Ja ik had zo laatst nog een trein naar brussel, was echt kut, kon je niks zien van het mooie vlaamse landschap
Zijn er forummers van wie je (voor je gevoel) bijna elke post liked? Uit herkenning of vanwege zelfde humor of wat dan ook
- Ja
- Nee
0 stemmers
En zo ja, denk je ook wel eens bewust: deze post ga ik eens niet liken want anders lijk ik wel obsessed
- Ja, soms
- Geen last van
0 stemmers
En andersom? Zijn er forummers die je echt niet mag, of waar je ooit een discussie mee hebt gehad, en waarbij je jezelf erop betrapt dat je hen niet/minder liked, ondanks dat je het met de inhoud van de post wel eens bent?
- Ja
- Misschien onbewust
- Nee
0 stemmers
Ik mag bepaalde forummers niet omdat:
- Politieke voorkeur / meningen staan me niet aan
- Stomme humor
- Is vaak onaardig
- Domme forumnaam / profielafbeelding
- Manier van schrijven staat me niet aan
- We hebben ooit een discussie gehad
- Ik vind die persoon betweterig
- Persoon plaatst oninteressante dingen
- Persoon is te aanwezig op het forum
- Nog een andere reden namelijk âŚ
- Love you all!!
0 stemmers
Heb jij bepaalde forummers in je hoofd bij het lezen/invullen van deze polls?
- Jazeker
- Nee
0 stemmers
SPILL THE TEA
Oh ja ik ook. Tot na mân 16e zelfs ook nog af en toe. Ik schaamde me zo zo erg. Durfde ook nooit bij vriendinnetjes te slapen. Of op kamp. En zo wel gebeurde het ook weer. Vreselijk.
Welke redenen heb ik over het hoofd gezien @George @Hippe_kikker @Nox @LizzyBennet @monkeyslut @FISSA ?
Mensen die alleen maar over zichzelf posten en nooit op een ander reageren
Ohh pff zo ellendig he? Ik heb dus ook tot latere leeftijd in bed geplast, het is me zelfs op brugklaskamp gebeurd. âAlgemene mededeling, het meisje met het gewassen beddengoed kan haar spullen weer ophalenâ . Schaamde me zo!
Slaapfeestjes waren bij ons super gebruikelijk, en dan was mijn tactiek om na zes uur niets meer te drinken. Dan ging het vaak goed. En ik wenste dus altijd als ik een wens mocht doen dat het bedplassen toch over ging.
Iedereen die over de lounge begint
Waarom krijg ik zieke flashbacks naar egf door deze poll? haha
Mensen die trollverhalen posten en doen alsof het echt is, of mensen die continue van mening veranderen, dus eerst heel erg pro X posten en later helemaal tegen zijn en dat meerdere keren.
Omdat er toen heel vaak zulke polls waren en mensen dan ook gewoon zeiden âja jij bent lelijk en kutâ.
Maar on topic heb ik niet echt 1 iemand die ik haat? Ik heb zelfs niemand meer op negeer tegenwoordig. En sommige mensen die ik hier in het begin niet mocht zijn nu juist mân faves dus idk
Niet alleen polls maar gewoon hele topics met wie mag je wel en wie mag je niet lijstjes. Hoewel het met de jaren wel wat beter werd.
Ja en ik vind jou een typisch chagrijnig zuur wijf die haat op mensen die wel plezier hebben in het leven. Maar dat is geen poll optie zie ik
Ik sta ambigu tegenover jou
Soms denk ik hahahaha yessssssss als je reageert op iemand en soms denk ik zucht nee, ik heb dat ook bij @DonnieDarko jullie doen me altijd een beetje aan elkaar denken ook.
Hahahaha ik hoop @DonnieDarko ook, dat zou toch helemaal mooi in het thema zijn dat ik denk me in te houden en jullie dan allebei toch diep beledig.
Oh die associatie heb ik niet, de andere Donnie, tomaatgooi-donnie was een trol, deze niet (vind ik).
Aaw zo zo naar. Ik dronk ook vaak tot een uur of 18.00 maar dan gebeurde het vaak tĂłch. Wat een rotsitiatie hè voor zoân kind/puber.