Stel je persoonlijke vraag #38

Ik geef soms via fooienpot een kleine fooi. Kan je zelf beslissen hoeveel en wanneer.

2 likes

Optie 2 mits je die richting wel echt ook ziet zitten, maar een eventuele optie 3 is om een andere baan te zoeken in de richting die je trekt van optie 1? Ik weet dat het niet je vraag was maar ik gooi hem er toch in, haha

6 likes

Ik denk dat ik geen enkele maker ter wereld leuk genoeg vindt om ervoor te betalen. Heb ook nog nooit echt genoten van een podcast geloof ik.

Ja sorry, maar ze concurreren toch met 2000 reality trash die ik gratis op YouTube kan kijken.

Edit: ik kan me dus echt heel moeilijk voorstellen dat mensen voor mensen als Alwin/Bonnie/Lotte(heeft die dit?) zouden betalen, dat zijn toch echt zulke normalo’s?

20 likes

Of nog erger: kaartjes en fanmail sturen

8 likes

SortedFood

2 likes

Ik ben patreon member van een band!

2 likes

Ballenbingo mis je nog. Niet per se grappig meer wtf voor onzin kramen mensen uit.

5 likes

De Podcast Televisië!

2 likes

Of zich aanmelden om een stuk van een kerstboom opgestuurd te krijgen.

4 likes

Ik twijfel al heel lang om voor de Patreon van mijn favoriete podcast Maintenance Phase te betalen, maar ik betaal ook voor steeds meer streamingsdiensten dus dan zou ik eerst wat anders stop moeten zetten

4 likes

Ja die optie bestaat ook zeker! Er zijn daar op dit moment alleen geen vacatures in. Niet binnen deze organisatie en niet bij andere.

Met bovenstaande functiewisseling nu hou ik mijn vaste contract. Daarmee hou ik ook vastheid en ruimte om eventueel hiernaast nieuwe opleidingen te volgen (kan naast zowel functie 1 als 2). En daarmee kan ik weer op termijn echt alles omgooien als ik dat zou willen

3 likes

Ff die poll van gisteren over “ongevraagd advies geven” invullen :thumbsup:

1 like

Iemand stelt een vraag maar jouw antwoord valt niet binnen de opties die de vraagsteller noemt. Is het dan ongevraagd advies?

1 like

Damn, Honey

3 likes

Geen idee, is niet waar ze om vroeg in ieder geval haha

@Merrow ik snap je trouwens hoor, dat is zeker ook een belangrijke factor om mee te nemen!

2 likes

ik heb even overwogen om voor de nieuwsbrief van de havermelkelite te betalen maar ik vind dat telkens meer zo’n ‘kijk mij gekke amsterdammer die onnodige shit koopt’ vibe krijgen en aangezien ik niet in amsterdam woon heb ik geen zin om daaraan bij te dragen
groetjes van buiten de ring xoxo

9 likes

nauwelijks but i will survive

1 like

Oja daar heb ik een abo op! Bijna vergeten

Ik heb de nieuwbrief gehad! Maar merkte dat ik hem in praktijk eigenlijk nooit las, en veel artikelen zaten alsnog achter een paywall. Vond de nieuwsbrief wel meevallen met het gekke amsterdammergehalte, in tegen stelling tot het instagramaccount waar nu vooral die havermelkelite acties gedeeld worden. (aka coke, van moofs, kaasjes van kef, natuurwijn en veel te dure retraites)

5 likes

IK. VIND. ALLEEN. DIT. AL. IRRITANT.

3 likes