Zon butterboard lijkt jou dat wat of niet.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zon butterboard lijkt jou dat wat of niet.
0 stemmers
Ik stan wel lekkere boter met brood, ik snap alleen niet echt waarom dat dan op een bord moet. Lekkere kruidenboters kan je ook gewoon in een bakje ofzo maken
Streng op toezien dat niemand dubbel dipt
dit is echt mijn droom. ik hou zo intens van roomboter namelijk
Zat in een spanningsklachten praatgroepje wat puur over lichaam ging en kwam tot het baanbrekende inzicht dat je ook naar je lichaam kunt luisteren.
Jaa ik zou t ook niet op een bord smeren. Maar het ziet er wel lekker uit.
Ja!! Heb jij toevallig ook dat het forum logo steeds kleiner en kleiner werd en nu MINUSCUUL is? Gewoon de knop waarmee je de app opent bedoel ik.
Ja fietsen met mega kratten waardoor je niet meer normaal ernaast kan parkeren
Ja bij mij ook, allemaal posts achter elkaar uit 2019 in voetbaltopic 1 ik dacht nog wat doe je daar nou weer?
Maar het antwoord daarop is je eigen posts verwijderen dus
Ik ben iemand met zo’n krat en mijn ergernis is dat ik dus vaak niet fatsoenlijk in een rek kan parkeren. Maar love mn kratje hoor. Door die krat doe ik 99% van mijn verplaatsingen in de stad met de fiets i.p.v. met de auto.
Woon jij niet in belgie? Ik heb dus in Duitsland nog nooit treinen met graffity gezien maar over de ramen is toch wel vrij ongebruikelijk? Maar met belgie en de infrastructuur weet ik het nooit eerlijk gezegd.
@MadameMignon ik kreeg een fiets van mn vader met een krat erop. Ik heb gezegd dat ik het heel lief van hem vond en bedankt natuurlijk maar wel of hij aub het krat eraf kon halen. Nu heb ik 1 fietsje met zo’n rek en 1 zonder. Het fietst ook veel lichter een fiets zonder voorrek, en het scheelt denk ik een hoop ergernis als je de fiets in het rek moet zetten in een drukke fietsenstalling.
@Branko misschien staat het minder hip maar je kan toch beter iets op de bagagedrager vervoeren? Is ook beter voor het evenwicht.
Met fietstassen bedoel je? Dat lijkt me heel onhandig want ik heb vaak juist grote boodschappentassen die daar niet in passen, of dan moet ik eerst alle spullen gaan verdelen. En in een krat kun je ook gewoon een stoel ofzo vervoeren.
Omdat ik nu een stuk op tv zie over bedplassen:
Heb jij tot later leeftijd(einde basisschool) nog in bed geplast?
0 stemmers
Ik wel en hoe die man er net over op tv vertelde was zo naar… hij werd voor het blok gezet bij de hele groep en werd ervoor geslagen.
Ik ben 32 en heb dit zo goed als verdrongen, maar door stress in huis plaste ik tot mn 16e eigenlijk dagelijks in bed (moet een beetje lachen, want nu klink ik net een kat die plast van stress ) Toen ik bij m’n andere ouder ging wonen, was dit binnen no time verdwenen.
Ja ik had zo laatst nog een trein naar brussel, was echt kut, kon je niks zien van het mooie vlaamse landschap
Zijn er forummers van wie je (voor je gevoel) bijna elke post liked? Uit herkenning of vanwege zelfde humor of wat dan ook
0 stemmers
En zo ja, denk je ook wel eens bewust: deze post ga ik eens niet liken want anders lijk ik wel obsessed
0 stemmers
En andersom? Zijn er forummers die je echt niet mag, of waar je ooit een discussie mee hebt gehad, en waarbij je jezelf erop betrapt dat je hen niet/minder liked, ondanks dat je het met de inhoud van de post wel eens bent?
0 stemmers
Ik mag bepaalde forummers niet omdat:
0 stemmers
Heb jij bepaalde forummers in je hoofd bij het lezen/invullen van deze polls?
0 stemmers
SPILL THE TEA