Stel je persoonlijke vraag #38

Ik vind het echt een verademing dat bvb bijna niemand te hard rijdt. Nergens ligt zooi, iedereen neemt netjes zijn rommel mee. Op de meest afgelegen plekken in de natuur heb je nog schonen toiletten met wc-papier. Je voorganger heeft alvast hout voor je kampuurtje gehakt. En zelfs al het ergens voor Zweedse begrippen druk is kan je een speld horen vallen, zo rustig zijn mensen in de supermarkt. Kan mij wel voorstellen dat mensen het als saai ervaren, maar ik vind het heerlijk.

In de steden is het trouwens wel anders, Stockholm ben ik niet weg van.

9 likes

Ohh lekker mannetje

4 likes

Zo ja dit is absoluut waar haha

Ik dacht dat dat sarcastisch was :rofl:

1 like

Het enige wat ik ermee heb is dat ik Scandinavische thrillers verslind.
Dat blijven toch m’n favoriete boeken.

5 likes

Ben jij al vaak van kledingstijl gewisseld? Dat je echt dacht en nu past mijn garderobe niet meer goed bij wie ik ben en mijn stijl is ook maar Mwah

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Mijn stijl is al 31 jaar hetzelfde: saai en bij elkaar geraapt.

22 likes

Een vriendin van mij wisselt ongeveer elk jaar van kledingstijl, ik heb pastel-goth, y’allternative, 70’s inspired en 90’s punk langs zien komen. Nu zit ze in een Whimsygoth fase.

Lijkt mij vermoeiend om elke keer een compleet andere vibe te hebben maar ze kleed zich wel altijd heel leuk!

Zelf had ik nooit echt een uitgesproken kleding stijl (geen geld en een grotere maat) maar de afgelopen paar jaar ben ik er wat meer lol in gaan hebben en nu ben ik blij met wat ik draag!

5 likes

Blijven die nummers er altijd in staan ja? Ook als je het nummer verwijderd hebt?

2 likes

Het heeft zelfs een naam blijkbaar haha de in the hands riffle shuffle with bridge :flushed:

3 likes

Oja goeie, ik vind het altijd zo’n gedoe om een contact te verwijderen vooral als je het nummer niet kent. Ik moet dat echt ff een keer goed bekijken want hoe moeilijk kan het zijn :joy: maar blokkeren is echt een seconde.

Maar als ik allemaal nummers die ik niet heb opgeslagen maar wel in mn bloklijst heb en wil verwijderen. Moet ik ze eerst opslaan onder een naam. Maar ja die nummers blijven altijd in je bloklijst! Dus nieuwe tefefoon, opnieuw whatsapp installeren etc. Dan staan ze er nog gewoon in. Kun je zien bij instellingen, account, privacy.

3 likes

Hoeveel escape rooms heb jij gespeeld?

• 0
  • 1
  • 2/3
  • 4/5
  • 6/7/8
  • 9/10
  • 10-20
  • Meer dan 20

0 stemmers

1 like

@Electric @August wat veel!! Wat zijn jullie favorieten?

Eerste die omhoog komen: de kamers van Locked in 013 zijn tof, vooral flight 815. En in Delft zit Darkpark en die zijn ook heeel tof. In België zitten ook toffe :heart_eyes:

5 likes

De meisjeskamer in Bunschoten vond ik ook heel vet! Wel een beetje horrorachtig dus daar moet je wel van houden.

5 likes

Ja die vond ik ook leuk!
Denk de leukste die ik heb gedaan

4 likes

Ben jij lid van de bibliotheek?

• Ja
  • Weet ik niet (hoe dan?)
  • Nee

0 stemmers

Voor degenen die verstandskiezen hebben laten verwijderen, had je daar last van?

(Ik zit een vlog te kijken van een Amerikaanse die een week geen lichamelijke inspanning mag doen na het trekken van de tandarts. En ik snap er niks van want ik zat twee uur later alweer in college destijds)

• Ja, één dag of korter
  • Ja, een aantal dagen
  • Nee, (vrijwel) niet

0 stemmers

2 likes

Bij één helemaal geen last gehad en bij de ander echt bijna een week goed ziek geweest.

7 likes

Ja wat is last. Ik had een aantal dagen een zeurende pijn die wel te doen was met maximale paracetamol. Maar ik hoor vaak verhalen van mensen die echt een paar weken vloeibaar moesten eten, dus ik vond het nogal meevallen. Bij mij gingen wel alle verstandskiezen er in een keer uit, dus ik had me voorbereid op het ergste haha

1 like

Ik heb 2x 2 kiezen gedaan en ik vond het echt ellende, zelfs met pijnstilling echt veel last. De 2e keer hadden ze ook moeite met 1 kies eruit halen dus ik had een dikke blauwe plek op mijn wang :joy:

Vond de operatie zelf wel echt meevallen

4 likes