Ik denk dat ik dat was, ik heb een hoop versies van le petit prince in allerlei talen, probeer er altijd eentje te kopen in elk land waar ik op vakantie ga
De millennial uilenketting
- Had ik
- Had ik niet
- Heb ik nog steeds, maar draag ik niet meer
- Heb ik nog steeds en draag ik weleens
0 stemmers
Ik had er ook oorbellen van, man man man wat waren die zwaar.
Ik had hier een ring van haha.
Omg ik ook. Laatst vond ik em nog ergens en kon gewoon geen afscheid nemen dus heb hem nog bewaard
Edit : gevonden
N.a.v. deze post en dit artikel:
Als jij het geld zou hebben om te investeren in vastgoed…
- Zou ik direct doen
- Ik voel wel wat morele bezwaren maar zou het uiteindelijk toch doen
- Ik zou dit niet doen
0 stemmers
Je zou dit niet doen omdat…
- Ik geen interesse heb in vastgoed
- Ik mijn geld liever anders besteed/investeer
- Ik het niet oké vind in deze tijd (of welke tijd dan ook) waarin huizen schaars zijn
- Anders…
0 stemmers
Edit: Meh, die laatste had eigenlijk wel multiple choice mogen zijn. Kies dan maar de optie die het meest van toepassing is.
Oeh echt zin in de eerste aspirant huisjesmelker die hier zometeen komt vertellen dat je als huisjemelker woningen creëert
Neuh ik ben gewoon geobsedeerd door geld. Maar ik vraag mij af wanneer de huizenbubbel daadwerkelijk gaat barsten.
In die zin kun je beter investeren in duurzame economie. Daar heb je waarschijnlijk meer aan. In elk geval ben je dan wat beter bezig.
Ik zou indien mogelijk graag het appartement waar ik nu woon aanhouden als we ooit groter gaan wonen. Ik zou geen vastgoed willen aankopen voor de verhuur, maar zie aanhouden net zo goed als investeren in vastgoed.
Ik heb er niet genoeg verstand van. Als ik mega veel geld had had ik het misschien wel gedaan en het dan voor heel weinig te verhuren. Mja ik ben niet rijk helaas pindakaas.
Ik ga dit (als het lukt, is een voornemen) doen, maar bewust niet in Nederland. Ik vind het niet kunnen om hier een huis van de markt te halen om eraan te verdienen. En ik wil hier niet nog een huis, laat staan puur om te verhuren.
We gaan op zoek naar een vakantiewoning in het buitenland (ergens op het platteland waar de woningen niet schaars zijn), om zelf veel te kunnen zijn maar daarbuiten ook te verhuren. Het is toch al gauw waar je op uit komt als je geld steeds minder waard wordt.
Ik zat al te wachten op de eerste persoon die zou zeggen dat zij het wel heel goedkoop zouden verhuren hoor!!!
@JuneOsborne ik zie eerlijk gezegd geen verschil. Je doet het alleen ergens anders.
Heb jij al kinderpostzegels gekocht?
- Ja
- Nee (wel aan de deur geweest)
- Er is nog niemand aan de deur geweest maar ik ga het waarschijnlijk wel doen
- Er is nog niemand aan de deur geweest maar ik ga het waarschijnlijk niet doen
- Anders / nvt
0 stemmers
Ik verstuur geen post meer. Dan doneer ik mijn geld liever meteen aan een goed doel.
Vind het eigenlijk ook belachelijk dat ze kinderen langs de deuren laten gaan. Gratis arbeid ofzo
Kinderpostzegels heeft nu zelfs een webshop waar je die meuk kan kopen
Aaah ik vind die Kinderpostzegels altijd wel leuk eigenlijk Ik koop altijd een setje met kaarten + een velletje postzegels. Ik heb toch postzegels nodig en die kaarten zijn weer handig voor verjaardagen enzo.
Doneer gewoon direct ipv het via kinderpostzegels te doen. Hier is een lijst met alle doelen die ze steunen
Ze zijn aan de deur geweest maar ik was niet thuis.
Ik zou het zeker doen en dan relatief goedkoop verhuren aan starters, iedereen blij.
Het lijkt me wel echt leuk om te doen en weet er door m’n werk best veel van.
Edit: wel echt alleen als ik het geld op de plank had liggen, zou nooit aan rare constructies zoals die crowdfundhypotheek beginnen.
En nog een edit die voor mij vanzelf spreekt maar misschien voor hier wel iets verzacht: 1 huis of appartement, niet meerdere.
Ik zie dit nu pas