Damn, Honey
Geen idee, is niet waar ze om vroeg in ieder geval haha
@Merrow ik snap je trouwens hoor, dat is zeker ook een belangrijke factor om mee te nemen!
ik heb even overwogen om voor de nieuwsbrief van de havermelkelite te betalen maar ik vind dat telkens meer zoân âkijk mij gekke amsterdammer die onnodige shit kooptâ vibe krijgen en aangezien ik niet in amsterdam woon heb ik geen zin om daaraan bij te dragen
groetjes van buiten de ring xoxo
nauwelijks but i will survive
Oja daar heb ik een abo op! Bijna vergeten
Ik heb de nieuwbrief gehad! Maar merkte dat ik hem in praktijk eigenlijk nooit las, en veel artikelen zaten alsnog achter een paywall. Vond de nieuwsbrief wel meevallen met het gekke amsterdammergehalte, in tegen stelling tot het instagramaccount waar nu vooral die havermelkelite acties gedeeld worden. (aka coke, van moofs, kaasjes van kef, natuurwijn en veel te dure retraites)
IK. VIND. ALLEEN. DIT. AL. IRRITANT.
Ja ik begrijp de toegevoegde waarde er ook echt niet van. En ze gingen altijd zeiken op de naam Lisa, zou wel iemand van dat team een slechte ervaring met een Lisa hebben gehad. Maar dat was ook zo random. Dit ook bijv. Stel pubers.
Ik vind het echt schandalig dat sommige influencers zo hengelen naar kijkerspost. Waarom doe je dat? Je weet dat je kijkers over het algemeen minderjarig zijn en beter hun geld aan zichzelf kunnen besteden, maar toch steeds je post filmen.
Kijk, hengelen bij bedrijven moet je zelf weten. Daar belandt je mail toch in de prullenbak.
Wist niet dat slutshaming grappig was
Aan deze uitslag te zien moet ik naar het impopulaire meningen topic, maar ik vind alle clipper thee naar hetzelfde smaken. Naar natte krant.
Ja eigenlijk moet ik die insta gaan ontvlogen, hoewel het soort van ironisch bedoeld is walg ik echt van die lifestyle en alle berichten die ik erover lees daar
Kwam deze tegen op Buzzfeed. Hoe trek hij je sokken en schoenen aan?
- Sok, sok, schoen, veter strikken, schoen, veter strikken
- Sok, sok, schoen, schoen, strikken, strikken
- Sok, schoen, sok, schoen, strikken, strikken
- Sok, schoen, strikken, sok, schoen strikken
- Ik doe het helemaal anders
0 stemmers
Sokken boven aantrekken.
Ik stap in mijn schoenen zonder de veters los te maken. Achterkant is inmiddels helemaal afgeragde, maar works for me
Ik strik praktisch nooit veters. Of ik draag laarzen/sjes met een rits, elastiek of zelfs klittenband. Of sneakers, maar die laat ik gestrikt en dan schiet ik er zo in.
Hebben jullie je veterstrikdiploma?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik was als kind echt te dom om veter te strikken dus ik heug me te herinneren dat ik hem niet gehaald heb. Gelukkig is het alsnog goed gekomen.
Wow ff serieus die stories man. Misschien ben ik echt een doetje maar ben echt in shock door de hoeveelheid âhaha gorillas en de dealer tegelijk aan mijn deurâ / âlekker met de ketmobiel naar huisâ / â âs avonds aan de sos âs ochtends alles eruitzweten bij hot yogaâ berichten
Laatst nog een uitgebreide discussie gehad omdat mijn vader altijd sok schoen sok schoen doet Zo onlogisch haha ik snap het nog steeds niet
Ik draag geen schoenen thuis dus het is vaak sok-sok en als ik mijn schoenen aantrek in de gang stap ik er zo in. Zonder te strikken etc. En zo stap ik er ook weer uit.
Heb jij weleens moeten huilen op de radio omdat je tickets voor een artiest hebt gewonnen?
- Nee, doe sowieso niet mee met zulke winacties
- Nee, maar zou mij wel kunnen overkomen
- Gewoon nee
- Ja
0 stemmers