Haha chille tip!
Ja, maar ik lees het meestal te laat waardoor de discussie alweer klaar is, dus voelt dan een beetje stom om te reageren.
Ik vroeg een keer tips om ziek te worden en toen kreeg ik allemaal adviezen over hoe je ziekte kon faken
DAT WAS NIET DE VRAAG
Iemand stelde ooit de vraag wie er z’n sokken apart wast, ik zei dat ik dat deed want dan raakte ik minder sokken kwijt in de was en toen kreeg ik het ongevraagde advies allemaal matchende zwarte sokken te kopen 1 ik vroeg niet om advies en 2 wat is dit voor deprimerend advies
Zou wel echt minder posten onder werktijd
Fles wijn in feestelijke verpakking die je hebt gekregen, doorgeven als kleinigheidje als je op bezoek gaat:
- Kan niet
- Kan wel
0 stemmers
Als het maar niet dezelfde mensen zijn
Dit is niet zo vgm, ze vragen er wel naar maar je hoeft niet per se christelijk te zijn om er te werken (bron: oud klasgenoten die er werkten)
Edit: oh sorry was al gezegd
Dan ga ik lurken
Ik wil de adventskalender van de easytoys
wat is je favoriete theemerk
- lipton
- pickwick
- huismerk
- clipper
- pukka
- celestial
- yogi
- kusmi
- dilmah
- zonnatura
- twinings
- iets anders
0 stemmers
Losse thee
Ik heb dit al duizend keer gezegd maar IK LUST GEEN THEE!!!
Clipper iets met monday blablablabla
En ik vind die van hun met sinaasappel ook lekker terwijl normaal fruit thee Ze hebben er trouwens ook een met mango die lekker is, echt dat klinkt vies maar is lekker
Simon Levelt
Ja ik moet er ook voor naar een AH XL helaas
JA
alle fruitthee = hoofdpijn maar deze is ~ verkwikkend ~
jammer thee lust jou ook niet!!!
Wat vinden jullie van Sattie in de boom? https://sattieindeboom.nl/
Een kerstbal in de vorm van een satisfyer gemaakt door Thuis bij Door (interieurstylist/-influencer)
- Leuk, ik heb 'm al besteld
- Leuk, ik wil 'm
- Leuk, maar hoef 'm zelf niet
- Nmsmvpe
- Gewoon stom
- Stom, want wat zullen mijn schoonouders ervan denken?
- Stom, want je hangt toch geen vibrator in de kerstboom?
- Stom, want ordinair en/of vunzig
0 stemmers
Beetje kinderlijk. Hihaho er hangt een vibrator in mijn kerstboom. Lachuh
Maar veel plezier ermee. Een boom (plastic of afgehakt) in je kamer zetten en volhangen met prullaria is sowieso kitsch. Veel erger kan je het niet maken.