Habit
HAHA ik heb dit naar m’n gevoel echt wel 5 keer moeten kijken bij lessen als ckv enzo maar ook tijdens mijn filmminor voor m’n bachelor
Nobody asked maar mijn favoriete concept is “Ries is zijn oorbel kwijt”
Ik ken het alleen via het forum haha maar ik voel dit filmpje echt
Ben jij iemand die “ja goed! Lekker druk” zou zeggen als iemand vraagt hoe het gaat?
- Ja
- Nee, en ik zie druk zijn ook niet als iets om constant te willen of naar te streven
- Nee, maar ik wou dat ik wel zo was
- Gewoon nee
0 stemmers
Haha omg met die glijbaan, jeugdtrauma’s
Dat moment dat ze uit het bubbelbad klimmen en de halve groendecoratie met zich mee sleuren .
Ik cringe echt zo hard maar dit is zo herkenbaar. Zelf ging ik toen ik 12 was met een vriendinnetje aan letterlijk elke jongen die niet heel lelijk was z’n MSN vragen, dus ik was wel wat minder schuw dan deze meiden haha. Maar vervolgens wel helemaal in shock toen we een condoom zagen drijven in het water.
“Lekker druk” vind ik echt walgelijk klinken.
“Ja gaat goed, er gebeuren allemaal leuke dingen!” zou ik wel graag zeggen *
*dat zou ik dan niet met ‘druk’ associëren weliswaar.
hahaha omg beste tien minuten van mijn dag. Vooral al die types 90ies kinderen en politiek incorrecte scheldwoorden
Ja maar dat zeg ik dus, waar ik woon ga je niet snel ‘even’ naar een museum. Als ik de kaart bekijk op museum.nl kan ik er naar ongeveer 3 in de buurt. Maar een museum over Staphorst trekt me niet. De rest is al snel een uur of langer rijden. Musea bezoeken is voor mij daardoor iets wat ik alleen doe als ik een weekend weg ben en dan niet ook al 100 andere plannen in die buurt heb en dat gebeurt geen 3 of 4 keer per jaar. De prijs valt zeker mee, maar dan kan het dus alsnog niet uit. Anders had ik er meteen 1 gekocht of cadeau gevraagd.
Hahaha wat is de boodschap van dat filmpje en waarom zou je die met CKV kijken?
Wat een smerig woord is dit eigenlijk
Hahahq altijd! Ook als ik vakantie heb en drie weken lang lig te meuren op mn bed.
Edit : oh ik zeg dit eigenlijk omdat ik dat als smoes kan gebruiken als iemand dan wilt afspreken. ‘Nee sorry, zoals ik al aangaf is het zoooo druk’
Croissants
- Eet ik liever koud
- Eet ik liever warm
- Eet ik liever helemaal niet
0 stemmers
en dan het liefst zo eentje die eigenlijk nog net half ‘rauw’ is van binnen qua deeg haha, niet zo’n gortdroog krokant ding
omdat het cultureel erfgoed is? nee geen idee meer. ik herinner me er ook nog een genaamd “Turkse Chick” ofzo over Yolanthe die met een jongen flirtte en toen kwam haar broer wraak nemen. echt erg eigenlijk??
Een warme croissant is niet fatsoenlijk open te snijden om er iets tussen te doen wat m nog lekkerder maakt. Dus koud. Alleen een vooraf gevulde croissant wel warm
Jaa zo leuk! Ik zag deze bij Kort! op NFF en weet nog dat de hele zaal zo hard aan het lachen was. Wat leuk dat hij op YouTube staat