Bedoel je deze? Vind dit echt nostalgie!
Oh shit, ik heb nu precies dit. Ik kan aantonen dat H&M mijn retour heeft verwerkt, Klarna stuurt me naar H&M en H&M naar Klarna.
Ik gebruik 't echt enkel als achteraf betalen en betaal altijd alles meteen na ontvangst dus krijg hier zo stress van.
Oh ik ook, echt een van mijn warmste jeugdherinneringen!! Samen met mijn siblings naar de bieb en zakken vol boeken mee terug naar huis. Daarna indd uren stil in huis. Soms lazen we ook hetzelfde boek en dan mocht ieder een pagina oplezen. De bibliotheek medewerkers maakten voor ons ook altijd de uitzondering dat we meer boeken mee mochten nemen dan hun maximale aantal
Heb jij ooit een spreekbeurt/werkstuk over dolfijnen gemaakt?
- Ja
- Nee
- Iemand uit mn klas wel
0 stemmers
Ik woonde vroeger in een klein dorp. En daar kwam altijd 1x in de week, op de woensdagmiddag, een bibliobus. Een bibliotheek in een bus dus. Dat vond ik altijd zo leuk! En mijn moeder was dan vrijwilliger in die bus. Mooie tijden. Volgens mij bestaat dat allemaal niet meer?
Ik heb een van mijn neefjes dit boek vorig jaar voor zijn verjaardag cadeau gedaan en ben ook van plan om het Pannenkoekenmannetje met hem te bakken (zoals mijn tante dat vroeger met mij deed)
Gelukkig zijn wij pre-Rutte opgegroeid. Toen er nog geld was voor dingen, onder Kok.
Ik strooi nu nog steeds met weetjes die ik toen leerde. Uit biebboeken uiteraard. Superinteressante beesten.
Eerst en vooral reageerde ik overgevoelig op de verdoving waardoor mijn halve gezicht verlamd was. Hoorde de tandarts zeggen âoeps, dit heb ik nog nooit gezienâ toen ze mijn oog dichtplakte met tape omdat ik niet meer kon knipperen en nadien toch een aantal dagen dat ik moeilijk kon eten. Qua pijn viel het mee maar ik kan niet goed tegen pijnstilling en antibiotica dus liep de eerste dagen als een zombie rond
Wat voor soort planten heb jij in huis staan?
- Echte planten
- Kunstplanten
- Een mix van echte en kunstplanten
- Niks van planten
0 stemmers
Voor degenen met kunstplanten of een mix, heb jij deze OG van de Ikea dan ook in huis?
- Ja
- Nee
- Nee niet deze specifiek maar inderdaad zoân nep hangplant
0 stemmers
Mijn moeder heeft die nepperd al meerdere keren water gegeven
Las jij de boeken van de Olijke Tweeling?
- Ja
- Nee
- Wie?
- Nee maar wel de dolle tweeling
0 stemmers
Heb jij ooit op Mark Rutte gestemd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb er vier maar ben alsnog lelijk
Wie hoop je dat de televizierring wint?
- Even tot hier
- Jachtseizoen
- De Bevers
- Boeit me niet
0 stemmers
De andere genomineerden naast even tot hier tonen wel weer aan hoe belachelijk dit systeem inmiddels is. Vind Even tot hier een supergoed programma dus die verdienen het sowieso, maar de andere nominaties zwakken het wel een beetje af.
Ik heb een aantal dingen van de 7 schoonheden maar meer dingen van de lelijkheden.
Hahahahha wat zijn de lelijkheden?
@Krelis ik heb de moedervlek, wimpers, oogvorm en donker haar/lichte ogen voor je interesse haha