Stel je persoonlijke vraag #38

Kan jij goed je eigen haar in model föhnen, of ben ik de enige sukkel die dat niet kan? Het zit altijd slechter dan wanneer ik het gewoon aan de lucht laat drogen.

• Kan ik
  • Kan ik niet
  • Mwah, wel redelijk

0 stemmers

En gebruik je vaak een haardroger:

• Eigenlijk altijd
  • (Bijna) nooit
  • Af en toe

0 stemmers

Een (Italiaanse) vriend was onlangs helemaal in shock dat hij ergens moest overnachten voor z’n werk en dat er geen haardroger was. En nog meer toen ik zei er nooit een te gebruiken, vond hij onvoorstelbaar

Mijn model is meer het droog maken, dan zit het wel beter. Hoe de kapper het kan, dat kan ik niet en doe ik de moeite niet voor.

1 like

Naah, ik kom er wel in

1 like

Heb je dit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Hahahah en heb je dat gedaan?

Ik ben de eerste drie keer gezakt :cry:

2 likes

Ik heb mijn dilpoma wel maar ik heb echt geen idee hoe want ik kwam er 5 jaar geleden achter dat ik blijkbaar verkeerd strik :joy:

5 likes

Hoe kun je verkeerd strikken :thinking:

Ik denk de manier dat je 2 lussen (‘bunny ears’) maakt en ze dan strikt ipv de ‘echte’ manier.

Of nja, ik kon de echte manier ook niet en toen kreeg ik geen diploma, toen leerde iemand me die manier met lussen en sindsdien doe ik het zo, maar sommige mensen kijken daar nog steeds van op :joy:

3 likes

Ik ook niet. Mijn moeder was zo lief om een diploma voor mij te maken. Maar ik ben linkshandig en iedereen die het voordeed was rechtshandig.

Dat en die kleuterjuf was een feeks

7 likes

Haha nou mijn man en ik hebben even elkaars gehemelte bevoeld en zijn allebei in shock over het gehemelte van de ander. Kan bijna niet geloven dat dat niet bij iedereen bol is? :sweat_smile:

2 likes

:smirk:

8 likes

Kleine jongetjes mogen stoer zijn. Net zoals kleine meisjes stoer mogen zijn

45 likes

hocus pocus

• iedereen kan toveren
  • pilatus pas
  • anders

0 stemmers

1 like

Ja ik denk dat ik zo’n uitspraak dus zo vreselijk vind omdat het lijkt alsof ze niet niet stoer mogen zijn. Het is een jongetje dus stoer, geen andere optie.

edit: ik bedoel dus niet in een situatie dat ze daadwerkelijk iets stoers gedaan hebben

3 likes

Dit had ik ook inderdaad, de juffrouw deed alles rechtshandig voor en ik snapte maar niet hoe ze dat deed. M’n ouders zijn ook allebei rechtshandig dus uiteindelijk heeft m’n tante me geleerd hoe ik linkshandig m’n veters kon strikken en toen hebben m’n ouders alsnog een strikdiploma gemaakt.

6 likes

Ik zeg het ook, maar vind meisjes ook stoer. Zie er geen verschil in en zal dat alleen zeggen als ik het outfitje cool vind staan.

2 likes

Ik doe blijkbaar een extra slag bij het aan elkaar knopen van de lussen. Dus mijn strikken eindigen naast elkaar ipv tegenover elkaar, maar ik zou het ook niet anders kunnen want gaat automatisch zo.

Ik maak dus wel 1 lus en geen bunny ears

1 like

Stel je zou naar een halloweenfeest gaan, hoe zou je verkleed gaan?

• Spook
  • Heks
  • Vampier
  • Zombie
  • Mummie
  • Enge pop
  • Een enge/spooky personage uit een film (wie?)
  • Sexy verpleegster, duiveltje of iets anders kittigs
  • Clown
  • Skelet
  • Een dier
  • Iets wat niet eng is maar wil me gewoon verkleden (wat dan?)
  • Normale outfit maar dan met bloed of kleurlenzen of iets anders “engs” toegevoegd

0 stemmers

3 likes

Ik vond zowel kakhiel als die garnalo enz accounts ooit grappig maar het is allemaal zo uitgemolken nu. Rumag niet dat was altijd al kut

4 likes