Stel je persoonlijke vraag #38

Ik hou zo van dit topic he. Elke keer denk je we zullen nu toch wel alles aan elkaar gevraagd hebben maar dan komt er weer zoiets :grin:

6 likes

Zombie. Gewoon in mijn ongelikte berenvorm verschijnen en dan lijk ik genoeg op een zombie

2 likes

Deze vraag is alleen nog redelijk recent (dit jaar denk ik) al gesteld dus mss hebben we echt alles gehad.

6 likes

Echt? :sob:echt een illusie armer nu

1 like

Ik ben de originele vraagsteller :raising_hand_woman:t2:
Verwacht nu wel een applaus of een sarcastisch duimpje

1 like

Gezien ik in een lollige bui ben. Op welke Teletubbie lijk jij het meest?:

• Lala (die gele)
  • Dat creepy babyzonnetje
  • Po (die rooie)
  • Tinky Winky (De paarse, die verbazingwekkend nooit iemand heeft gemept met een tas)
  • Dipsy (groene met een toffe hoed)
  • De stofzuiger

0 stemmers

1 like

Ik ben heel even lid geweest van Bonnie haar petje af, maar er was echt niks aan dus snel er weer uit gegaan.

1 like

De stofzuiger heet Nono en zo ben ik als kind ook wel eens genoemd dus is de enige optie.

1 like

Iedereen focus

3 likes

De stofzuiger want ik inhaleer ook altijd lekker eten.

3 likes

Zo eens!! Ik heb twee feestjes dit jaar, eentje is de Halloween-editie van Emo Night hahaha en voor de andere moet iedereen literair :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Kun jij je de Bijlmer ramp herinneren?

• Ja
  • Nee
  • Ik was nog niet geboren / ik was heel jong

0 stemmers

Als je nee of nog niet geboren / heel jong hebt ingevuld, heb je dit op latere leeftijd wel mee gekregen?

• Ja
  • Nee
  • Weinig

0 stemmers

Ik zit helemaal in de serie en de podcast, maar ik ben er eigenlijk verbaasd over dat ik zó weinig wist/weet van zo’n ramp in ons kleine land.

4 likes

Welke van de totally spies ben jij?

• Clover
  • Sam
  • Alex
  • Jerry

0 stemmers

1 like

Vraag het niet aan mij, ik ben met pensioen.

51 likes

Gladis? :joy:

3 likes

Heb er toevallig laatst wat mwer van meegekregen door de serie. Maarja er is zoveel in de doofpot gestopt nu.

4 likes

afbeelding

22 likes

Will do! :grin:

@Kultakala hahaha goeie lifehack wel om niet te wachten voor de wc (en tevens de enige dag per jaar dat dat daadwerkelijk werkt en niet fucking raar is ook :’) )

1 like

Whahahahah deze uitspraak is hier thuis echt vastgeroest. Mijn broer gebruikt hem vaak tegen zijn kinderen :joy:

7 likes

Vroeger was Sam mijn favoriet omdat ze lang haar had, echt een domme reden eigenlijk :joy:

10 likes