Stel je persoonlijke vraag #37

Als je iets hebt voorgeschoten voor iemand, dan stuur je diegene

• Een tikkie
  • Een betaalverzoek via je eigen bank
  • Je rekeningnummer
  • Anders

0 stemmers

M’n rekeningnummer omdat ik Belg ben en we achterlopen :+1: (of het is gewoon mijn omgeving)

4 likes

Ik vind dit er vooral vies/ongemakkelijk uitzien omdat het heel veel kleine ā€˜deeltjes’ bij elkaar zijn, niet omdat het een vulva is

20 likes

Betaalverzoek maar noem het wel ā€œtikkieā€. Vind dat heel stom van mijzelf eigenlijk maar denk dat meer mensen het doen.

6 likes

Nja vies niet persee. Maar wil die bloemen eraf vegen. Heb meer zoiets van kriebelt dat niet ofzo haha

3 likes

Ik dacht eerst waar kijk ik naar? Dit is net een naaktslak waar van alles op vastgekleefd zit. :face_with_raised_eyebrow:
Maar verder is het niet vies ofzo. Het is een beetje zoeken wat je nu precies ziet.

9 likes

Met al die piemelpolls en vaginapoll, is dit wel een hele dubieuze bewoording

3 likes

Voor een miljoen mag je echt alles op m’n kont tatoeĆ«ren

8 likes

Het doet mij meer denken aan discodip dan aan bloemetjes
Maar ā€˜vies’ ziet het er niet uit vind ik

9 likes

Ik vind dit echt prachtig! Maar sinds ik Geraldine tussen de lakens heb gezien wil ik ook een gipsen afdruk van mijn vulva aan de muur hangen haha.

1 like

Op een of andere manier vind ik dit er heel naar uitzien. Als het gewoon een naakte vulva was zou ik dat niet vies/naar vinden om te zien, maar ik krijg een beetje de kriebels van deze foto geen idee waarom

11 likes

Is net een schnitzel of ander gepaneerd vlees ofzo. Ziet er gewoon goor uit. Niet omdat het een vulva is.

21 likes

Ik dacht ook aan discodip haha. Eerste gedachte: er mogen wel meer gekleurde balletjes in🤣

6 likes

Als trouwen bij jou en je partner een onderwerp van gesprek zou zijn, en hij zou je vragen om hulp met je verlovingsring uitkiezen, vind je dat een probleem?

• Nee ik wil juist mijn eigen ring uitkiezen
  • Ja het moet een complete verrassing zijn
  • Mwah wil best wat hints geven over wat ik wel/niet mooi vind maar ga niet de hele ring uitkiezen

0 stemmers

3 likes

Ik had verteld wat ik wel en niet mooi vond dus in grove lijnen wist hij het wel maar toch liet hij dan af en toe ringen zien die ik toch ook niet mooi vond.

Toen heb ik er een paar aangewezen die ik mooi vond en hij heeft daaruit een keuze gemaakt toen ik er niet bij was.

Maar ik vind wel de meeste ringen lelijk en ik heb een specifieke smaak dus als je een meer conventionele smaak hebt snap ik wel dat je misschien liever verrast wordt.

4 likes

Heb wat hints bij m’n vriend gedropt en een ring gekregen die ik zelf uit zou zoeken.

Wilde natuurlijk niet verloven om de ring en heb ook geen ja gezegd tegen de ring, maar wel fijn om een ring te dragen die veel voor me betekend en die ik mooi vind.

Ik heb hem gevraagd en we hebben na de verloving samen een ring voor mij uitgezocht. Zou het ook echt niet anders willen.

9 likes

Niks als ze mijn nummer hebben want je maakt geld over naar telefoonnummers hier want die zijn gekoppeld aan je bank (in Oost-Aziƫ)

Of als het formeler moet met een QR code

Ik vind een verlovingsring overbodig en ouderwets, vooral als je samen besluit te gaan trouwen snap ik het niet zo goed.

12 likes

Ik vind het er wel een beetje bijhoren dat wanneer je iemand ten huwelijk vraagt je daar een ring bij hebt om om diens vinger te schuiven.

Edit: ok samen besluiten is wellicht anders.

1 like