Stel je persoonlijke vraag #38

Nee absoluut niet de uitbarsting

Maar 0:53 als ze uit het niets ineens op een hele casual toon verder gaat met “ik weet niet wat er gebeurt met een tafel, of een bank of whatever” alsof ze niet 3 seconden ervoor die uitbarsting heeft gehad en die andere mensen denken wtfffff, daar herken ik mezelf dan wel weer in.

3 likes

Hoe bedoel je makkelijk te regelen? Trouwen is niet zo lastig, volgens mij moesten we wel een geboortecertificaat van mijn man hebben, maar verder was het net zoals normaal trouwen tussen twee Nederlanders. Je moet wel even checken of je huwelijk erkent wordt in dat land.

Het kind en zijn nationaliteiten zou trouwens volgens mij allemaal wel mogelijk zijn zonder huwelijk, alleen allemaal nét wat lastiger te regelen, maar we moesten dus al trouwen omdat we naar Amerika gingen en dit de enige manier was om voor mij een partnervisa te regelen.

1 like

Whaha ja in snap je gevoel wel. Even iets heel anders maar die guards van the Queen of uk. Of weetikhet waar ze precies onderviel, dat vind ik ook zo enorm achterhaald.

Nee je moet ze niet respectloos behandelen, maar ik vind het zo’n bijna tentoonstelling achtig gebeuren.

Ik zit nu allerlei hypothetische scenarios uit te werken voor onze testamenten met mijn vriend voor als één van ons doodgaat of allebei en onze ouders dood zijn en wat als we uit elkaar gaan pfffff. Ik zou zeggen: blijf lui.

In essentie interesseert het me ook allemaal geen bal, maar het is zo lullig als één van ons het loodje legt en de ander met het gezeur zit.

1 like

Ik wilde alleen laten vastleggen dat mijn geld mijn geld is en zijn geld ook mijn geld. Alleen jammer dat hij eerst dood moet gaan om dat scenario uit te laten komen.

9 likes

Is wel gemonteerd hè. Wat voor die mensen vast een mooie klus is geweest.

4 likes

omg ja dat is zo kinderachtig ook om te doen, ik herinner me door jouw verhaal ineens dat ik vroeger altijd met mijn beste vriendin van toen wilde trouwen en toen was ik like 6 ofzo en later hoorde ik dat haar ouders dat helemaal niet grappig vonden want ja twee meisjes he dat is raar!!!

5 likes

Wat zie jij in deze afbeelding? En dan heb ik het over het gedeelte dat omcirkeld is.

Wat zie jij in het omcirkelde gedeelte?
  • Een man en een vrouw op een balkon
  • Alleen een vrouw op een balkon
  • Gewoon een landschap/gebouw
  • Wat is dit voor afbeelding ik zie hier niks in
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Het is een diamond painting afbeelding en hier is gisteravond een heftige discussie uit voortgekomen haha

3 likes

Een prinses en een prins, het is nogal duidelijk omcirkelt en hij kust haar god mag weten waar. Ergens in haar hals denk ik.

4 likes

iets van een zwaan ofzo

4 likes

1 like

Ik was verlegen en het leek me vreselijk om in het middelpunt te staan de hele dag :joy: verder geen diepe principes

3 likes

Zoiets denk ik dus ook ja, want nogal vreemde verhoudingen als het een man en een vrouw voor moet stellen.

Maargoed, het was in ieder geval duidelijk dat dit niet de diamond painting werd die we aan oma cadeau gaan geven hahaha

6 likes

Maar nu niet meer? Anders kan je het toch alsnog doen. Ik ben nooit verlegen geweest maar ik wil ook nooit een bruiloft.

1 like

Misschien zit Loab ook wel ergens in deze afbeelding verstopt

6 likes

Omg hahaha creeepyyyy

Edit: oh my GOD die twitter thread, Loab gaat echt mijn dromen haunten vannacht

5 likes

Ik zit al 2 minuten te staren maar hier zie ik helemaal niks in

4 likes

Eerst zag ik er alleen een vrouw in. Maar nu zie ik er ook een klein raar roze mannetje in die naar de vrouw kijkt. :’)

4 likes

Haha ik zie er echt van alles in, een vrouw/prinses en een ridder met zijn schild op zn rug door zn knieen gezakt. Een witte hond met een rood petje op, wat op een soort lakei lijkt. En die prinses kijkt heel bang met grote ogen weg. Hmm, lijkt wel een soort titanic tafereeltje.

Oja er zit ook nog een paardenkop in, zo droog haha. Boven die “vrouw”.

5 likes

Nee en nu nog niet. Het idee om aan iemand vast te zitten lijkt me vreselijk hahaha

2 likes