Stel je persoonlijke vraag #38

Ah oke, ik dacht gewoon een mini kiwi met schil haha maar het is dus eerder een bes die naar een kiwi smaakt?

1 like

Ja en ook met een kiwi binnenkant! En ze zijn altijd heel zacht(ook de schil), totaal niet zo hard als een kiwi!

5 likes

Kiwi kun je eigenlijk ook met schil eten.

7 likes

Ja dat weet ik, mede door dit forum. Maar ik bedank ervoor :cry:

Eet jij wel eens kiwi (het normale formaat dus) met schil?

• Nooit
  • Soms
  • Altijd

0 stemmers

2 likes

Nooit :grimacing:

Ik mis optie ‘nee’ haha

Ja rustaghh, haha ik zat 3 dingen tegelijk te doen en totaal niet op de opties gelet. Binnen 30 seconden aangepast, EXCUSES :rofl:

Ik denk vooral dat ik dan een zere tong krijg want als kind had ik de rare gewoonte aan een kiwischil te likken en dat deed eigenijk pijn.

2 likes

Ik heb het eens geprobeerd n.a.v. de reacties hier en vond het echt niet lekker.

2 likes

Ik eet sowieso bijna nooit meer kiwi (gold) want die dingen zijn gewoon bijna €2 per stuk. Doe ff normaal

14 likes

Alleen die gele kiwi’s, de groene ook geprobeerd maar de schil was te aanwezig (harig).

2 likes

Ja ze zijn idd echt duur! Iig bij de ah. En ik kom tegenwoordig bijna nooit meer in een andere supermarkt maar misschien dat een grote turkse supermarkt ze goedkoper hebben?

Ik eet nooit een kiwi, want allergisch. Kan mij geeneens voorstellen hoe het smaakt.

1 like

Dacht ff bijna dat jij een forummer was die vaak actief was op egf. Maar zij at w 1 keer per jaar kiwi en ging dan helemaal spacen ervan? Omdat ze allergisch was.

7 likes

Dat is @Egel toch?

1 like

Oh ze zit hier nog! Haha ja ik vond dat bericht toen eerlijk gezegd wel funny. Dat je helemaal kan spacen van een kiwi.

1 like

Nooit gehoord dat je kan spacen door een allergische reactie. Tenminste ik vind een dikke keel en tintelende tong niet bepaald lekker

Morgen is het dierendag. Doe je dan altijd iets speciaals/extra’s voor je huisdier?

• Heb geen huisdier
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Volgens mij was het verhaal dat ze een antihistamine nam waar ze heel wazig van werd om een kiwi te kunnen eten

6 likes

Als de katten het geluk hebben dat ik er op tijd aan denk krijgen mijn katten een blikje tonijn. Maar meestal gaat het mis omdat ik er aan denk zodra ik hoor dat ze hun voer krijgen uit de automaat.

2 likes

Ik vind het eigenijk wel leuk als je ze wat extra’s geeft. Alleen dan niet bijv. Een truitje voor je hond.

1 like