Kat 1 heeft geen bodem en die eet het wel op, ook al heeft hij z’n brokjes gehad. Kat 2 snapt beter dat hij vol zit en eet dan 2 hapjes en hoeft niet meer. Gevolg: kat 1 eet alles op en moet daarna kotsen want teveel gegeten… Maar ik ga eraan denken morgen!
Dat deed de vorige kat van mn zus ook wat jouw kat 1 doet. Echt een bodemloze put. Die had zelf wel eens met heel veel moeite de hele zak voer uit de la getrokken, compleet losgescheurd en toen lag hij later compleet in coma tussen alle brokken omg haha.
Onze kat is ook zo’n vreetzak. Het gevolg is dat we haar eigenlijk nooit iets extra’s of lekkers geven, want tien minuten later mogen we het zelf weer van de vloer schrapen.
Helaas eet ze niet alles. Om haar epilepsie-pilletjes eet ze netjes heen
Ik heb geen huisdier maar gratis tip voor mensen die wel een huisdier hebben: als je 'm meeneemt naar de bagels & beans deze week krijg je gratis koffie!
Maar wat krijgt het dier zelf dan? Haha of meer dat ze dus naar binnen mogen?
Kan je die pilletjes verbreken in kleine stukjes of mag dat niet? De kat van mn zus kreeg diabetes maar ze gaven hem oprecht echt niet veel, dat lag ook aan het ras. Maar ze konden hem alleen goed een spuit geven als hij weer eens al galopperend naar zn volle voerbakje ging.
Haha ben echt benieuwd wat voor huisdieren mensen allemaal meenemen dan. Dat iemand z’n wandelende tak in een doosje meeneemt voor een gratis koffie
Ja en het heeft toch niet zoveel met dierendag te maken want de mens krijgt dus een gratis koffie. En het dier heeft er denk ik geen zak aan.
Dit idee vind ik echt leuk en stom tegelijk. Opzich wel schattig maar ik ben dan wel bang dat mensen allemaal dieren meenemen naar een stressvolle omgeving (echt konijnen ofzo) voor een gratis koffie.
Ja ik ga echt niet door de stad lopen met de hond voor een koffietje
Nee joh! Dat doe je zo’n beessie toch niet aan? Door de drukke stad lopen?
Ja, we moeten ze inderdaad in kleine stukjes breken. Ze mag/moet ook maar een kwart van een al best klein pilletje per eetbeurt. Maar ook om dat mini-stukje eet ze heen
Ze heeft van het weekend weer een aanval gehad waar ik bij was. Daarbij heeft ze ook een nagel gescheurd. Was echt niet leuk. We zijn zelf echt niet vaardig genoeg om die pilletjes in haar bek te duwen, en ze eet normaal gesproken alles! Behalve als het goed voor haar is natuurlijk.
Bij mij mógen honden niet eens door de stad lopen dus hoe ziet b&b dat voor zich? Optillen?
Ligt aan wat voor dier je hebt. Mijn hond houdt van winkelen omdat die dan allerlei nieuwe geurtjes ontdekt (vooral schoenenwinkels zijn favoriet)
Maar ik zou ook niet op zaterdagmiddag door de Kalverstraat met haar lopen.
Er zitten toch ook gewoon bagels&beans op niet-drukke plekken in de stad? haha alsof je met je dier een snelweg op moet om bij een koffietent te komen.
Nee karretje natuurlijk!
@Schaakmat Hoop niet voor de medewerkers dat iedereen chihuahuas meeneemt. Dan moeten ze oordopjes uitdelen
Dan moet je maar verhuizen ja.
Nee maar het idee is dus van dat dieren in een cafe naar binnen mogen? Of dat mensen gratis koffie krijgen en meer bestellen. No offence naar @Dazed .
Beschouw jij jezelf als een dierenliefhebber?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Kun je een dierenliefhebber zijn en niet vegetarisch zijn?
- Nee dat gaat niet samen
- Ja het kan
- Anders
0 stemmers
Ik ben niet vegetarisch, maar ik hoor altijd dat ik een dierenliefhebber ben. Zelf weet ik het niet meer eerlijk gezegd.