Mijn meest truttige bruiloft was echt op zoân enorm landgoed (waar ik stiekem nog een sleutel van heb want ik had daar jarenlang opgepast) en het duurde zoooo lang godsamme. Het ergste was, dat wist bijna niemand, dat we daarna nog naar een kerk moesten!!! Vervoer was wel geregeld maar toen zakte iedereen al in want het was erg heet die dag. Daarna dus een hele mis in de kerk, ik vergeet nooit weer dat een vriend van een vriendin zei âpfff jeeezus zegâ en ik dacht, ok mooi, klaar ff taart vreten en feesten en naar huis. Man, ik kon niet meer, ik moest op zoveel fotos staan en elke keer weer mân mega hoge hakken aandoen. Want ja stel je bent klein op een foto is wel een ramp vond ik. We waren echt helemaal gesloopt al tegen de avond, daarna ging iedereen maar zuipen en het heeft inmens veel gekost maar ik durf wel te zeggen dat ik het niet leuk heb gehad. Ook niet vervelend hoor, maar om daar 40.000 euro voor neer te tellen NOOIT. Daarna heb ik nog 1 vrij losse leuke bruiloft gehad, maar kun je het een bruiloft noemen als er geen ceremonie bij zit? Ze wilden gewoon een klein feestje houden en ik voelde me fijn. Ook zonder de ochtend tot aan nacht op torenhoge hakken te moeten.