Stel je persoonlijke vraag #38

Ja ik begrijp de toegevoegde waarde er ook echt niet van. En ze gingen altijd zeiken op de naam Lisa, zou wel iemand van dat team een slechte ervaring met een Lisa hebben gehad. Maar dat was ook zo random. Dit ook bijv. Stel pubers.

images (17)

4 likes

Ik vind het echt schandalig dat sommige influencers zo hengelen naar kijkerspost. Waarom doe je dat? Je weet dat je kijkers over het algemeen minderjarig zijn en beter hun geld aan zichzelf kunnen besteden, maar toch steeds je post filmen.
Kijk, hengelen bij bedrijven moet je zelf weten. Daar belandt je mail toch in de prullenbak.

2 likes

Wist niet dat slutshaming grappig was

4 likes

Aan deze uitslag te zien moet ik naar het impopulaire meningen topic, maar ik vind alle clipper thee naar hetzelfde smaken. Naar natte krant.

12 likes

Ja eigenlijk moet ik die insta gaan ontvlogen, hoewel het soort van ironisch bedoeld is walg ik echt van die lifestyle en alle berichten die ik erover lees daar

3 likes

Kwam deze tegen op Buzzfeed. Hoe trek hij je sokken en schoenen aan?

• Sok, sok, schoen, veter strikken, schoen, veter strikken
  • Sok, sok, schoen, schoen, strikken, strikken
  • Sok, schoen, sok, schoen, strikken, strikken
  • Sok, schoen, strikken, sok, schoen strikken
  • Ik doe het helemaal anders

0 stemmers

3 likes

Sokken boven aantrekken.
Ik stap in mijn schoenen zonder de veters los te maken. Achterkant is inmiddels helemaal afgeragde, maar works for me

16 likes

Ik strik praktisch nooit veters. Of ik draag laarzen/sjes met een rits, elastiek of zelfs klittenband. Of sneakers, maar die laat ik gestrikt en dan schiet ik er zo in.

5 likes

Hebben jullie je veterstrikdiploma?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik was als kind echt te dom om veter te strikken :smiling_face_with_tear: dus ik heug me te herinneren dat ik hem niet gehaald heb. Gelukkig is het alsnog goed gekomen.

2 likes

Wow ff serieus die stories man. Misschien ben ik echt een doetje maar ben echt in shock door de hoeveelheid ‘haha gorillas en de dealer tegelijk aan mijn deur’ / ‘lekker met de ketmobiel naar huis’ / ‘ ‘s avonds aan de sos ‘s ochtends alles eruitzweten bij hot yoga’ berichten

7 likes

Laatst nog een uitgebreide discussie gehad omdat mijn vader altijd sok schoen sok schoen doet :skull: Zo onlogisch haha ik snap het nog steeds niet

1 like

Ik draag geen schoenen thuis dus het is vaak sok-sok en als ik mijn schoenen aantrek in de gang stap ik er zo in. Zonder te strikken etc. En zo stap ik er ook weer uit.

3 likes

Heb jij weleens moeten huilen op de radio omdat je tickets voor een artiest hebt gewonnen?

• Nee, doe sowieso niet mee met zulke winacties
  • Nee, maar zou mij wel kunnen overkomen
  • Gewoon nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Ik heb onlangs iets vergelijkbaars gedaan (voor optie 2 gegaan) en het heeft me zoveel rust en positiviteit gegeven! Geen seconde spijt gehad.

2 likes

Welke smurf past bij jou?

• Babysmurf
  • Boerensmurf
  • Brilsmurf
  • Dichtersmurf
  • Droomsmurf
  • Grote Smurf
  • Hippe Smurf
  • Kleermakersmurf
  • Klungelsmurf
  • Knutselsmurf
  • Lolsmurf
  • Luilaksmurf
  • Moppersmurf
  • Muzieksmurf
  • Mijnwerkersmurf
  • Potige smurf
  • Robot Smurf
  • Schildersmurf
  • Smulsmurf
  • Smurfin

0 stemmers

3 likes

Haha ik heb potige smurf altijd een gekke naam gevonden. Ja hij is zo potig!
Mis brilsmurf wel in dit rijtje trouwens. Edit: Huh oh hij staat er wel?

1 like

Zin om de smurfen te kijken nu

4 likes

Ik denk het wel ja! Helemaal omdat ik ook de optie om een poll te maken niet meer kan vinden?? Word echt blind volgens mij. Ik kan alleen lijstjes aanmaken.

2 likes

Welk van deze dingen kan je goed? #1

• Schaken
  • Dammen
  • Pokeren
  • Poolen
  • Bowlen
  • Kaart lezen
  • Biertjes tappen
  • Ikea bouwpakketten in elkaar zetten
  • Nagels lakken
  • Make-uppen
  • Behangen
  • Bakken
  • Koken
  • Plant in leven houden

0 stemmers

Welk van deze dingen kan je goed? #2

• Namen onthouden
  • Datums onthouden
  • Telefoonnummers onthouden
  • Kentekens onthouden
  • Dromen onthouden
  • Songteksten onthouden
  • Dingen plannen
  • Snoertjes uit elkaar halen
  • Spullen kwijtraken
  • Mijn elleboog likken
  • Tuineren
  • Koffer inpakken
  • Overal in slaap vallen

0 stemmers

4 likes

Whahah nou van frustratie en schaamte bijna.

Werd wakker gebeld, had ik Timur van 3fm aan de lijn, live op de radio. Dus ik was helemaal slaapdronken van ‘uh wtf’. Dus hij vragen ja wat vind je van Anouk? Dus ik ‘eh tja…ben geen groot fan ofzo’. En ‘zou je wel eens naar een concert van haar willen?’ en ik geen idee wat er aan de hand was ‘nouja ik zou het zelf niet per se kiezen ofzo maar het is vast leuk.’

Toen werd t stil en toen kwam t van ‘oh nou, stel dat je dan toch naar een concert van haar zou gaan, met wie zou je dan gaan?’. En toen bleek dus dat een vriendin had geappt om kaartjes te winnen en zij mijn gegevens had doorgegeven, en als ik dan goed raadde wie met mij naar Anouk wilde, we kaartjes wonnen. Mja, ik raadde het dus wel goed en daarna was het een beetje ongemakkelijk ‘nou gefeliciteerd dan I guess’ :joy: we zijn uiteindelijk wel gegaan samen en was best leuk concert haha

66 likes