De combi snipverkouden en goed voelen bestaat voor mij echt niet
Wat vinden jullie van Sattie in de boom? https://sattieindeboom.nl/
Een kerstbal in de vorm van een satisfyer gemaakt door Thuis bij Door (interieurstylist/-influencer)
- Leuk, ik heb 'm al besteld
- Leuk, ik wil 'm
- Leuk, maar hoef 'm zelf niet
- Nmsmvpe
- Gewoon stom
- Stom, want wat zullen mijn schoonouders ervan denken?
- Stom, want je hangt toch geen vibrator in de kerstboom?
- Stom, want ordinair en/of vunzig
0 stemmers
Ik heb echt iets tegen influencers die zoān product lanceren en de naam āsattieā. Weet niet waarom maar ik erger me hier zo aan.
Beetje kinderlijk. Hihaho er hangt een vibrator in mijn kerstboom. Lachuh
Maar veel plezier ermee. Een boom (plastic of afgehakt) in je kamer zetten en volhangen met prullaria is sowieso kitsch. Veel erger kan je het niet maken.
Ja, dĆ”t had erbij gemoeten als antwoordoptie. Verwoordt precies mijn gevoel hierover. Echt brugklas vibesā¦
Ik heb overigens sinds ik uit huis ben - toch alweer zoān 18 jaar geleden - nooit meer een kerstboom gezet. Dus aan mij is het sowieso niet besteed.
Ik snap de productfotoās niet.
āEn nuuuu stoppen we ze in champagneglazen. Daarna houden we er een bij een oor.ā
Zijn oren erotische zones dan? Dan snap ik het nog wel
Daar merk je niks van als je hem zowat tegen je oorbel houdt
Maar ze is interieurstylist. Dus ze stylet de kerstbal.
Ja het verbaasde me gewoon dat er niet ergens āheerlie de peerlieā in deze tekst stond ofzo
Weet niet of je er toevallig bij een in de buurt woont, maar bij de Normal hebben ze iets van 8 Clipper smaken en die zijn standaard iets van ā¬2,10. En ook wel lekkere zoals de Happy Monday enzo en soms veranderen de smaken ook!
Deze week 2e halve prijs bij de AH! Niet geweldig, maar beter dan niks. Zit al weken op een goede aanbieding te wachten, maar komt maar niet.
Ik vind die Clipper thee echt zoān teleurstelling. Het smaakt echt muf.
Ohjaa die is lekker
Heb eigenlijk niet een favoriet merk, want vaak heeft elk merk wel meer en mindere lekkere, maar ik denk dan toch clipper.
Maar deze vond ik vooral lekker en die is uit het assortiment gehaald.
Venkel thee, oftewel venkel zaad, is mijn alltime lieveling ātheeā.
Goeie reclame wel dit, linkje erbij alles
Ontopic: het is toch vooral heel erg niet origineel? Fred van Leer had dit vorig jaar al.
Ik had begrepen dat Celestial Seasoning van oorsprong (of nog altijd?) van een weirde new age cult komt, met racistisch wereldbeeld.
Wtf? En dat met zoān lief beertje