Stel je persoonlijke vraag #38

Ja, we moeten ze inderdaad in kleine stukjes breken. Ze mag/moet ook maar een kwart van een al best klein pilletje per eetbeurt. Maar ook om dat mini-stukje eet ze heen :frowning:

Ze heeft van het weekend weer een aanval gehad waar ik bij was. Daarbij heeft ze ook een nagel gescheurd. Was echt niet leuk. We zijn zelf echt niet vaardig genoeg om die pilletjes in haar bek te duwen, en ze eet normaal gesproken alles! Behalve als het goed voor haar is natuurlijk.

1 like

Bij mij mógen honden niet eens door de stad lopen dus hoe ziet b&b dat voor zich? Optillen?

2 likes

Ligt aan wat voor dier je hebt. Mijn hond houdt van winkelen omdat die dan allerlei nieuwe geurtjes ontdekt (vooral schoenenwinkels zijn favoriet)

Maar ik zou ook niet op zaterdagmiddag door de Kalverstraat met haar lopen.

Er zitten toch ook gewoon bagels&beans op niet-drukke plekken in de stad? :joy: haha alsof je met je dier een snelweg op moet om bij een koffietent te komen.

18 likes

Nee karretje natuurlijk!

@Schaakmat Hoop niet voor de medewerkers dat iedereen chihuahuas meeneemt. Dan moeten ze oordopjes uitdelen

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #6

Dan moet je maar verhuizen ja.

Nee maar het idee is dus van dat dieren in een cafe naar binnen mogen? Of dat mensen gratis koffie krijgen en meer bestellen. No offence naar @Dazed .

Beschouw jij jezelf als een dierenliefhebber?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Kun je een dierenliefhebber zijn en niet vegetarisch zijn?

• Nee dat gaat niet samen
  • Ja het kan
  • Anders

0 stemmers

Ik ben niet vegetarisch, maar ik hoor altijd dat ik een dierenliefhebber ben. Zelf weet ik het niet meer eerlijk gezegd.

1 like

Nu al zin in deze discussie

20 likes

Haha echt? Naja het is heel hypocriet toch, ik eet letterlijk een dier. Maar ohhh ik ben wel een liefhebber. Dat vind ik dus schijnheilig af. Maar ik ben nooit een vleesliefhebber geweest. Mn “omgeving” zegmaar vrienden en familie moet ik alleen vertellen dat ik dan vegetarisch ben. En dat vind ik dus zo’n stempel.

3 likes

Mijn hond woont in de stad. Wat zal dat arme beestje een kutleven hebben zeg.

2 likes

Ligt eraan of er een draaiorgel langskomt

2 likes

Voor de mensen die vegetarisch eten* vind je dat lastig toe te passen in je dagelijkse leven?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

1 like

Ik zou niet weten hoe dit moeilijk kan zijn. Brood is vega en p.atat is vega. Dat wordt overal wel geserveerd/ ligt in de voorraadkast

10 likes

Honden mogen altijd al gewoon mee de b&b in trouwens.

@Vaiana ik woon toevallig niet in de straat waar de draaiorgel staat, maar die staat er alleen op zaterdag en dan loop ik daar ook wel eens langs met dr. Vind ze ook prima hoor.

1 like

https://www.ad.nl/rotterdam/d66-vindt-dat-leger-des-heils-discrimineert-bij-aannemen-personeel-dit-kan-echt-niet-meer~a82beee1/

Vind jij het discriminatie dat het Leger des Heils alleen mensen met een christelijke geloofsovertuiging in dienst heeft?

• Ja, dat kan echt niet
  • Nee, is een logische werkwijze
  • Het is discriminerend maar ik snap het wel
  • Geen idee/boeit me niet

0 stemmers

Het is wel een geloof, maar boeiend als iemand wil helpen

5 likes

Als jouw manager/baas je op kantoor roept (of belt dat er iets besproken moet worden), denk jij dan meteen dat het iets negatiefs is en dat je ontslagen wordt?

• Ja, ga dan echt met buikpijn het gesprek aan
  • Ik heb lichte spanning, zo erg zal het niet zijn
  • Doet me echt helemaal niks

0 stemmers

2 likes

Ik ervaar dan wel erge stress ja, maar dat komt 100% door een situatie bij mijn oude werkgever, die een slecht nieuws gesprek heel slecht heeft aangepakt. Ben daar echt mega onzeker door geworden.

4 likes