Ah oke, ik dacht gewoon een mini kiwi met schil haha maar het is dus eerder een bes die naar een kiwi smaakt?
Ja en ook met een kiwi binnenkant! En ze zijn altijd heel zacht(ook de schil), totaal niet zo hard als een kiwi!
Kiwi kun je eigenlijk ook met schil eten.
Ja dat weet ik, mede door dit forum. Maar ik bedank ervoor
Eet jij wel eens kiwi (het normale formaat dus) met schil?
- Nooit
- Soms
- Altijd
0 stemmers
Nooit
Ik mis optie ‘nee’ haha
Ja rustaghh, haha ik zat 3 dingen tegelijk te doen en totaal niet op de opties gelet. Binnen 30 seconden aangepast, EXCUSES
Ik denk vooral dat ik dan een zere tong krijg want als kind had ik de rare gewoonte aan een kiwischil te likken en dat deed eigenijk pijn.
Ik heb het eens geprobeerd n.a.v. de reacties hier en vond het echt niet lekker.
Ik eet sowieso bijna nooit meer kiwi (gold) want die dingen zijn gewoon bijna €2 per stuk. Doe ff normaal
Alleen die gele kiwi’s, de groene ook geprobeerd maar de schil was te aanwezig (harig).
Ja ze zijn idd echt duur! Iig bij de ah. En ik kom tegenwoordig bijna nooit meer in een andere supermarkt maar misschien dat een grote turkse supermarkt ze goedkoper hebben?
Ik eet nooit een kiwi, want allergisch. Kan mij geeneens voorstellen hoe het smaakt.
Dacht ff bijna dat jij een forummer was die vaak actief was op egf. Maar zij at w 1 keer per jaar kiwi en ging dan helemaal spacen ervan? Omdat ze allergisch was.
Oh ze zit hier nog! Haha ja ik vond dat bericht toen eerlijk gezegd wel funny. Dat je helemaal kan spacen van een kiwi.
Nooit gehoord dat je kan spacen door een allergische reactie. Tenminste ik vind een dikke keel en tintelende tong niet bepaald lekker
Morgen is het dierendag. Doe je dan altijd iets speciaals/extra’s voor je huisdier?
- Heb geen huisdier
- Ja
- Nee
0 stemmers
Volgens mij was het verhaal dat ze een antihistamine nam waar ze heel wazig van werd om een kiwi te kunnen eten
Als de katten het geluk hebben dat ik er op tijd aan denk krijgen mijn katten een blikje tonijn. Maar meestal gaat het mis omdat ik er aan denk zodra ik hoor dat ze hun voer krijgen uit de automaat.
Ik vind het eigenijk wel leuk als je ze wat extra’s geeft. Alleen dan niet bijv. Een truitje voor je hond.