of leuk verhaal, namelijk:
0 stemmers
De inspiratie voor deze poll komt overduidelijk van mijn inpak crisis op dit moment: heb ik wel alles ingepakt? En dan citeer ik de wijze woorden van mijn moeder: ‘Alles is in het land zelf ook wel te koop als je iets vergeet mee te nemen!’
Mijn koffer is een keer kwijtgeraakt en daar zat mijn pil (heel slim) ook in, toen moest ik vervolgens samen met mijn moeder in een heel gelovig dorpje in de apotheek de pil regelen en de blikken die wij, en vooral mijn moeder, toen kregen dat ik als 14-jarige al aan de pil was waren priceless haha
Labello, ieder jaar weer.