Stel je persoonlijke vraag #38

Ja, dát had erbij gemoeten als antwoordoptie. Verwoordt precies mijn gevoel hierover. Echt brugklas vibes…

Ik heb overigens sinds ik uit huis ben - toch alweer zo’n 18 jaar geleden - nooit meer een kerstboom gezet. Dus aan mij is het sowieso niet besteed.

1 like

Ik snap de productfoto’s niet.
“En nuuuu stoppen we ze in champagneglazen. Daarna houden we er een bij een oor.”

3 likes

Zijn oren erotische zones dan? Dan snap ik het nog wel

1 like

Daar merk je niks van als je hem zowat tegen je oorbel houdt

2 likes

Maar ze is interieurstylist. Dus ze stylet de kerstbal.

1 like

Luv deze natte thee, maar prijzig: Pickwick Slow Tea smooth grey - 3 x 25 stuks | bol.com

1 like

Ja het verbaasde me gewoon dat er niet ergens ‘heerlie de peerlie’ in deze tekst stond ofzo

5 likes

Weet niet of je er toevallig bij een in de buurt woont, maar bij de Normal hebben ze iets van 8 Clipper smaken en die zijn standaard iets van €2,10. En ook wel lekkere zoals de Happy Monday enzo en soms veranderen de smaken ook!

3 likes

Deze week 2e halve prijs bij de AH! Niet geweldig, maar beter dan niks. Zit al weken op een goede aanbieding te wachten, maar komt maar niet.

3 likes

Ik vind die Clipper thee echt zo’n teleurstelling. Het smaakt echt muf.

4 likes

Ohjaa die is lekker

1 like

Heb eigenlijk niet een favoriet merk, want vaak heeft elk merk wel meer en mindere lekkere, maar ik denk dan toch clipper.

Maar deze vond ik vooral lekker en die is uit het assortiment gehaald.

Groene_thee_appel_kiwi_01218888

8 likes

Venkel thee, oftewel venkel zaad, is mijn alltime lieveling “thee”.

1 like

Goeie reclame wel dit, linkje erbij alles :ok_hand:

Ontopic: het is toch vooral heel erg niet origineel? Fred van Leer had dit vorig jaar al.

3 likes

Ik had begrepen dat Celestial Seasoning van oorsprong (of nog altijd?) van een weirde new age cult komt, met racistisch wereldbeeld.

5 likes

Wtf? En dat met zo’n lief beertje :sob:

Wilde dit ook net komen melden. Mijn favoriete podcast Behind the Bastards had er laatst een aflevering over

1 like

Ik heb bengal spice thee gekocht nav een post hier maar het smaakt gewoon naar een kruising tussen fireball en tijgerbalsem. Ik had het kunnen weten want natuurwinkelthee is gewoon niet aan mij besteed. Dit zijn mijn lievelings:

Napoleonbal
image
Zo zacht van smaak

5 likes

Betrap jij jezelf er wel eens op dat je uitspraken doet van je ouders? En dan vooral die waar je bij rolde met je ogen

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ik probeer een balans te vinden in vriendschappen. Wat is een goed balans in er voor iemand zijn maar niet te veel erin investeren omdat ze dan verwachten dat je echt altijd klaar staat. Of sta je altijd klaar voor je vrienden?

Ik merk dat ik geen energie meer heb en overprikkeld raak van andermans problemen: uren aan te telefoon zitten luisteren naar hoe slecht het met iemand gaat, altijd proberen af te spreken. Maar ik wil ook niet mijn vrienden verliezen. Heb in korte tijd drie vrienden verloren omdat ik langzaam aan minder tijd in ze investeerde en dat Zagen ze als een teken van er niet voor hun zijn

• Ik sta altijd klaar voor vrienden, ze kunnen mij altijd bellen
  • Nee als ik geen zin heb om te bellen doe ik dat niet

0 stemmers

2 likes