vind jij alle culturen evenwaardig?
- nee, sommige culturen zijn beter dan andere
- ja, alle culturen zijn evenveel waard
- anders
0 stemmers
vind jij alle culturen evenwaardig?
0 stemmers
Goh ik zit helemaal in een crisis
Wat vind ik? Wat moet ik vinden? Wat hoor ik te vinden?
Maar ik denk dat ik het woord beter niet zou willen gebruiken eigenlijk, dus nee?*
Wacht nee, ik bedoel dus ja
Edit: toch nee, ik vind alle culturen beter dan de Zwitserse cultuur!
Ik denk wel dat culturen waarin bijv. vrouwen geen gelijke rechten hebben minder ontwikkeld zijn. Beter is niet echt het goede woord denk ik?
Maar als je naar een persoon op zich kijkt uit een bepaalde cultuur, vind ik sowieso niet dat diegene minder ontwikkeld of “slechter” is dan iemand uit een andere cultuur.
Wat lijkt je de ergste singulariteit in de toekomst als AI de verkeerde kant opgaat?
0 stemmers
En wat lijkt je het meest aannemelijk dat ook echt gaat gebeuren op redelijk korte termijn?
0 stemmers
vind jij ontbijten lekker/leuk?
0 stemmers
Ik lees zo vaak dat mensen ‘s nachts water drinken (door het echt te gaan pakken of een glas water naast hun bed te hebben staan), maar ik ben nog nooit ‘s nachts wakker geworden van dorst. Drink jij ‘s nachts wel water?
0 stemmers
Hierop inhakend:
Ga je wel eens uit ontbijten?
0 stemmers
Sorryyyy, alles ging mis.
Lekkerste glas water is water in de nacht
Maar ik ben sowieso van de overmatige hydratatie , ik drink glazen altijd in één grote gulp (dit is niet het juiste woord of wel) op.
Haha ja ik ook, hou echt van water! Maar ‘s nachts wakker worden van de dorst heb ik echt niet
@Shadina gewoon überhaupt ‘s nachts wakker worden en water drinken, maakt niet uit op wat voor manier
Moet er niet aan denken om te moeten wachten op ontbijt, dus klaarmaken en vertrekken naar een ontbijt. Ik functioneer pas na mijn kwark met flakes
Ja, echt hè! Ik moet gewoon eerst eten als ik uit bed kom, anders is het echt voor niemand leuk als ik de deur uit ga.
Nee, bah, ik doe hier niet aan mee.
Ik ontbijt dan gewoon twee keer.
Ik ontbijt echt vaak buiten de deur, als ik niks in huis heb ga ik regelmatig naar een ontbijtplekje in de stad hoor.
Fijn dat ik in zoveel mensen hun gedachten ben
En ew.
Als ik iets met veel knoflook gegeten heb die dag word ik 's nachts wel eens wakker van de dorst. Dat glas water is dan echt het allerlekkerst
Ik walg inmiddels van alle vaatdoekjes en schuursponsen, vooral toch door jouw posts daarover haha. Had altijd zo’n doekje over de kraan hangen (SORRY) maar nu ben ik bekeerd.
Alleen als ik heel verkouden ben want dan slaap ik met m’n bakkes open dus wordt ik 's nachts vaak wakker en voelt m’n tong aan alsof het van rubber is. Dus dan drink ik ff wat
Als het een stukje lopen/fietsen is dan eet ik thuis al wel wat hoor. Wakker is eten.