Bijna dagelijks! Als een vriendeloos kind die graag boeken las, was de bibliotheek echt fantastisch. Nu werk ik zelf in een medische bibliotheek, maar werken in een openbare bibliotheek lijkt mij ook nog een keer interessant.
ik ben blij dat ik vroeger geen toegang had tot deze zaken, ik heb wel al mijn spaargeld er gebruikt voor vrij nutteloze aankopen toen ik student was, was toch een paar duizend euro
zulke betaaldiensten vind ik eigenlijk supergevaarlijk, iedereen heeft er toegang toe zonder goede controle, en wanneer er contactkomt is het vaak al te laat en gaat hun winstmodel echt in gang door hoge rentes te tellen.
Ik ook wekelijks. Iedere avond onder de dekens lezen. Heerlijk.
Je had vroeger ook dat je dan 1x per jaar zo’n pakket boeken kon bestellen via school (niet bibliotheek-gerelateerd verder). Weet iemand wat ik bedoel? Kan me ook niet meer herinneren of dat voor de basisschool of de middelbare was.
Lijsters en blackbirds? Zowel basis als middelbare school volgens mij.
Ja die Lijsters inderdaad! Ik kon er echt niet meer opkomen.
Wij hadden een biebbus in het dorp maar die boeken had ik allemaal al snel gelezen. Toen ging ik elke woensdag met mijn moeder naar de bieb verderop. Was altijd zo fijn en gezellig. Ik ben de jongste van vier dus echt iets samen doen met m’n moeder was zeldzaam. Ik kon ook echt een uur zoeken naar boeken, geen idee wat zij dan deed haha want zoveel las zij niet.
ANONIEM. En ik zeg wat ik doe!! nee maar oke het is dus wel met zekerheid anoniem.
Ik vertelde op egf als heel jong meisje dat ik dus tampons door de wc spoelde, maar ik wist oprecht niet beter. Ik leerde het zo van mn moeder, en mn behoorlijk veel jaren ongesteldere zus ook.
Jahaaa nu weet ik wel beter , leuke twist idd
Spoel jij wel eens tampons door de wc?
- Nooit
- Ja is wel eens gebeurd
- Regelmatig
0 stemmers
Ik vind de inleiding beter dan poll zelf eigenlijk.
Jezus creep, IK DOE HET NIET MEER HOOR.
Huh volgens mij weet ik dit nog. Werd een forummer daar toen niet heel erg kwaad over? Dat het zwaar asociaal was, die arme loodgieter die dat moet komen oplossen, etc. etc.
Ja ik heb idd iemand ook in gedachten
Het was heel dreigend, maar ik denk, toen waren er sws teveel wannebe bitches, is gewoon zo saai zo te zijn.
Dit klinkt als egf ja.
Oh zoo leuk ja je had op de bassischool ook zo’n pakket met bv Saartje tadema
Ik weet volgens mij ook nog wie het was haha. Vond dat echt zo overdreven en heftig toen, net alsof je had toegegeven dat je dieren doodknuppeld of zo. Ben haar hier nog niet tegengekomen, maar ik kijk pas sinds een half jaartje of zo weer op dit forum.
Bijna zeker ja, maar dat hoeven we nu niet meer helemaalboven water te halen.
Excuse you. Ik wil namen en rugnummers.
Net als vele anderen hier vond ik dat ook zooo leuk. Was echt feest. Ik vond alleen dat je heel weinig mee mocht nemen (4 boeken en 4 tijdschriften per week ofzo? haha dat lijkt me nu megaveel) dus ik nam stiekem extra tijdschriften mee in m’n tas. Mijn moeder ontdekte thuis de hele stapel en nam me mee naar de bieb om dat op te biechten en toen heb ik daar een soort taakstraf moeten doen 2 avonden 2 uurtjes boeken sorteren enzo, hartstikke leuk.
Ik ben dus gehackt en er zijn spullen op mijn naam besteld
Jaaaaaa
Het peperkoekmannetje!!! En een jongen die door een heks in een knuffel werd gestopt ofzo? En ook iets met de dierentuin geloof ik. En iemands vader was agent? Of iets met politieautos iig.
@Lula lijsters idd! Ik mocht ze nooit van m’n ouders en dat terwijl ik heel graag alle boeken in dezelfde stijl wilde, vond ik echt jammer altijd.