Ha ja bedoelde jou!
Ik schrik dus altijd wel als iemand een post uit het seks of datetopic van 2018 liket. Of dat nou per ongeluk gebeurde of niet, vaak wis ik daarna die posts meteen :d
Hahaha yyyyyikes sorry als ik een oude sekspost van 4 jaar geleden heb geliked ![]()
Het is me iig niet bij gebleven wat erin stond, was vooral bezig met m’n eigen cringy posts heel snel deleten (en als ik dan eenmaal bezig ben vind ik al m’n posts cringe ofc)
Naja 4 jaar geleden? Dit forum kwam ergens in 2018, dus oja idd 4 jaar geleden. Ik wil het ook na 4 jaar maar anoniem. Seems like a lot of work
hoe zet je dat uit?
Maak jij gebruk van de FF app?
- Nee
- Ja
- Bestaat dit echt?
0 stemmers
Ja, maar hij doet raar de laatste dagen. Irritant.
Ja, het was echt een heel onverwachts realisatiemoment. Weet ook nog precies waar ik toen liep. Dat heeft me toen echt heel veel geholpen in het verwerkingsproces (ook weer niet zoveel, want twijfel nu jaaaren later alsnog hulp daarvoor te zoeken, lol)
Maar niet van de een op andere dag. Dat is hartstikke fake in films. Duurzame verandering kost tijd.
Hahaha Oh echt geen idee, wss niet eens gelezen maar fijn dat ik kennelijk allerlei mensen outcreep ![]()
Zon butterboard lijkt jou dat wat of niet.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik stan wel lekkere boter met brood, ik snap alleen niet echt waarom dat dan op een bord moet. Lekkere kruidenboters kan je ook gewoon in een bakje ofzo maken
Streng op toezien dat niemand dubbel dipt
dit is echt mijn droom. ik hou zo intens van roomboter namelijk ![]()
Zat in een spanningsklachten praatgroepje wat puur over lichaam ging en kwam tot het baanbrekende inzicht dat je ook naar je lichaam kunt luisteren.
Jaa ik zou t ook niet op een bord smeren. Maar het ziet er wel lekker uit.
Ja!! Heb jij toevallig ook dat het forum logo steeds kleiner en kleiner werd en nu MINUSCUUL is? Gewoon de knop waarmee je de app opent bedoel ik.
Ja fietsen met mega kratten waardoor je niet meer normaal ernaast kan parkeren
![]()
![]()
![]()
Ja bij mij ook, allemaal posts achter elkaar uit 2019 in voetbaltopic 1
ik dacht nog wat doe je daar nou weer?
Maar het antwoord daarop is je eigen posts verwijderen dus ![]()
Ik ben iemand met zo’n krat en mijn ergernis is dat ik dus vaak niet fatsoenlijk in een rek kan parkeren.
Maar love mn kratje hoor. Door die krat doe ik 99% van mijn verplaatsingen in de stad met de fiets i.p.v. met de auto.
Woon jij niet in belgie? Ik heb dus in Duitsland nog nooit treinen met graffity gezien maar over de ramen is toch wel vrij ongebruikelijk? Maar met belgie en de infrastructuur weet ik het nooit eerlijk gezegd. ![]()
@MadameMignon ik kreeg een fiets van mn vader met een krat erop. Ik heb gezegd dat ik het heel lief van hem vond en bedankt natuurlijk maar wel of hij aub het krat eraf kon halen. Nu heb ik 1 fietsje met zo’n rek en 1 zonder. Het fietst ook veel lichter een fiets zonder voorrek, en het scheelt denk ik een hoop ergernis als je de fiets in het rek moet zetten in een drukke fietsenstalling.
@Branko misschien staat het minder hip maar je kan toch beter iets op de bagagedrager vervoeren? Is ook beter voor het evenwicht.
Met fietstassen bedoel je? Dat lijkt me heel onhandig want ik heb vaak juist grote boodschappentassen die daar niet in passen, of dan moet ik eerst alle spullen gaan verdelen. En in een krat kun je ook gewoon een stoel ofzo vervoeren.