Stel je persoonlijke vraag #38

De combi snipverkouden en goed voelen bestaat voor mij echt niet

15 likes

Wat vinden jullie van Sattie in de boom? https://sattieindeboom.nl/

Een kerstbal in de vorm van een satisfyer gemaakt door Thuis bij Door (interieurstylist/-influencer)

• Leuk, ik heb 'm al besteld
  • Leuk, ik wil 'm
  • Leuk, maar hoef 'm zelf niet
  • Nmsmvpe
  • Gewoon stom
  • Stom, want wat zullen mijn schoonouders ervan denken?
  • Stom, want je hangt toch geen vibrator in de kerstboom?
  • Stom, want ordinair en/of vunzig

0 stemmers

Ik heb echt iets tegen influencers die zo’n product lanceren en de naam ā€˜sattie’. Weet niet waarom maar ik erger me hier zo aan.

20 likes

Beetje kinderlijk. Hihaho er hangt een vibrator in mijn kerstboom. Lachuh

Maar veel plezier ermee. Een boom (plastic of afgehakt) in je kamer zetten en volhangen met prullaria is sowieso kitsch. Veel erger kan je het niet maken.

15 likes

Ja, dĆ”t had erbij gemoeten als antwoordoptie. Verwoordt precies mijn gevoel hierover. Echt brugklas vibes…

Ik heb overigens sinds ik uit huis ben - toch alweer zo’n 18 jaar geleden - nooit meer een kerstboom gezet. Dus aan mij is het sowieso niet besteed.

1 like

Ik snap de productfoto’s niet.
ā€œEn nuuuu stoppen we ze in champagneglazen. Daarna houden we er een bij een oor.ā€

3 likes

Zijn oren erotische zones dan? Dan snap ik het nog wel

1 like

Daar merk je niks van als je hem zowat tegen je oorbel houdt

2 likes

Maar ze is interieurstylist. Dus ze stylet de kerstbal.

1 like

Luv deze natte thee, maar prijzig: Pickwick Slow Tea smooth grey - 3 x 25 stuks | bol.com

1 like

Ja het verbaasde me gewoon dat er niet ergens ā€˜heerlie de peerlie’ in deze tekst stond ofzo

5 likes

Weet niet of je er toevallig bij een in de buurt woont, maar bij de Normal hebben ze iets van 8 Clipper smaken en die zijn standaard iets van €2,10. En ook wel lekkere zoals de Happy Monday enzo en soms veranderen de smaken ook!

3 likes

Deze week 2e halve prijs bij de AH! Niet geweldig, maar beter dan niks. Zit al weken op een goede aanbieding te wachten, maar komt maar niet.

3 likes

Ik vind die Clipper thee echt zo’n teleurstelling. Het smaakt echt muf.

4 likes

Ohjaa die is lekker

1 like

Heb eigenlijk niet een favoriet merk, want vaak heeft elk merk wel meer en mindere lekkere, maar ik denk dan toch clipper.

Maar deze vond ik vooral lekker en die is uit het assortiment gehaald.

Groene_thee_appel_kiwi_01218888

8 likes

Venkel thee, oftewel venkel zaad, is mijn alltime lieveling ā€œtheeā€.

1 like

Goeie reclame wel dit, linkje erbij alles :ok_hand:

Ontopic: het is toch vooral heel erg niet origineel? Fred van Leer had dit vorig jaar al.

3 likes

Ik had begrepen dat Celestial Seasoning van oorsprong (of nog altijd?) van een weirde new age cult komt, met racistisch wereldbeeld.

5 likes

Wtf? En dat met zo’n lief beertje :sob: