Vind jij de NS treinen mooi om te zien van de buitenkant?
Ik kreeg een keer de vraag waarom wij gele treinen hadden, weetikveel haha
- Ja
- Nee
- Mwah neutraal
0 stemmers
Vind jij de NS treinen mooi om te zien van de buitenkant?
Ik kreeg een keer de vraag waarom wij gele treinen hadden, weetikveel haha
0 stemmers
Neee, geel is zo schreeuwerig. Bij Rail Away zie je altijd van die schattige rode treintjes.
Maar aangezien wij geen mooie berglandschappen hebben waar onze treinen doorheen rijden zou ik ze eerder een naturel kleur geven zodat ze niet zo lelijk afsteken. Maar misschien is er ook een veiligheidsaspect ofzo… aan de andere kant is de ICE ook saai grijs.
Ik stond er nooit echt bij stil omdat ik het zo gewend ben. Maar ik vind het idd ook nogal schreeuwerig, maar dat past dan wel weer bij Nederland lol. Het steekt nogal af. Ik denk dat een blauw kleur ofzo wel mooi zou zijn. Ja die duitse treinen zijn soms ook echt lellik.
Eigenlijk zou het ook wel leuk zijn als ze de kleuren van de vlag van het land in de trein zouden verwerken. Maar dat zal wel teveel gedoe zijn.
Er zat toch altijd iemand op egf die zegmaar zo’n graffity train spotter was? Ik zie die dingen met graffity bijna nooit meer, of ik let er niet op.
Maarja eigenlijk is het ook wel weer kut, want die dingen moeten schoongemaakt worden omdat het dus niet mag blabla.
Wat vind jij van graffity in het algemeen?
0 stemmers
Als het iemand is die het goed kan vind ik het leuk, maar alleen zo’n krabbeltje met naam vind ik wel een beetje zonde
Oh ik vroeg een keer netjes of ik er even langs mocht antwoordde zo’n k*t “dan had je maar 5 minuten eerder op moeten staan als je zo’n haast hebt!” en ze ging niet aan de kant he, ik ontplófte bijna
Bij gewone likes kijk ik er niet naar, maar bij reacties of @'s wel echt altijd (ben stiekem namelijk altijd bang dat het een boze reactie is 🥹).
Heb jij wel eens een fiets zolang op een station laten staan dat ie is weggesleept?
0 stemmers
Ik dacht ooit na weken dat mn fiets nog wel in groningen stond. Ja natuurlijk niet dus dat was gewoon mn eigen domme fout. Lijkt me wel een gedoe voor die mensen die het moeten weghalen, dan moet je die hangsloten weer allemaal openbreken met zo’n ijzertang. Of hoe wil je anders snel die fietsen verplaatsen.
Ja aanstaan en dan klik ik het menu open maar ik klik alleen de replies aan om te kijken, de hartjes nooit eigenlijk, alleen als ik denk huh wat is dat voorn post dan (als mensen oude dingen liken). Oh en de DMs check ik wel direct als er een nieuwe melding is en ik online ben.
Ja die gele nummertjes, die check ik ook wel idd
Ik heb gereageerd op je botbreuk hoor met reactie!!! Ik eis NU een reactie. Nee grapje. Die lounge ehhh, geen idee wat dat is. Zag het wel eens staan maar is me te chaotisch.
Ja dan denk ik toch, pak dan een multiplex plaat die je steeds weer wit kan verven en oefen daar dan op. Dan kun je in elk geval iets moois achter laten
Dat mag toch ook niet onder graffiti vallen. Beetje zelfde als uit verveling in je schoolschrift maar iets gaan tekenen.
Ik hoor een soort zand geluid als ik langzaam m’n hoofd draai van links naar rechts draai. Als ik dit aan anderen vraag herkennen ze dit niet. Iemand hier wel?
0 stemmers
ik heb het ook als ik een rondje draai met mijn hoofd (dan bedoel ik niet als een uil, maar meer van links achter rechts voren). Heel creepy!
hahaha dit doe jij altijd
Onlangs echt super random posts van jaren geleden :d. Altijd benieuwd waar iemand dan op heeft lopen zoeken dat dit naar voren kwam. Likes zullen dan vaak per ongeluk zijn gegaan in het scrollen, maar alsnog benieuwd wat je daar zocht.
(Bij mij gebeurt dat per ongeluk liken van oude posts vooral als ik een eigen post terugzocht en dan met mijn dikke vingers verkeerd zit)
irritant als ze heel de ruit meenemen en je zo niet kan zien