Stel je persoonlijke vraag #38

Haha was ik het? Want ik heb op een aantal termen gezocht naast m’n profielnaam om ff wat Posts met te veel info te deleten dus ik zat wel in oude topics, per ongeluk geklikt tijdens het scrollen dan denk ik.

Ik ben hier niet anoniem maar in hele oude Posts deelde ik wel echt te veel details vond ik.

2 likes

Hoor je gewoon niet je nek kraken?

1 like

Ha ja bedoelde jou!
Ik schrik dus altijd wel als iemand een post uit het seks of datetopic van 2018 liket. Of dat nou per ongeluk gebeurde of niet, vaak wis ik daarna die posts meteen :d

5 likes

Hahaha yyyyyikes sorry als ik een oude sekspost van 4 jaar geleden heb geliked :joy:

Het is me iig niet bij gebleven wat erin stond, was vooral bezig met m’n eigen cringy posts heel snel deleten (en als ik dan eenmaal bezig ben vind ik al m’n posts cringe ofc)

1 like

Naja 4 jaar geleden? Dit forum kwam ergens in 2018, dus oja idd 4 jaar geleden. Ik wil het ook na 4 jaar maar anoniem. Seems like a lot of work :joy: hoe zet je dat uit?

Maak jij gebruk van de FF app?

• Nee
  • Ja
  • Bestaat dit echt?

0 stemmers

2 likes

Ja, maar hij doet raar de laatste dagen. Irritant.

1 like

Ja, het was echt een heel onverwachts realisatiemoment. Weet ook nog precies waar ik toen liep. Dat heeft me toen echt heel veel geholpen in het verwerkingsproces (ook weer niet zoveel, want twijfel nu jaaaren later alsnog hulp daarvoor te zoeken, lol)

2 likes

Maar niet van de een op andere dag. Dat is hartstikke fake in films. Duurzame verandering kost tijd.

5 likes

Hahaha Oh echt geen idee, wss niet eens gelezen maar fijn dat ik kennelijk allerlei mensen outcreep :pray:t3:

3 likes

Zon butterboard lijkt jou dat wat of niet.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik stan wel lekkere boter met brood, ik snap alleen niet echt waarom dat dan op een bord moet. Lekkere kruidenboters kan je ook gewoon in een bakje ofzo maken

18 likes

Streng op toezien dat niemand dubbel dipt

9 likes

dit is echt mijn droom. ik hou zo intens van roomboter namelijk :drooling_face:

1 like

Zat in een spanningsklachten praatgroepje wat puur over lichaam ging en kwam tot het baanbrekende inzicht dat je ook naar je lichaam kunt luisteren.

11 likes

Jaa ik zou t ook niet op een bord smeren. Maar het ziet er wel lekker uit.

2 likes

Ja!! Heb jij toevallig ook dat het forum logo steeds kleiner en kleiner werd en nu MINUSCUUL is? Gewoon de knop waarmee je de app opent bedoel ik.

2 likes

Ja fietsen met mega kratten waardoor je niet meer normaal ernaast kan parkeren :face_with_raised_eyebrow: :angry::angry::angry:

4 likes

Ja bij mij ook, allemaal posts achter elkaar uit 2019 in voetbaltopic 1 :rofl: ik dacht nog wat doe je daar nou weer?
Maar het antwoord daarop is je eigen posts verwijderen dus :sweat_smile:

Ik ben iemand met zo’n krat en mijn ergernis is dat ik dus vaak niet fatsoenlijk in een rek kan parkeren. :cry: Maar love mn kratje hoor. Door die krat doe ik 99% van mijn verplaatsingen in de stad met de fiets i.p.v. met de auto.

1 like